TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Laszlo - December Promo
Laszlo - December Promo
H�r kommer en liten julklapp fr�n mig som jag improviserade ihop inatt.
Tanka h�r.
L�tlista:
01. P Diddy - Jack U [Felix da Housecat Mix]
02. Sander Kleinenberg - The Fruit
03. Play Paul - Lalaland
04. Thomas Andersson - Washing up [Tiga Remix]
05. Deepsky - Talk like a stranger [Skylark Voxal Mix]
06. Flash Brothers - Happy Trophy [Twins Remix]
07. Gene Carbonell - The beat [Dub Mix]
08. Planet Funk - The Switch [Dub Mix]
09. DJ Gogo - Adyssa
10. Bedrock - Santiago [Pararell Sound Edit]
11. Dean Coleman & Hernan Cattaneo - Behind The Music [Maurel & Fauvrelle Truck Mix]
12. Deep Dish - Sexy Ill
13. DJ Phully - Daft Fader
14. Fairmont - Gazebo
Kommentarer mottages allra �dmjukast
Vad trevligt!
Tankar mixen just nu...
Riktigt skum mix, sk�n som fan 
Den gick ig�ng p� f�rfesten ig�r och folk slog inte av den iaf
| quote: |
| Originally posted by BFS Riktigt skum mix, sk�n som fan ![]() Den gick ig�ng p� f�rfesten ig�r och folk slog inte av den iaf |
Hoppas det var ett positivt ord i detta sammanhang...
det var v�l tur f�r folket att de inte slog av den i alla fall annars hade jag blivit tvungen att komma �ver och sl� de p� fingrarna med lite ris!
| Originally posted by Laszlo Skum? Hoppas det var ett positivt ord i detta sammanhang... det var v�l tur f�r folket att de inte slog av den i alla fall annars hade jag blivit tvungen att komma �ver och sl� de p� fingrarna med lite ris! |
| Originally posted by BFS Haha, jag tyckte den var bra. Det var en 10 pers, pojkar och flickor som mest g�r ig�ng p� gyllenetider, vad dom tyckte om mixen kan jag tyv�r inte svara p� |
| Originally posted by Laszlo N�got totalt ov�ntat jag lagt m�rke till de g�nger vi k�rt v�ra klubbkv�llar p� Stallet �r att brudarna av n�gon m�rklig anledning diggar electro stenh�rt. Och d� snackar jag om just tr�ngsynta idiotbrudar som annars bara frekar loss till just Gyllene Tider och Grease...samt f�rst�s Call on Me... |
| Originally posted by BFS fan vad nice, trodde dom f�rvuxna fjortisarna inte kunde dansa till n�got annat. Jag f�rst�r iofs att folk g�r ig�ng p� gyllenetider och andra s�ndertjatade "klassiker" som man utan problem kan gapa med i texten n�r man �r aspackad, jag g�r sj�lv ig�ng lite grann. Jag och mitt s�llskap �gde dansgolvet ig�r, vi tog �ver det helt, det var barbiegirl och gud vet vad, riktigt enkla po�ng... men kul var det. Jag tycker att det bara spelas skit rakt igenom p� svenskast�llen, man har kul men l�tarna suger verkligen. |
Barbie Girl brukar jag faktiskt ocks� spela...en ganska ov�ntad l�t som alltid g�r hem....(men s�g inte det till n�gon
)