TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Trance droomjob
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Belgian Bonzai on Dec-31-2005 13:37:

Trance droomjob

Voor mij: naast een goeie producer zitten in zijn studio, met een koptelefoontje op mijn hoofd, meeluisteren met de producer terwijl hij een tune maakt en op regelmatige tijdstippen zeggen "Doet da ne keer anders"; oe dikwijls gebeurt het nie dat je een monstertune beluistert en zegt bijna perfect, maar jammer dat bv. dit stuk niet m��r voorkomt of dat daar geen extra geluid tussengedraaid is.
Moet de max zijn.

Of demo's beoordelen, fak ik zou da graag doen; en pro-actief talent gaan opzoeken die met unsigned prachtige tunes staan.

Of een dagelijkse stapel promo's doorworstelen en de beste selecteren voor een grote DJ; lijkt me ook wel te zalig.

't Is eens wat anders dan Ti�sto willen zijn.

Posted by Real on Dec-31-2005 13:51:

Elke morgend brengt de postbode een groot pak promo's aan de deur.
Heel de dag op mijn gemakje beluisteren.
's Avonds draaien in grote clubs in UK/NL/VS

Punt.

Posted by Nabistai on Dec-31-2005 13:59:

Feestjes organiseren voor een discotheek of gewoon events organiseren. Elke keer een budget krijgen, en dan mag ik mijn plan ermee trekken. Kzou er nondedju dikke feestjes van maken!

Posted by Push2005 on Dec-31-2005 14:14:

Ik wil een 8u durende gig geven in een afgeladen open air weide; met een lazershow die verplettrend en overweldigend is

En voor de rest ook kunnen producen

Posted by Toni_D2 on Dec-31-2005 14:54:

Groupies neuken.

Weer een typische Toni reply dus.

Posted by dj Elof on Dec-31-2005 14:57:

TV spotjes maken voor een sensibiliseringscampagne op JimTV en TMF met de boodschap "trance is not dead"

Posted by djcresto on Dec-31-2005 14:59:

quote:
Originally posted by Nabistai
Feestjes organiseren voor een discotheek of gewoon events organiseren. Elke keer een budget krijgen, en dan mag ik mijn plan ermee trekken. Kzou er nondedju dikke feestjes van maken!

Events mag ik nu ook al regelmatig organiseren. En das inderdaad wel plezant. En als ze slagen geeft dat enorm veel voldoening.

Posted by Toni_D2 on Dec-31-2005 15:01:

Voor evenementen te organiseren bestaat er een speciale hoge school opleiding in Mechelen.

Posted by Belgian Bonzai on Dec-31-2005 15:49:

quote:
Originally posted by Toni_D2
Groupies neuken.

'Job' impliceert geld verdienen, Toni, niet uitgeven

Posted by Bl@ckOut on Dec-31-2005 15:49:

idd, trance feestjes/evenementen organiseren leukt mij echt super. Wil ik vroeg of laat toch zeker eens doen

edit: kheb toch eens opgezocht en er is idd zo 'n opleiding in mechelen, maar dat is zo'n bachelor- na bachelor jaar. Gaan we ons met z'n allen inschrijven?

Posted by Jasperovitsj on Jan-01-2006 03:32:

Zelf een platenwinkel uitbaten m�t kleinschalig label waar ik het hoofd van ben. Voor de rest de dagen vullen met online mixjes en cd compilaties samenstellen en maken, en af en toe ook gaan draaien in deftige parties of clubs met openminded publiek. Misschien ook een beetje producen, maar dan ook een beetje op de manier die BB zegt: het duurt toch te lang om van nul te beginnen, dus gewoon samenwerken met iemand die de machines en programma's al kent, zodat die de sounds die ik wil als het ware op bestelling kan afleveren. En al doende natuurlijk zelf vanalles opsteken totdat ik ver genoeg ben om zelf m'n tracks te producen.

Posted by Sh!fty on Jan-01-2006 12:26:

Een sound ingeneer huren die voor mij monstertunes maakt,
zodat ik voor de rest van men leven kan rentenieren op de caraiben

Posted by Belgian Bonzai on Jan-01-2006 21:22:

Compilatie cds samenstellen

Posted by eieregooie on Jan-02-2006 00:50:

Re: Trance droomjob

quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Voor mij: naast een goeie producer zitten in zijn studio, met een koptelefoontje op mijn hoofd, meeluisteren met de producer terwijl hij een tune maakt en op regelmatige tijdstippen zeggen "Doet da ne keer anders"; oe dikwijls gebeurt het nie dat je een monstertune beluistert en zegt bijna perfect, maar jammer dat bv. dit stuk niet m��r voorkomt of dat daar geen extra geluid tussengedraaid is.
Moet de max zijn.

Of demo's beoordelen, fak ik zou da graag doen; en pro-actief talent gaan opzoeken die met unsigned prachtige tunes staan.

Of een dagelijkse stapel promo's doorworstelen en de beste selecteren voor een grote DJ; lijkt me ook wel te zalig.

't Is eens wat anders dan Ti�sto willen zijn.

Jammer dat dit geen realistische banen zijn

Posted by domineesje on Jan-02-2006 01:00:

quote:
Originally posted by Toni_D2
Voor evenementen te organiseren bestaat er een speciale hoge school opleiding in Mechelen.

vdab kunt ge dat ook doen, als ik me niet vergis

Posted by Belgian Bonzai on Jan-02-2006 11:02:

Re: Re: Trance droomjob

quote:
Originally posted by eieregooie
Jammer dat dit geen realistische banen zijn

Haha, ja. Maar eigenlijk zou ik ze al gratis willen doen

Posted by Antony on Jan-02-2006 12:19:

precies niemand die voor wereldbekendheid gaat

Posted by domineesje on Jan-02-2006 20:43:

quote:
Originally posted by Antony
precies niemand die voor wereldbekendheid gaat

anders gij he

Posted by Antony on Jan-03-2006 11:26:

nee kweni, viel mij gewoon op... almaal zo kleinschalig platenlabel ofzo van die dingen. niemand die Paul van Dyk van de nummer 1 afwil en Tiesto zen 3 op rij wil verpulverren

zoiets ga ik ni zeggen want ik mix ni...

Posted by Bl@ckOut on Jan-03-2006 16:40:

quote:
Originally posted by Antony
niemand die Paul van Dyk van de nummer 1 afwil en Tiesto zen 3 op rij wil verpulverren

Ik zou het zelfs ni willen. Als ge nagaat hoeveel tijd die op een vliegtuig zitten en onderweg zijn, en amper nog vrije tijd hebben. Lijkt mij wel wat te veel van't goede

Posted by FUSyke on Jan-07-2006 19:16:

quote:
Originally posted by Bl@ckOut
idd, trance feestjes/evenementen organiseren leukt mij echt super. Wil ik vroeg of laat toch zeker eens doen

edit: kheb toch eens opgezocht en er is idd zo 'n opleiding in mechelen, maar dat is zo'n bachelor- na bachelor jaar. Gaan we ons met z'n allen inschrijven?

Iemand die wat meer uitleg kan geven over die bachelor opleidingen? Moet je bijvoorbeeld aan specifieke voorwaarden voldoen om dit te kunnen volgen? Ik studeer dit jaar af als a2 verpleegkundige; zou ik dit dan zomaar kunnen volgen? Ik ben niet echt thuis in al die opleidingen enzo.

Posted by Kaidreas on Jan-07-2006 19:39:

^ik denk niet dat ge voor zo'n opleiding iets speciaals moet kunnen ofzo ze.
ik vraag me enkel af of je wel echt iets kan bereiken met dit te doen.
mja mss personeelsfeestjes organiseren op grotere bedrijven?
anyways dat is hetgene wat ik ervan denk.

Posted by FUSyke on Jan-07-2006 20:38:

Mijn bedoeling zou zijn om wat meer kennis op te doen ivm bepaalde zaken. Om dan later wat grotere fuiven/events te organiseren. Dit kan je eigenlijk ook leren in de praktijk.

Posted by eieregooie on Jan-07-2006 21:41:

Ik zou wel wereldbekend willen worden... Ala PVD bvb lijkt me best gaaf... Dan maar veel vliegen. Het popster imago van Tiesto gaat me net iets te ver vrees ik... Ik vrees dat ik op den duur fans zou gaan uitkafferen ofzo

Maar met veel minder zou ik ook al dik tevreden zijn hoor

Posted by Push2005 on Jan-07-2006 21:53:

quote:
Originally posted by eieregooie
Ik zou wel wereldbekend willen worden... Ala PVD bvb lijkt me best gaaf... Dan maar veel vliegen. Het popster imago van Tiesto gaat me net iets te ver vrees ik... Ik vrees dat ik op den duur fans zou gaan uitkafferen ofzo

Maar met veel minder zou ik ook al dik tevreden zijn hoor

Een leven als DJ Jean zie ik ook wel nog zitten ... hoef ik me ook nooit zorgen te maken om producties

Pages (2): [1] 2 »