TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אתם חייבים לשמוע את זה


Posted by NeMeSiS1234 on Jan-10-2002 13:58:

Exclamation אתם חייבים לשמוע את זה

טוב אז ככה למי שאין את הטראק הבא שאני הולך לדבר עליו אז דבר ראשון שיוריד אותו וישמע אותו ואחר כך יקרא את מה שאני הולך לרשום פה

טוב אז ככה מי ששמע את הטראק
Vanox & Scandle-The Prime Suspect (Whitelabel)
ולא שם לב כמו שאני לא שמתי לב עד להיום, אז הקטע
vocal
שם הוא של ג'ורג' וו בוש שמדבר על הדבר הנורא שהתרחש ב-11 בספטמבר (אני מאוד מקווה שאתם יודעים מה קרה ב-11 בספטמבר) ...יותר נכון הווקל שם זה הנאום שהוא עשה לעיתונות על מה שהולך לקרות בעולם כנגד הטרור...בקיצור קיבלתי צמרמורת כשהבנתי את זה ... תשמעו ותגיבו


Posted by Hell_Copter on Jan-10-2002 14:04:

נראה לי אני יודע על מה אתה מדבר
אם אני לא טועה היה את זה בבלקוני יום שישי
שומעים גם אחרי הנאום
fuck Bin Laden
או משהו כזה נכון!?


Posted by NeMeSiS1234 on Jan-10-2002 14:19:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
נראה לי אני יודע על מה אתה מדבר
אם אני לא טועה היה את זה בבלקוני יום שישי
שומעים גם אחרי הנאום
fuck Bin Laden
או משהו כזה נכון!?

לא שאני שמעתי אבל אתה כנראה מבין למה אני מתכוון
איזה צמרמורת זה העביר בי כשהבנתי את זה


Posted by Hell_Copter on Jan-10-2002 14:26:

ת'אמת... אם זה מה שאניחושב
אז לא כל כך
למה בהתחלה שמענו כל מיני דיבורים
ואז היה פאק בין לאדן
ושאני וחבר שלי קלטנו מה אומרים שם נקרענו מצחוק
ואז חזרו על הנאום נראה לי


Posted by m0sh on Jan-10-2002 14:51:

מה קרה ב11 בספטמבר?


סתם

שאלה רטורית


Posted by Hell_Copter on Jan-10-2002 20:16:

איך מאכילים תאומים...

אווירון



כמה מזלות יש??

11...
התאומים כבר לא איתנו


Posted by NeMeSiS1234 on Jan-11-2002 12:08:

אני רואה שממש לא איכפת לכם ממה שקרה אז


Posted by Dj Moriano on Jan-11-2002 14:57:

מה אתה רוצה שנעשה מלא פוסטים על סמיילים עצובים???

צוחקים קצת מה קרה???!!!


Posted by eXeTik on Jan-11-2002 16:48:

מדברים על הנושא...
יצאו גם פול טראקים כמו
Fuck the Taliban
וכאלה בזמן האחרון...

הטראנס נלחם בטרור!


Posted by Hell_Copter on Jan-11-2002 16:52:

quote:
Originally posted by eXeTik
מדברים על הנושא...
יצאו גם פול טראקים כמו
Fuck the Taliban
וכאלה בזמן האחרון...

הטראנס נלחם בטרור!


אז יכול להיות שזה הטראק ששמעתי...
תברר עם חבר שלך
דיג'יי אסף
הוא זה ששם את זה


Posted by eXeTik on Jan-11-2002 17:11:

מדברים על הנושא...
יצאו גם פול טראקים כמו
Fuck the Taliban
וכאלה בזמן האחרון...

הטראנס נלחם בטרור!


Posted by Hell_Copter on Jan-11-2002 17:15:

סעמק על הבאג הזה שלא מעלה את הפוסט למעלה!!!!!!!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.