TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het beste feest van 2001??¿¿¿
Pages (2): [1] 2 »
Het beste feest van 2001??¿¿¿
Heb hier allerlei threads voorbij zien komen over het beste van
2001 ma niet over de feesten.
Ik ben door omstandigheden alleen maar na Impulz Outdoor geweest
ma dat vondt ik best wel relaxt (alleen een beetje koud)
mijn beste feest van 2001 (hoewel d'r nogal wat kritiek op is ivm slecht geluid enzo) is TranceEnergy in Heerenveen,
dit omdat het mijn eerste feest was (en ik verder niet naar feesten ben geweest afgelopen jaar).
GreetZ RubDub
DANCE VALLEYYYYYYYYYYY
Zoveeeeeeeel mensen
Zoveeeeeeeel muziek
Zoveeeeeeeel pillen
Zoveeeeeeeel water zuipen
Zoveeeeeeeel plezier
Zoveel bussen waar je niet in kon...
Alleen de meeting gemist ghehehe
En blijkt nog later dat Thesues mij gezien heeft hehehe
beste feest 2001: QLIMAX 2 JUNI HMH
Deze steekt er echt met kop en schouders bovenuit , heerlijke sefeer , niet te druk en een geweldige line-up!
op de tweede plaats Innercity...ook heerlijke line-up, goede sfeer , maar naar mijn mening net iets te druk...
Poeh, ik denk Qontact I, helaas niet naar II geweest, maar I was ook zeker de moeite waard.
Hele goeie 2e is de Tiesto Solo in Arnhem.
GreetZ, DC
tsja... Dit is egt een moeilijke hoor, ik heb bijna alleen maar goeie feesten gehad dit jaar.
Trance Energy 17-02-01
4-Elements 26-05-01
Awakenings 26-10-01
Nexus 01-12-01
Qlimax 08-12-01
Egt ik kan niet kiezen hoor, ik heb op alle feesten leuke mensen ontmoet, overal hing een goeie sfeer.. Elk feest heeft qeer iets anders waqt het zo leuk maakt, bij Trance Eenergy was het omdat ik vet van de kaart was, 4-elements was gewoon leuk, awakenings was vet stampen op gruwelijke techno, Nexus hing vooral een hele goeie sfeer en Qlimax had bijna alles wat ik wou, alleen jammer dat het wachten zolang duurde bij de entree en de jassen (die sukkels gooiden omstebeurt een garderobe open
)
!_PeTrUs_! TOP 5 2001
Poeh! Zoveel feesten gehad dit jaar... euhmm... Tsja. Top 5je dan maar:
1. Innercity
2. Impulz
3. Trance Energy (zowel Utrecht als Heerenveen geen idee welke beter was)
4. Mystery Land
5. Evolution
M'n slechtste feest moet toch helaas Dance Valley worden. De muziek was zeker niet slecht. Maar jah... als de reis tijd langer duurt dan het feest en als je 'maar' van 17:30 tot 23:30 hebt kunnen stuiteren (met de daarbij behoorende drink en eet pauzes) is het toch wel een beetje een afknapper.
...Om maar niet over de 6 uur in de regen onder een parasol bij een 1 of ander friet tentje in de middle of nowhere te praten.
hier ff mn top 5
1. Dancevalley
2. Tiesto solo now&wow
3. Awakenings (ergens in december)
4. Innercity
5. Danceparade(niet echt een feest waar was wel super kewlll)
ILT, helemaal top georganiseerd, zalenindeling de beste die ik ooit heb gezien (konden alleen de garderobe aan het begin ff niet vinden), geen controle aan de deur what so ever, en HELE wrede techno!!!
| quote: |
| Originally posted by The Groove Poeh! Zoveel feesten gehad dit jaar... euhmm... Tsja. Top 5je dan maar: 1. Innercity 2. Impulz 3. Trance Energy (zowel Utrecht als Heerenveen geen idee welke beter was) 4. Mystery Land 5. Evolution M'n slechtste feest moet toch helaas Dance Valley worden. De muziek was zeker niet slecht. Maar jah... als de reis tijd langer duurt dan het feest en als je 'maar' van 17:30 tot 23:30 hebt kunnen stuiteren (met de daarbij behoorende drink en eet pauzes) is het toch wel een beetje een afknapper. ...Om maar niet over de 6 uur in de regen onder een parasol bij een 1 of ander friet tentje in de middle of nowhere te praten. |

pfffff er zijn er wel genoeg die ik echt supervet vond.vetste feesten waar ik ben geweest afgelopen jaar in willekeurige volgorde.
- SHOCKERS
- I LOVE TECHNO
- Awakenings Festival
- Dancevalley
- Mysteryland
- Qlimax (02-06-01) Picottooooooooooo!!!
- Trance Energy (Utrecht & Heerenveen)
- FOCUS (13-10-01 met de gruwelijkste set van Misstress Barbara die ik ooit heb gehoord)
- Massive (24-11-01) Pascal F.E.O.S. roeleerde dik die avond!
Voor de rest de gewone awakenings feesten in de Now & Wow....
GREETZ!!
- Mysteryland
- Dancevalley
- Innercity
Ik vond ze alledrie goed
tja Innercity was mijn eerste en enigste feest... maar ik vond het echt vet.. lekkere muziek, leuke aankledingetc etc.. ja ik had een super leuke avond (mede mogelijk gemaakt door magrec en basvh
)
Shit zeg, zoveel feesten gehad het afgelopen jaar, maar ik heb toch een paar uitschieters:
1: Dancevalley
2: Shockers
3: toch wel Trance Energy 17-2-2001
Dancevalley voor mij dik op nummer 1, t was gewoon de gaafste belevenis van het jaar, en die klote terugreis neem ik absoluut voor lief.
Shockers was een enorme verrassing eigenlijk, die line up en zo'n sfeer, briljant!
Trance Energy Utrecht omdat er die nacht simpelweg teveel dingen gebeurden bij mij om op te noemen.
Massive 29-04-2001
Armin van Buuren, Johan Gielen, Ferry Corsten, Marco V en Scott Bond!!!! Allemaal meesterlijk gedraait... 
Mijn top 3:
1. Qlimax 08/12
2. Innercity
3. Sensation ... wat een sfeer met 40.000 man in het wit in 1 grote zaal!
hmmzzzztop 3 alleen geen 1,2,3
dancevalley (DANNY HOWELLLLLLLLLLLSSSSSSSSSSSSSSSSSSS)
down under (Feesten in een onderzeeboot (weliswaar 4 uur reizen maar het was echt super top)
Oud & nieuw in the Q in zwolle (lucien foort, c-jay, quintin, josé
)erg gezellig)
Dance Valley - toch wel......
Awakenings
Shockers
Nexus party
Innercity
Ben afgelopen jaar naar beide Trance Energy's geweest.
Vond Heerenveen leuker en beter dan in Utrecht.
Betere sfeer, betere muziek, leukere mensen, lekkere wijven 
Maar zal die in Utrecht altijd onthouden als mijn eerste feest.
En het goeie voornemen voor dit jaar is om meer feesten te bezoeken 
Ben iig van plan naar TE, Sensation en Innercity te gaan, miscshien Shockers ook nog wel 
Ik zal maar niet zeggen wat mijn leukste fest was 
vind het wel erg leuk om te lezen dat degenen die op het leukste feest waren (
), dat feest ook bij het rijtje van hun leukste feesten afgelopen jaar hebben gezet, is toch wel wat waard om dat naast al die grote bekende dingen te zien! 
Ik zal maar niet zeggen wat mijn leukste fest was 
vind het wel erg leuk om te lezen dat degenen die op het leukste feest waren (
), dat feest ook bij het rijtje van hun leukste feesten afgelopen jaar hebben gezet, is toch wel wat waard om dat naast al die grote bekende dingen te zien! 
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz Ik zal maar niet zeggen wat mijn leukste fest was ![]() vind het wel erg leuk om te lezen dat degenen die op het leukste feest waren ( ), dat feest ook bij het rijtje van hun leukste feesten afgelopen jaar hebben gezet, is toch wel wat waard om dat naast al die grote bekende dingen te zien! |
Qontact (29-04-2001)
Qontact (31-12-2001)
Dance Valley
T.E. waren mijn dieptepunten dit jaar, Ik dacht dat de eerste niet veel slechter kon dus ik vol goede moed naar heerenveen, aaaaargh het kon dus wel....
Afgelopen jaar waszun partyjaar GODVERDIKKIE HANDJES IN DE LUCHT om nooit te vergeten. Humanite, Mysteryland, Massive Eindhoven, Impulz tweejjj keer en Sensation. Mijn goeie voornemens voor 2002...eindelijk eens een keer naar Innercity afreizen en daar de nacht housend en relaxerend door te brengen. Shockers lijkt me ook zeer GaafGaafGaafjes. Goed man, laterrrrrr