TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar nyårsbaluns med buffé

Posted by Aendy on Dec-17-2005 22:18:

Monday Bar nyårsbaluns med buffé

Monday Bar nyårsbaluns med buffé

DJs
(två dansgolv)
Ronald van Gelderen
Jace
JE Haugfos
Stefan Wendin

Special FX
10W multicolor laser

När
Lördag 31 december 2005
Förfest/buffé 19.30-22.30
Efterinsläpp fest 22.30-04.00

Var
ÖST 100
Östgötag. 100
T-bana: Skanstull

Ålder
20 år (18 år på förköp)

Entré och förköp
Förköp 250 kr
I dörren 300 kr

Kombinationsbiljett fest+buffé 550 kr

Förköp finns på
C.U.M Clubwear
Klara Norra Kyrkog. 21-23

Posted by Aendy on Dec-17-2005 22:19:

När släpper de biljetterna till denna?

Posted by SteveTranz4ever on Dec-17-2005 22:30:

Nej... jag ska på middag & fest hos en kompis... Hoppas på att komma dit efter 12-slaget
Jag vet en del som ska dit från TC iaf.

Posted by Vizay on Dec-18-2005 12:12:

ofan, det här låter ju riktigt lockande. Gelderen brukar ju leverera.
För en gångs skull kanske man får ha lite kul på nyår å slippa alla dessa tradiga hemmafester

Kommer nog inte gå på middagen om jag drar, brukar käka middag med familjen hemma
Ska försöka dra med pjox också

Posted by Pjox on Dec-18-2005 19:39:

quote:
Originally posted by Vizay
Ska försöka dra med pjox också

Fårse hur det går med det. Efter ditt sammtal är jag ytterst negativ

Men jag kanske kommer. Jag har inte ricktigt någon koll på va dom kan tänkas spela för musik.
Eftersom jag är rätt så kräsen så vet jag icke om jag har lust att betala 250 kr för nån seg smörja. Men det kanske är roligt att göra något på nyår som man kommer ihåg ett halvår senare...

Posted by Vizay on Dec-19-2005 13:33:

quote:
Originally posted by Pjox
Men det kanske är roligt att göra något på nyår som man kommer ihåg ett halvår senare...

OCH faktiskt inte känner sig helt missnöjd med

Posted by Pjox on Dec-19-2005 18:01:

quote:
Originally posted by Vizay
OCH faktiskt inte känner sig helt missnöjd med

Bara för att det inte varit sjukt kul behöver man väl inte känna sig missnöjd. Eller?
Och helt ärligt. 250 kr och dom spelar skitmusik tror du inte att jag kanske blir missnöjd över det då

Nu är det färdig skrivet innan jag vet om jag ska köpa bijett eller inte

Posted by Aendy on Dec-23-2005 15:50:

Rutinerad som man är glömmer man såklart bort att köpa biljett innan man åker till Skåne för att fira jul. Det är ingen snäll själ som är kvar i Stockholm som kan tänka sig att köpa en sådan till mig? Utan buffé. Jag kan sätta in pengar på konto i förväg om ni vill.

Posted by Vizay on Dec-23-2005 18:15:

quote:
Originally posted by Aendy
Rutinerad som man är glömmer man såklart bort att köpa biljett innan man åker till Skåne för att fira jul. Det är ingen snäll själ som är kvar i Stockholm som kan tänka sig att köpa en sådan till mig? Utan buffé. Jag kan sätta in pengar på konto i förväg om ni vill.

gifvetvis darling

Posted by Aendy on Jan-01-2006 19:46:

Lite för mycket folk för min smak, framförallt av sådant folk som kanske egentligen inte var där av samma anledning som mig och flertalet med mig. Musiken var dock grym. Måste framföra ett tack till Steve som jag hade följande dialog med:
- Steve, stanna kvar här en minut och låtsas snacka med mig
- Va?
- Grabben som står här började precis snacka och fetraggar på mig, så stanna bara kvar tills han fattat och går sin väg
- Nä fan, jag måste ju dansa lite

Tack Steve, ska komma ihåg det ;)

Posted by Vizay on Jan-01-2006 21:27:

stefan kanske va lite för rund om fötterna för att orka stå still

tycker RvG gjorde riktigt bra ifrån sig, han lirade aldrig tempest som jag hade hoppats men man kan inte få allt
Va en del folk som va jobbiga men det kändes ändå överlag som att de va färre sånna än vanligt, dock stod jag längst fram hela tiden. Kan ju ha varit fler längre bak.

Posted by Laszlo on Jan-01-2006 22:36:

quote:
Lite för mycket folk för min smak, framförallt av sådant folk som kanske egentligen inte var där av samma anledning som mig och flertalet med mig. Musiken var dock grym. Måste framföra ett tack till Steve som jag hade följande dialog med:
- Steve, stanna kvar här en minut och låtsas snacka med mig
- Va?
- Grabben som står här började precis snacka och fetraggar på mig, så stanna bara kvar tills han fattat och går sin väg
- Nä fan, jag måste ju dansa lite

Tack Steve, ska komma ihåg det

haha - den borde ju gå rakt in i citattråden

Posted by xPROXYx on Jan-02-2006 16:17:

Jag hade askul iaf, missade jace totalt, mitt gäng kom inspringandes när RvG körde silence, den va d full fart på oss:P
ja pappsen steve va lite runt om fötterna, men gey d va nyår dom som inte va d borde skämmas!

Vilka kommer på torsdag?
kram

Posted by Aendy on Jan-02-2006 16:42:

quote:
Originally posted by xPROXYx
Jag hade askul iaf, missade jace totalt, mitt gäng kom inspringandes när RvG körde silence, den va d full fart på oss:P
ja pappsen steve va lite runt om fötterna, men gey d va nyår dom som inte va d borde skämmas!

Vilka kommer på torsdag?
kram

Undrar om du inte fortfarande är lite rund om fötterna... ;)

Me be there!

Posted by xPROXYx on Jan-02-2006 17:43:

quote:
Undrar om du inte fortfarande är lite rund om fötterna...

Me be there!

Haha va menar du med det, ja va itne så full....tror ja?