TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Välkommen kayone
Välkommen kayone
Välkommen hit till den bättre delen av TrancEaddict
(börjar blir rutin på den frasen)
Hoppas du trivs bra här!
PS. Vet inte om mindshooter berättade om en viss TrancE målning i stockholm förut. Det var en massa svampar som rökte på, o det stod België style på.. vet inte. iaf så är Kayone han som gjort den.
om ni är snälla så lägger han förhoppningsvis upp en bild
Synd att vi välkomnar folk som inte riktigt stannar kvar
här hos oss 
man kan juh hoppas.. han borde komma online så fort han ser mitt inlägg i hans gästbok på ett annat community
Coolt om han kommer hit...fast jag tvekar på att han skulle regga sig här bara för att du har lagt ett inlägg i ett annat forum
Vilket foprum var det förresten? Jaja vi akn juh alltid hoppas 
nu är jag tillbaka från sälen och diverse snowboarding förresten 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.