TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Lucien Foort @ Dance Department (05-01-2002)


Posted by Bouma-Bros on Jan-07-2002 18:15:

Smiley DJ Lucien Foort @ Dance Department (05-01-2002)

Wie o wie heeft de set van deze held afgelopen zaterdag opgenomen bij van Diepens Dance Department???

We pay for it......


Sido en Sander


Posted by Flippe on Jan-07-2002 19:04:

sorry
kan je niet helpen!!!


Posted by Marco Harleman on Jan-08-2002 07:45:

MMM zo waren er meer setjes zaterdagavond op de radio bij 538. Ik hoorde 's nachts Eric de Man nog live uit de Amsterdam Studio's en dat was echt super. Ik heb al gezocht op AG maar op Eric of Erik de Man vindt tie helemaal niets. Iemand anders nog goeie ideeen???


Posted by michiel on Jan-08-2002 13:45:

kan je niet helpen aan die set

ik zag je trouwens laatst met je knar op tv vertellen waarom tiesto zo'n koning was
hoe kwam dat zo?

later

michiel


Posted by Partyhardy! on Jan-12-2002 23:24:

Heee Bouma-Bros!

in het geval dat jullie hem nog niet hebben=> hij is te downloaden op de site; http://d2k.dedserver.org/index2.php
hij duurt 45:17 mins en is 62.2 MB groot.


Posted by magrec on Jan-13-2002 16:48:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Heee Bouma-Bros!

in het geval dat jullie hem nog niet hebben=> hij is te downloaden op de site; http://d2k.dedserver.org/index2.php
hij duurt 45:17 mins en is 62.2 MB groot.


thnx meteen ff downen.

Sets van de progressive zaal @ innercity zijn gisteravond ook uitgezonden op id&t radio.


Posted by Bouma-Bros on Jan-13-2002 19:42:

quote:
Originally posted by magrec


thnx meteen ff downen.

Sets van de progressive zaal @ innercity zijn gisteravond ook uitgezonden op id&t radio.


Thnx Partyhardy!
Magrec-> weet je ook welke sets? Die van James Holden ook toevallig??


Posted by magrec on Jan-14-2002 10:52:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros


Thnx Partyhardy!
Magrec-> weet je ook welke sets? Die van James Holden ook toevallig??


nee ik weet niet welke maar ik hoop, james holden, anthony pappa en lucien foort.


Posted by Raymond on Jan-14-2002 18:25:

Er is een set van James Holden in omloop!!!!!!!!! Van Innercity, dusse hou het in de gaten en als hij voorbij komt DOWNEN die handel!!!!!!!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.