TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- שלום לכולם
שלום לכולם
אני חדש פה, פעם ראשונה שאני שם הודעה כאן אז רציתי להגיד שלום
ה"סטוק" שלי נמצא ב:
http://www.layla.co.il/forums/62702mylist.htm
מי שרוצה משהו רק להגיד 
Re: שלום לכולם
| quote: |
| Originally posted by SimonP אני חדש פה, פעם ראשונה שאני שם הודעה כאן אז רציתי להגיד שלום ה"סטוק" שלי נמצא ב: http://www.layla.co.il/forums/62702mylist.htm מי שרוצה משהו רק להגיד |
layla...

ברוכים הבאים אחי
אני יובל

Welccome aboard
אני רונן 
ברוכים הבאים לפורום שלנו!!!!!
אני נמרוד...
מעניין איך מלא אנשים מלילה באים לפה...

אה באמת?
הרבה חברה מלילה מגיעים לפה?
כמה שפחות יותר טוב
סתםםםם אחי
מי שבא ברוך הבאה
בנתיים אני חושב שאתה הראשון מלילה
כל מה שהם עושים שם זה גונבים לנו ת'לינקים
Holy shit!!! What an awesome playlist! I think u have 60% auf Audiogalaxy on your HD...I was especially amazed at the amount of psy-trance tracks u have
Maybe we can make some nice exchanges? 
Welcome by the way
ברוך הבא אני מוש
ברוך הבא אחי
אני רועי
ברוך הבא אחי אני גיא
גם אני דיי חדש פה אבל נהנה
[=
ברוך הבא
בהחלט אוסף יפה
אבל לא ממש שימושי
אתה באמת מצפה שאני אתחיל לבדוק מה יש לך ?
אהה ואני חן או צ'וק
| quote: |
| Originally posted by NeMeSiS1234 ברוך הבא אחי אני גיא גם אני דיי חדש פה אבל נהנה [= |
| quote: |
| Originally posted by DJ-Energy היי גיא ערב טוב |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אתה תתחיל לעשות לו את זה כל פעם שהוא יגיד שקוראים לו גיא? מסכן הילד... עזוב אותו |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אתה תתחיל לעשות לו את זה כל פעם שהוא יגיד שקוראים לו גיא? מסכן הילד... עזוב אותו |

ברוך הבא אחי
אני אריק
הייתי אומר שיש לך שם די הרבה טרקים מצטער שאין לי זמן לראות את כולם
אני לא חושב שלמישהו בעולם יש זמן לראות את כולם
ואני מקווה שתיתמכר כמונו ותתרום פה מה שאתה מסוגל
| quote: |
| Originally posted by DJ-Energy עזוב לאח שלי קוראים גיא אני אוהב להגיד את זה ![]() היי רועי בוקר טוב |
| quote: |
| Originally posted by DJ-Energy עזוב לאח שלי קוראים גיא אני אוהב להגיד את זה ![]() היי רועי בוקר טוב |
| quote: |
| Originally posted by DJ-Energy עזוב לאח שלי קוראים גיא אני אוהב להגיד את זה ![]() היי רועי בוקר טוב |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.