TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- JULDAGEN 25e Mondaybar 13-årsjubileum!!!!!
JULDAGEN 25e Mondaybar 13-årsjubileum!!!!!
JULDAGEN 25 DECEMBER MONDAY BAR 13-ÅRSJUBILEUM
DJs
Ronny Elvebakk
Inkfish
David West
Calle Dernulf
Özgür Can
Nihad Tule
Carl Falk
Axel Sharper
DJ Nosfea
Ida Engberg
Plats: Göta Källare
pris: 100 pix förköp 140 pluringar i dörren...
(18 år förköp))
vem ska dit??? tänkte när man endå är i stan så borde man ju inte missa detta...juldagsfesten Mbar hade för ett par år sen ja var på var en riktig hit!!!!
så ROLL CALL!!!
Evt Amnezia + st.andrew ( ska diskutera saken när vaknat upp ur fyllekoman:P)))
+
+
+
+
Amnezia
st.andrew
Steve
Ska bli grymt kul !
Såg också detta men vafan tänkte Monday Bar med när de gjorde linan? 30 minuter per dj...det är ju slakt - det finns inte en chans i världen att man hinner bygga ett bra set på 30 minuter, med undantaget att de alla verkligen samkör och inte kör 2-3 peaklåtar vardera...
sant...lite knas tänkt, men linan e bra så dom ska nog fixa det, och 140pix är det ju alltid värt att få se nissar som özze och david west
Jag har sett det förr och tvekade... då var det Sveriges techno-elit och varje DJ hade 20 minuter på sig...
Det var grymt kul att se !
Adam Beyer, Thomas Krome, Henrik B mfl.
Om allt går som det ska är jag där som sagt 
-Weeee
Får jag bara med mig staz så kommer iaf jag... Marey o keddo ska dra o se Beyer o Mull på Grodan
Lameeeeeeeeeeeeeeers
Slå mig en pling eller ett sms!
Jag känner mig riktigt sugen på denna!

hmm beyer å mull e fn inte fel det heller...jobbigt när det dök upp fler alternativ
ac..tänkte precis på att messa dig om detta när jag läste här i tråden...utan dig kommer ja ju bara fel som vanligt
| quote: |
| Originally posted by Kvicket Får jag bara med mig staz så kommer iaf jag... Marey o keddo ska dra o se Beyer o Mull på Grodan Lameeeeeeeeeeeeeeers |

biljett fixade genom ac....ta förfest innan? fast verkar inte va sån stor uppslutning här
| Originally posted by Amnezia biljett fixade genom ac....ta förfest innan? fast verkar inte va sån stor uppslutning här |
)
hehe mjo får se va det blir å hur långt man vågar sig ut för att hitta till gk sen,
men ac e ju med som vanligt så ska väl lösa sig...: )
återstår å se om st_andrew bestämmt sig, då är vi 4 härifrån
| Originally posted by Amnezia hehe mjo får se va det blir å hur långt man vågar sig ut för att hitta till gk sen, men ac e ju med som vanligt så ska väl lösa sig...: )återstår å se om st_andrew bestämmt sig, då är vi 4 härifrån |

hehe mjo ska göra det....vi får höras när det närmar sig...åker imorrn...
har alla nr så fixar sig 
have fun... 
hey! nice evenin' =)
Fullast vinner..... wohoooo Jag vann 
tillbaka i trygga örebro igen...var en trevlig kväll som alltid på mbars fester...blev dock en väldans massa mer techno än vad jag hade väntat mig från linan, kände typ igen 2 låtar på hela kvällen, buy now for sale och nån remix av innercity - goodlife...hur som helst var det bra endå =) hamnade också på förfest hos staz med lite andra ta's, keddo, fyllesteve=P ac, mfl....va trevligt att vi fick kika förbi i kylan =P...
hursomhelst
tog lite bilder och filmklipp också som kan komma upp om ja hittar nånstans å lägga upp filmerna på
![]()
lite bilder....

litefler bilder--->>www.fotogalleriet.se/alb41200[IMG] [IMG]www.fotogalleriet.se/pic1150909