TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אתם חייבים לשמוע את זה
אתם חייבים לשמוע את זה
טוב אז ככה למי שאין את הטראק הבא שאני הולך לדבר עליו אז דבר ראשון שיוריד אותו וישמע אותו ואחר כך יקרא את מה שאני הולך לרשום פה
טוב אז ככה מי ששמע את הטראק
Vanox & Scandle-The Prime Suspect (Whitelabel)
ולא שם לב כמו שאני לא שמתי לב עד להיום, אז הקטע
vocal
שם הוא של ג'ורג' וו בוש שמדבר על הדבר הנורא שהתרחש ב-11 בספטמבר (אני מאוד מקווה שאתם יודעים מה קרה ב-11 בספטמבר) ...יותר נכון הווקל שם זה הנאום שהוא עשה לעיתונות על מה שהולך לקרות בעולם כנגד הטרור...בקיצור קיבלתי צמרמורת כשהבנתי את זה ... תשמעו ותגיבו

נראה לי אני יודע על מה אתה מדבר
אם אני לא טועה היה את זה בבלקוני יום שישי
שומעים גם אחרי הנאום
fuck Bin Laden
או משהו כזה נכון!?
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter נראה לי אני יודע על מה אתה מדבר אם אני לא טועה היה את זה בבלקוני יום שישי שומעים גם אחרי הנאום fuck Bin Laden או משהו כזה נכון!? |
ת'אמת... אם זה מה שאניחושב
אז לא כל כך
למה בהתחלה שמענו כל מיני דיבורים
ואז היה פאק בין לאדן
ושאני וחבר שלי קלטנו מה אומרים שם נקרענו מצחוק
ואז חזרו על הנאום נראה לי
מה קרה ב11 בספטמבר?
סתם
שאלה רטורית
איך מאכילים תאומים...
אווירון

כמה מזלות יש??
11...
התאומים כבר לא איתנו

אני רואה שממש לא איכפת לכם ממה שקרה אז
מה אתה רוצה שנעשה מלא פוסטים על סמיילים עצובים???
צוחקים קצת מה קרה???!!!
מדברים על הנושא...
יצאו גם פול טראקים כמו
Fuck the Taliban
וכאלה בזמן האחרון...
הטראנס נלחם בטרור!

| quote: |
| Originally posted by eXeTik מדברים על הנושא... יצאו גם פול טראקים כמו Fuck the Taliban וכאלה בזמן האחרון... הטראנס נלחם בטרור! |
מדברים על הנושא...
יצאו גם פול טראקים כמו
Fuck the Taliban
וכאלה בזמן האחרון...
הטראנס נלחם בטרור!

סעמק על הבאג הזה שלא מעלה את הפוסט למעלה!!!!!!!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.