TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חברה אני חייב שתקשיבו!!!!
חברה אני חייב שתקשיבו!!!!
תורידו את זה רגע זה לא קובץ גדול זה משהו שבכנתי ב פרוטי לופס 3
לא משהו רציני אבל נראה לי שששוה לישמוע
אין כאן כלום....
אחי להוריד את מה???
אין בו לינק לכלום

שמע אחי
יש לי כבר כאב ראש מכל זה!!!
אמרתי לכם אם אתם רוצים לפרסם טראק תכתבו אותו ב
Amature Dj Section
עוד כמה פעמים להגיד????
מישהו מוכן להסביר לי איך אני עושה
UPLOAD
של טראק שאני הכנתי....?
| quote: |
| Originally posted by §chop¥ מישהו מוכן להסביר לי איך אני עושה UPLOAD של טראק שאני הכנתי....? |
ברור שאני יכול לעזור
if its for upload i got so meny
for fxping not much
it wont be a problem....
i'm a pro scanner 
זה היה על 550 קיי אז חשבתי שאולי זה יעלה
ובידיוק הלכתי לבית ספר אז לא הספקתי לראות אם זה עובד
נ.ב
dj energy
סליחה ששמתי את זה פה
אבל רציתי פשוט שרק אתם תשמעו את זה
בכל מקרה אני ישים את זה במקום הנכון אחרי שאני ישפר את זה
*closed*
שיט לא עובד
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.