TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Cherry Moon sluit
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »

Posted by dj Elof on Dec-10-2005 15:46:

Cherry Moon sluit

Zonet het nieuws op D4M gepost. Ik wist dit al enkele weken, maar mocht hier nog niets over zeggen. Nu is het nieuws officieel: de discotheek sluit na 15 jaar de deuren.

Alhoewel ik geen Cherry Moon fan ben heb ik toch massa's respect voor deze discotheek. Spijtig om alweer een icoon uit Belgi� te zien ondergaan.

http://users.telenet.be/Bambino/31December2005(front).jpg

http://users.telenet.be/Bambino/31December2005(back).jpg

Posted by Nabistai on Dec-10-2005 15:54:

Zoals ik daarnet als zei; zwaar kut

Posted by Synthesia on Dec-10-2005 15:55:

wtf, dat meen je niet, kan het haast niet geloven...nog zo een sterke upcoming party de 24ste en ze hebben onlangs nog gans hun site vernieuwd en nieuwe concepten de vrijdag en de zaterdag gelanceerd!!

Posted by Bertn on Dec-10-2005 15:56:

waarom sluiten ze?

Posted by mrcanon on Dec-10-2005 16:02:

quote:
Originally posted by Bertn
waarom sluiten ze?

Op een gewone avond trekt het denk ik niet genoeg volk meer. Ik denk dat da wel ��n van de redens zal zijn. Hun nieuw concept zal daar aan nie veel verandert hebben, dus ja.

Posted by Bl@ckOut on Dec-10-2005 16:27:

Wow, dit verbaast mij toch wel. Er zijn de laatste tijd wel meerdere clubs toe gegaan, maar de Cherry Moon is toch jarenlang ��n van d� discotheken in Belgi� geweest. Ik dacht toch wel dat zij het wel zouden volhouden. Blijkbaar dus niet, heel jammer

Posted by dj Elof on Dec-10-2005 16:39:

Uit wel heel goeie bron: vorige week (of was het twee weken geleden?) hadden ze maar 102 betalenden als inkom. Daar kunnen ze met moeite hun electriciteit mee betalen (bij wijze van spreken).

Het Belgisch publiek is heel wat veranderd. Alleszins, het is grondig tijd om in Belgie het roer weer om te draaien. Wij huppelen nu al twee jaar achteraan de lijst met "toonangevend discotheekland".

Posted by New Wave on Dec-10-2005 16:45:

Ben er nog nooit geweest maar het is zonde, niet alleen voor die locatie maar over het algemeen. In nederland en duitsland zijn al vele gerenomeerde clubs gesloten. Club Tresor, De , de It en nog vele andere. Ik heb in een club gewerkt waar elke weekend 2000 mensn ein konden. Opeens zie je het anatal teruglopen en toen wa shet afgelopen. Gaat niet in je kouw kleren zitten.
Echt zonde!
Vooral door herinneringen aan die tijd was voor mij wel telleurstellend.

Posted by Bertn on Dec-10-2005 16:46:

the oh! trekt anders wel genoeg volk

Posted by Bl@ckOut on Dec-10-2005 16:46:

quote:
Originally posted by dj Elof
Alleszins, het is grondig tijd om in Belgie het roer weer om te draaien.

Tja, maar hoe ga je dat doen? Je kan de mentaliteit van het publiek niet zomaar even veranderen. En dan heb ik het niet enkel over het soort muziek dat ze beluisteren, maar ook over het uitgaansgedrag. In mijn kennissenkring zijn er ook veel die tegenwoordig liever naar een lokaal caf� of zo gaan dan naar een grotere discotheek. Is nu eenmaal een algemene trend en dat keer je niet zomaar om.

Posted by New Wave on Dec-10-2005 16:54:

Klopt, hier is dat ook zo. Ik ga nu liever naar een cafe waar de muziek lekker zacht staat en waar je normaal kan converseren. Vroeger was het in de disco: harde muziek en zuipen. Maar nu hoeft dat voor mij niet meer. technofeest is dan wel weer wat anders.

Posted by Bl@ckOut on Dec-10-2005 17:08:

Pff, geef mij dan maar een combinatie van de 2 (zoals wij regelmatig doen): eerst naar een caf� en daarna naar een discotheek.

Posted by Kaidreas on Dec-10-2005 17:11:

^same here

Posted by mrcanon on Dec-10-2005 17:18:

^idd, ja elof, ge gaat gij ui discotheek moeten openen eh

Posted by djcresto on Dec-10-2005 17:23:

wtf

Posted by FUSyke on Dec-10-2005 17:24:

Den 24ste zal het mijn eerste keer zijn dat ik er kom. Toch vind ik het spijtig dat zo'n grote club dicht gaat Het is triestig in ons landje!

Posted by Push2005 on Dec-10-2005 17:39:

Damn, nooit gedacht ... Ben er zelf nooit geweest .

Posted by Aur�lie on Dec-10-2005 17:47:

RIP the house of house. Dit raakt me echt . Ben er de 24ste 100 procent zeker bij om afscheid te nemen !

Posted by eieregooie on Dec-10-2005 17:54:

Ach, eerlijk is eerlijk... Ik kan er niet echt mee zitten... Ben er nooit geweest, was ook niet van plan er nog eens heen te gaan...

Ondanks dat het een enorm oude club is heeft het me nooit aangesproken om een of andere reden...

Jammer voor de Belgische clubbers iig

Posted by Tiger777 on Dec-10-2005 19:33:

quote:
Originally posted by Push2005
Damn, nooit gedacht ... Ben er zelf nooit geweest .

TIS U SCHULD DATTEM TOE GAAT! BOEEE

Posted by domineesje on Dec-10-2005 20:07:

doet toch raar om dat te vernemen ze, zat er jaren geleden (10 � 12 jaar) elk weekend, nog leuke momenten heb ik als memory's

Posted by Kaidreas on Dec-10-2005 20:13:

10a12 jaar geleden---> ouw doos

(fratske e)

Posted by domineesje on Dec-10-2005 20:19:

quote:
Originally posted by Kaidreas
10a12 jaar geleden---> ouw doos

(fratske e)

zolang ik mee kan he

Posted by Kaidreas on Dec-10-2005 20:27:

^kheb u overlaatst nog gezien denk ik...
in een clipje van dave mccullen (ofzoiets) dat al die oudjes daar staan te shaken.

Posted by domineesje on Dec-10-2005 20:28:

quote:
Originally posted by Kaidreas
^kheb u overlaatst nog gezien denk ik...
in een clipje van dave mccullen (ofzoiets) dat al die oudjes daar staan te shaken.

zeg das wel geheim he maat

btw overlaatst, das al een jaar geleden jong

Pages (5): [1] 2 3 4 5 »