TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [11-03-2006] Intuition Winter Event - Asta, Den Haag (NL)
Pages (8): [1] 2 3 4 5 6 7 8 »
[11-03-2006] Intuition Winter Event - Asta, Den Haag (NL)
Daar is-ie weer: HET enige �chte onvervalste Intuitionnnn Winterrrrr Event !!
Noteer alvast in je agenda: zaterdag 11 maart, Asta - Den Haag
LINE-UP
Andy Moor (Leama & Moor, Tilt, Whiteroom)
DJ Orkidea
Airbase
Jonas Steur (aka Estuera) vs. Menno de Jong
Entree: 10 Eurootjes (volgens de 'bier-calculator' dus ong. 4 biertjes, dus voor de knaken hoef je dit feest iig NIET te laten schieten )
Tijd: 23:00-05:00
Re: [11-03-2006] Intuition Winter Event - Asta, Den Haag (NL)
| quote: |
| Originally posted by Loraine Jonas Steur (aka Estuera) vs. Menno de Jong |
Re: Re: [11-03-2006] Intuition Winter Event - Asta, Den Haag (NL)
| Originally posted by Jasperovitsj Goed om te weten dat ze dat doen |

Wederom een gedurfde line up van Menno
Toch echt eens regelen om naar Den Haag aftereizen dan 
ROLL CALL
(Estuera)
Loraine
Kelly & Domineesje 
Misschine zak ik nog wel eens af naar Asta, tis me daar nog nooit slecht bevallen. En met deze lineup kan er weinig fout gaan!
I hear My name....
nee lijkt me wel iets om niet te missen!
Hier wil ik ook wel naartoe, lange afstand voor te rijden, ma valt te overwegen.
| Originally posted by mrcanon Hier wil ik ook wel naartoe, lange afstand voor te rijden, ma valt te overwegen. |
count me in zoals gewoonlijk 
Nice! K'ga der ook proberen bij zijn 
Re: [11-03-2006] Intuition Winter Event - Asta, Den Haag (NL)
| Originally posted by Loraine (volgens de 'bier-calculator' dus ong. 4 biertjes |
| Originally posted by TOR count me in zoals gewoonlijk |
| Originally posted by Synthesia Nice! K'ga der ook proberen bij zijn |
| Originally posted by Vishnu Misschine zak ik nog wel eens af naar Asta, tis me daar nog nooit slecht bevallen. En met deze lineup kan er weinig fout gaan! |

wel zin om mee te gaan als ik met iemand mee kan 
| Originally posted by Kelly* proberen?! niks van schatteke ik kom u persoonlijk thuis halen en ge maakt da ge meebent!!! met andere woorden... defenitly aanwezig! |
)
Pool of gene Pool... dees gatem blijven horen...
Jonas from BL! 
| Originally posted by Loraine Cygnus: ge doet mij da elke week aan, dus ik verwacht u ZEKER op dit feest !! |
| Originally posted by Loraine Kel, ge zijt �cht unne boevin h� ! Ge wit toch da dien zotte Pool da BL op de poster gezet had ?! Arme Jonas...da zallum nog wel een tijdje blijven achtervolgen, vrees ik Als ge trouwens Jooooonas gaat steunen, dan doe ik da met Spammo, da begrijpte natuurlijk wel h� ?! Enne Bomar deez keer moogt ge best gedag zeggen als ge in de buurt van me staat hoor ! (Armin Only ! )@ Rest van BETA: kan ik eindelijk us al die zottekes ontmoeten die donderdags op de BETA/ASOT chatchain zitten h� !!! Cygnus: ge doet mij da elke week aan, dus ik verwacht u ZEKER op dit feest !! |
da moete helemaal zelf weten e ! 
| Originally posted by Kelly* proberen?! niks van schatteke ik kom u persoonlijk thuis halen en ge maakt da ge meebent!!! met andere woorden... defenitly aanwezig! |
orkidea! howly mowly! 
De Asta is al bezig de dansvloer a-la Orkidea's "A Place called Happiness" om te toveren 

Kben benieuwd of Tapsa (Orkidea) weer in een of ander bizar outfitje gaat verschijnen 
leg 'ns uit want ik snap er niets van =). ik weet enkel dat z'n mix-album 'a place called happiness' noemt.