TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חברה אני חייב שתקשיבו!!!!


Posted by arik on Jan-07-2002 05:41:

Hello! חברה אני חייב שתקשיבו!!!!

תורידו את זה רגע זה לא קובץ גדול זה משהו שבכנתי ב פרוטי לופס 3
לא משהו רציני אבל נראה לי שששוה לישמוע


Posted by m0sh on Jan-07-2002 08:08:

אין כאן כלום....


Posted by NeMeSiS1234 on Jan-07-2002 08:44:

אחי להוריד את מה???
אין בו לינק לכלום


Posted by YuVaL on Jan-07-2002 12:37:

שמע אחי
יש לי כבר כאב ראש מכל זה!!!
אמרתי לכם אם אתם רוצים לפרסם טראק תכתבו אותו ב
Amature Dj Section

עוד כמה פעמים להגיד????


Posted by §chop¥ on Jan-07-2002 16:14:

מישהו מוכן להסביר לי איך אני עושה
UPLOAD
של טראק שאני הכנתי....?


Posted by luckystrike on Jan-07-2002 18:56:

quote:
Originally posted by §chop¥
מישהו מוכן להסביר לי איך אני עושה
UPLOAD
של טראק שאני הכנתי....?


אתה מוצא
WEBSPACE
באינטרנט ומעלה אליו ונותן פה את הלינק

אם לא תמצא אולי מוש יוכל לעזור לך

ובלי כל קשר - אריק תעלה קבצים של עד חצי מגה לפה כי אחרת זה לא יעלה לך

נ.ב אני מקווה שה
THREAD
החדש יעזור בענין של ההצפה עם הטראקים


Posted by m0sh on Jan-07-2002 19:02:

ברור שאני יכול לעזור

if its for upload i got so meny

for fxping not much

it wont be a problem....

i'm a pro scanner


Posted by arik on Jan-07-2002 19:35:

זה היה על 550 קיי אז חשבתי שאולי זה יעלה
ובידיוק הלכתי לבית ספר אז לא הספקתי לראות אם זה עובד
נ.ב
dj energy
סליחה ששמתי את זה פה
אבל רציתי פשוט שרק אתם תשמעו את זה
בכל מקרה אני ישים את זה במקום הנכון אחרי שאני ישפר את זה


Posted by DjChook on Jan-09-2002 19:34:

*closed*

שיט לא עובד



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.