TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Julklappar
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Funfrock on Dec-07-2005 20:36:

Julklappar

Kan n�gon ge lite bra tips p� julklappar? G�rna som kan handlas online Tillt�nkta personer �r flickv�n, mamma, pappa och lillebror (22).

Kom igen och kl�m fram era b�sta tips nu och r�dda min lediga tid

Posted by Laszlo on Dec-07-2005 20:38:

Bra tr�d..alltid lika sv�rt att handla till familjen....det �r dock vid s�dana h�r tillf�llen ganska tacksamt att hela ens sl�kt bor utomlands Jag beh�ver s�ledes bara k�pa presenter till morsan, farsan och brorsan

Posted by Jeremy H on Dec-07-2005 20:49:

Avskyr att k�pa julklappar.. s� ospontant och tr�kigt!
Har lixom Laszlo en stor del av sl�kten utomlands, s� jag har lyckligtvis inte s� m�nga presenter att k�pa...
Men vad k�per man till sin lilla mamma?

Bra tr�d btw

Posted by Cloudburst on Dec-07-2005 21:03:

Samma h�r med sl�kt utomlands.

S� klappar f�r farsan, morsan, syrran och br�derna. Typ... fast br�derna f�rtj�nar inget f�r de har aldrig k�pt n�tt �t mig.

Har noll koll vad man ska k�pa. Syrran f�r oftast hj�lpa mig med presenter till morsan o farsan. Sen �r det till henne, vilket oftast �r s�h�r typsikt jobbigt att komma p�.

Posted by jofawe on Dec-07-2005 21:10:

jag brukar leja ut alla klappar =)

Posted by Cloudburst on Dec-07-2005 21:58:

Min kompis ladda ner alla sina julklappar ifjol...

Posted by zoric on Dec-07-2005 21:58:

H�ller med ovanst�ende, riktigt bra tr�d, Heh

Posted by Funfrock on Dec-07-2005 23:00:

bra tråd om nån bara kunde komma med lite tips

Posted by lacksesepsotygh on Dec-07-2005 23:44:

k�pte en moddad xbox �t min familj f�rra julen.. kanske blir obhnordica-knivar �t mor i�r (n�t set f�r ~700).

Posted by CJ InterCity on Dec-08-2005 01:55:

ut p� stan med er! ha inte k�ptv�ng i bakhuvudet, utan bara titta runt i aff�rer, till slut hittar man alltid n�got bra! Annars kan man ju rita en teckning eller n�t, men det funkar inte om man fyllt 5 �r

Posted by Joe Nas on Dec-08-2005 14:18:

quote:
Originally posted by CJ InterCity
ut p� stan med er! ha inte k�ptv�ng i bakhuvudet, utan bara titta runt i aff�rer, till slut hittar man alltid n�got bra! Annars kan man ju rita en teckning eller n�t, men det funkar inte om man fyllt 5 �r

ingen som sagt n�t till mej om det dom senaste 15 �ren

Posted by benni on Dec-08-2005 23:18:

b�cker
bra filmer (inget hollywood skr�p)
konfekt
simpsons dvd
biljetter (intr�des.. rese?)
kl�der

... jag gav iallafall tips

Posted by lonne on Dec-09-2005 03:13:

Flickvan resp pojvan ar alltid knepigast! Jag kanner ocksa att jag ar i stort behov av diverse forslag?! Garna nagot roligare an klader smycken, underklader, parfym mm?

Posted by Anton.E on Dec-10-2005 23:02:

Mer tips

Skivor f�r alla �lskar musik n�stan

Sen hemma bakade kakor om man har ont om pengar blir det farmor i alla fall (hon �r halvd�v och halv blind s� det �r v��ldigt sv�rt )

Posted by zoric on Dec-10-2005 23:07:

�verraska din farmor med n�got charmigt, eller n�got som hon tycker om. Vad skulle f� henne att le?

Posted by benni on Dec-11-2005 01:01:

parabol tv?

Posted by Jeremy H on Dec-13-2005 09:20:

Ingen som st�tt p� n�gra tallrikar eller annat porslin med oliver p� n�nstans?
I need

Posted by Try on Dec-14-2005 13:07:

bra tr�d! sj�lv f�r jag alltid panik den 23e och handlar allt d�

Posted by ScuL on Dec-14-2005 13:56:

det �r bara att g� in i sta'n.
ass� jag var o handlade i Norrk�ping i s�ndags och det fanns hur mycket som helst att k�pa.
sen har vi oxo varit p� ett st�lle d�r inte m�nga skulle g� direkt, en glasbruk n�mligen. de hade allts� massor av saker som skulle funka bra f�r f�r�ldrar eller vilken vuxen anh�rig som helst

Posted by zoric on Dec-14-2005 14:26:

Sj�lv har jag inte orkat g� ut och titta efter julklappar, men funderar p� att g�ra som Cloudburst's kompis gjorde

quote:
Min kompis ladda ner alla sina julklappar ifjol...

Hahhaha, Det �r kung

Posted by Joe Nas on Dec-14-2005 14:27:

har inte kollat ut n�t �nnu men k�nner att man kanske skulle ta tag it. Morsan �r det enklast att k�pa till, bara att g� till Duka eller Cervera s� hittar man n�t heh, sv�rast �r till farsan o brorsorna

Posted by Cloudburst on Dec-14-2005 14:52:

quote:
Originally posted by zoric
Sj�lv har jag inte orkat g� ut och titta efter julklappar, men funderar p� att g�ra som Cloudburst's kompis gjorde

Hahhaha, Det �r kung

Liksom det blev Sims 2 till lillsyrran, dvdfilmer till farsan etc..

Posted by zoric on Dec-14-2005 15:21:

quote:
Originally posted by Cloudburst
Liksom det blev Sims 2 till lillsyrran, dvdfilmer till farsan etc..

Haha, det fick mig att skratta

Hursomhelst, fan vad sk�n

Posted by lacksesepsotygh on Dec-15-2005 13:25:

fyfan. jag k�nner en typ som �ppnade skafferiet, tog ut ett kilo mj�l och slog in det och placerade paketet under granen. det var till fadern. sedan var han hos mig och br�nde jan malmsj�s julskiva som han gav till sin syster.

sonen jag aldrig vill f�.

Posted by zoric on Dec-15-2005 13:43:

quote:
Originally posted by lacksesepsotygh
fyfan. jag k�nner en typ som �ppnade skafferiet, tog ut ett kilo mj�l och slog in det och placerade paketet under granen. det var till fadern. sedan var han hos mig och br�nde jan malmsj�s julskiva som han gav till sin syster.

sonen jag aldrig vill f�.

Pages (2): [1] 2 »