TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Dj Mag top 100 nummer?

Posted by thernan on Dec-24-2005 13:52:

Dj Mag top 100 nummer?

Tjena!
N�gon som vet ifall det kom ut n�got speciellt nummer av ''Dj Mag'' kring deras top 100 lista detta �r (2005)? F�rra �ret var det ett nummer med intervjuer med alla p� top 100 listan, skitbra nummer!!!

God jul, tjaba

Posted by Laszlo on Dec-24-2005 14:05:

Kolla Pressbyr�n...k�per alltid DJ Mag d�r...senast jag var inne p� Pressbyr�n och snokade i tidningshyllan hade de fortfarande Top 100-numret, s� om du snabbar p� kanske de inte hinner ta bort den och ers�tta den med ett senare nummer. De �r ju lite sena vad g�ller en del utl�ndska tidningar...

Posted by thernan on Dec-29-2005 13:05:

Hehe okej! K�pte ett nummer p� Press-stop f�r ett tag sedan, de var fel...aja f�r se, vilken pressbyr� �r det du handlar dem i? Har aldrig varit i en pressbyr� som har dj mag...hehe

Posted by zoric on Dec-29-2005 13:11:

Ni bor i tv� olika st�der s� man vet inte om de fortfarande �r kvar. Jag s�g dock ett nummer av DJ Mag Top 100 ig�rkv�ll n�r jag v�ntade p� en buss och gick in i Pressbyr�n f�r att v�rma mig.

Posted by Laszlo on Dec-29-2005 15:11:

Japp, men s� vitt jag vet f�r alla Pressbyr�er i Sverige sina tidningar utskickade av Interpress, s� alla butikerna borde f� sina tidningar i stort sett samtidigt.