TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- AntiAntiPiratbyran.tk

Posted by Anton.E on Dec-10-2005 23:25:

AntiAntiPiratbyran.tk

L�s i gonom allt p� http://www.antiantipiratbyran.tk och skriv p� om ni st�r bakom det. obsavera dock att dom inte f�ruspr�kar piratkopiering som piratbyr�n g�r.

h�r kommer en liten sammanfatting (jag har inte skrivet den)

Antipiratbyr�n har f�tt g� f�r l�ngt under en l�ngre tid, trots att de brytit mot flera lagar (d�ribland grundlagar).
Dessutom s� har den privatfinanserade organisationen som arbetar i "stasianda" f�tt undantagstillst�nd f�r en av v�ra viktigaste grundlagar.
Vi kan, som medbordare i en demokrati, inte l�ngre st� brevid och l�ta dessa multinationella superbolag k�ra �ver oss och v�ra lagar i sin s�kan p� nya s�tt att tj�na grova pengar, och ut�va fullst�ndig kontroll!
Nu har svenska folket chansen att en g�ng f�r alla inte bara bli av med antipiratbyr�n (vilket hade varit nog s� bra), utan �ven kn�ppa v�ra politiker p� n�san och visa att vi faktiskt VILL ha v�ran integritet kvar!
------------->www.antiantipiratbyran.tk<-------------

Discutera g�rna sedan p� forumet.

Posted by Jule on Dec-11-2005 01:22:

�r SPAM r�tt?

Posted by Anton.E on Dec-11-2005 01:31:

ett jag tolkar inte detta som spam (OK jag har skrivit det p� tv� forum) men jag har bara skrivit det en g�ng och d� skulle inte jag tolka det som spam.

Posted by mr_fisken on Dec-11-2005 02:53:

fast... �r spam r�tt var fr�gan? ja eller nej?

Posted by Laszlo on Dec-11-2005 12:43:

Bara det faktum att de anv�nder en .tk-dom�n anser jag vara skrattretande. Endast av ren nyfikenhet klickade jag mig vidare till deras sida, men orkade inte ens l�sa f�rsta raden i texten.

Mig veterligen har ett antal liknande namninsamlingsf�rs�k mot antipiratbyr�n gjorts, men det leder s�llan (l�s: aldrig) n�gonvart...

Posted by reveal on Dec-11-2005 13:15:

http://www.piratbyran.org/