TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- שלום לכולם


Posted by SimonP on Jan-08-2002 16:04:

Wink שלום לכולם

אני חדש פה, פעם ראשונה שאני שם הודעה כאן אז רציתי להגיד שלום
ה"סטוק" שלי נמצא ב:
http://www.layla.co.il/forums/62702mylist.htm
מי שרוצה משהו רק להגיד


Posted by Dj Moriano on Jan-08-2002 17:36:

Re: שלום לכולם

quote:
Originally posted by SimonP
אני חדש פה, פעם ראשונה שאני שם הודעה כאן אז רציתי להגיד שלום
ה"סטוק" שלי נמצא ב:
http://www.layla.co.il/forums/62702mylist.htm
מי שרוצה משהו רק להגיד


ברוך הבא


Posted by YuVaL on Jan-08-2002 17:37:

layla...





ברוכים הבאים אחי
אני יובל


Posted by eXeTik on Jan-08-2002 17:58:

Welccome aboard
אני רונן


Posted by Dj-2TaLL on Jan-08-2002 18:32:

ברוכים הבאים לפורום שלנו!!!!!

אני נמרוד...

מעניין איך מלא אנשים מלילה באים לפה...


Posted by SimonP on Jan-08-2002 19:48:

אה באמת?

הרבה חברה מלילה מגיעים לפה?


Posted by YuVaL on Jan-08-2002 19:52:

כמה שפחות יותר טוב

סתםםםם אחי
מי שבא ברוך הבאה
בנתיים אני חושב שאתה הראשון מלילה
כל מה שהם עושים שם זה גונבים לנו ת'לינקים


Posted by TranceGiant on Jan-08-2002 19:56:

Holy shit!!! What an awesome playlist! I think u have 60% auf Audiogalaxy on your HD...I was especially amazed at the amount of psy-trance tracks u have
Maybe we can make some nice exchanges?
Welcome by the way


Posted by m0sh on Jan-08-2002 19:58:

ברוך הבא אני מוש


Posted by Hell_Copter on Jan-08-2002 21:14:

ברוך הבא אחי
אני רועי


Posted by NeMeSiS1234 on Jan-09-2002 09:09:

ברוך הבא אחי אני גיא
גם אני דיי חדש פה אבל נהנה
[=


Posted by DjChook on Jan-09-2002 11:50:

ברוך הבא

בהחלט אוסף יפה

אבל לא ממש שימושי

אתה באמת מצפה שאני אתחיל לבדוק מה יש לך ?


אהה ואני חן או צ'וק


Posted by YuVaL on Jan-09-2002 12:02:

quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
ברוך הבא אחי אני גיא
גם אני דיי חדש פה אבל נהנה
[=


היי גיא ערב טוב


Posted by Hell_Copter on Jan-09-2002 13:01:

quote:
Originally posted by DJ-Energy


היי גיא ערב טוב


אתה תתחיל לעשות לו את זה כל פעם שהוא יגיד שקוראים לו גיא?

מסכן הילד... עזוב אותו


Posted by DjChook on Jan-09-2002 13:32:

quote:
Originally posted by Hell_Copter


אתה תתחיל לעשות לו את זה כל פעם שהוא יגיד שקוראים לו גיא?

מסכן הילד... עזוב אותו


יור ווטשינג ערב טוב עם גאי פינס


Posted by YuVaL on Jan-09-2002 14:02:

quote:
Originally posted by Hell_Copter


אתה תתחיל לעשות לו את זה כל פעם שהוא יגיד שקוראים לו גיא?

מסכן הילד... עזוב אותו


עזוב לאח שלי קוראים גיא אני אוהב להגיד את זה


היי רועי בוקר טוב


Posted by arik on Jan-09-2002 16:14:

ברוך הבא אחי
אני אריק

הייתי אומר שיש לך שם די הרבה טרקים מצטער שאין לי זמן לראות את כולם
אני לא חושב שלמישהו בעולם יש זמן לראות את כולם

ואני מקווה שתיתמכר כמונו ותתרום פה מה שאתה מסוגל


Posted by Hell_Copter on Jan-09-2002 23:18:

quote:
Originally posted by DJ-Energy


עזוב לאח שלי קוראים גיא אני אוהב להגיד את זה


היי רועי בוקר טוב


חחחחחחח
היי יובל, אחר צהריים נעים


Posted by Hell_Copter on Jan-09-2002 23:28:

quote:
Originally posted by DJ-Energy


עזוב לאח שלי קוראים גיא אני אוהב להגיד את זה


היי רועי בוקר טוב


חחחחחחח
היי יובל, אחר צהריים נעים


Posted by Hell_Copter on Jan-09-2002 23:36:

quote:
Originally posted by DJ-Energy


עזוב לאח שלי קוראים גיא אני אוהב להגיד את זה


היי רועי בוקר טוב


חחחחחחח
היי יובל, אחר צהריים נעים



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.