TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Husmix med lite äldre låtar
Husmix med lite äldre låtar
The power of boredom.
Längesedan jag slänge ihop en husmix så ikväll improviserade jag ihop ett litet sådant, det är en salig blandning av halvgamla och lite fler ännu äldre låtar (samt lite prog & techigare inslag de två sista låtarna). Det senaste halvåret har jag bara snurrat progg 24/7 här hemma, så jag har ingen bra koll på vad som är nytt inom housen. Därmed är det inte sagt att vi blir sjuka av att lyssna på lite äldre ch00ns 
Tanka här: ftp://january:[email protected]:10201
Eller old school:
host: 194.47.107.149
port: 10201
login: january
pass: 2006
Träcklist:
01. DJ Sneak - Fix my Sink
02. Similou - All this love (Radio Edit)
03. Lee Cabrera - To the top
04. Robbie Rivera - GLTMMY (Gotta let the music move you)
05. Puretone - Addicted to Bass [Different Gear Mix]
06. Tuesdays Child - Burning
07. Bob Garcon - Freak U [Seamus Haji Remix]
08. Axwell feat. Steve Edwards - Watch the sunrise [Vocal Dub]
09. Sunloverz - Shining Song
10. Jazzy M - Jazzin' The Way You Know [Pasha Dub]
11. Deep Swing & Madison Avenue - In the Music
12. Freemasons feat. Amanda Wilson - Love on my mind
13. Rob Thomas - Lonely No More [Fracois L. Club Mix]
14. The Roc Project feat. Tina Arena - Never [Filterheadz Luv Tina Remix]
Hoppas det smakar 
Kram 
Cool! Fix Mah Sink !
.. S.U.M.O droppa den närja va å såg han i dec
.. rikti gammal goding d!
Drar hem dne imorn, sussa nu ..
Similou - All this love (Radio Edit)
den är så fet, skönaste plinkandet
bra mix lasz!
| quote: |
| Originally posted by jofawe bra mix lasz! |
07. Bob Garcon - Freak U [Seamus Haji Remix]
ojojoj, drar en tillbaka till sensation i sommras, tack som fan för mixen laszlo
bra jobbat
gillar mixen
va för sorts house är de? viken butik har du köpt dom ifrån? jag hittar inte den sortens house <.<
| Originally posted by Rikard 07. Bob Garcon - Freak U [Seamus Haji Remix] ojojoj, drar en tillbaka till sensation i sommras, tack som fan för mixen laszlo bra jobbat |

| Originally posted by DJ Elf gillar mixen va för sorts house är de? viken butik har du köpt dom ifrån? jag hittar inte den sortens house <.< |
Just nu är jag tyvärr för full och för lat för att kolla upp vilka låtar som är från vilket år, men är det någon speciell låt som intresserar dig så ska jag försöka hjälpa dig så gott jag kan.
Re: Husmix med lite äldre låtar
| Originally posted by Laszlo 08. Axwell feat. Steve Edwards - Watch the sunrise [Vocal Dub] |
Re: Re: Husmix med lite äldre låtar
| Originally posted by Rikard hade inte hört denna innan. jösses vilket drag =)(= |
| The Roc Project feat. Tina Arena - Never [Filterheadz Luv Tina Remix] |
Originally posted by hustler One of the best, ever!! |
Nu finns cuesheet for er som vill ha:
code:
FILE "Laszlo - January 2006 House Mix.mp3" MP3 TRACK 01 AUDIO PERFORMER "DJ Sneak" INDEX 01 00:00:00 TITLE "Fix my Sink" TRACK 02 AUDIO TITLE "All this love" PERFORMER Similou INDEX 01 04:45:14 TRACK 03 AUDIO TITLE "To the Top" PERFORMER "Lee Cabrera" INDEX 01 08:07:05 TRACK 04 AUDIO TITLE "GLTMMY (Gotta let the music move you)" PERFORMER "Robbie Rivera" INDEX 01 12:50:39 TRACK 05 AUDIO TITLE "Addicted to Bass [Different Gear Mix]" PERFORMER Puretone INDEX 01 19:47:09 TRACK 06 AUDIO TITLE Burning PERFORMER "Tuesdays Child" INDEX 01 26:43:60 TRACK 07 AUDIO TITLE "Freak U [Seamus Haji Remix]" PERFORMER "Bob Garcon" INDEX 01 32:15:60 TRACK 08 AUDIO TITLE "Watch the Sunrise [Vocal Dub]" PERFORMER "Axwell feat. Steve Edwards" INDEX 01 39:17:37 TRACK 09 AUDIO TITLE "Shining Song" PERFORMER Sunloverz INDEX 01 45:31:04 TRACK 10 AUDIO TITLE "Jazzin' the way you know" PERFORMER "Jazzy M" INDEX 01 50:00:32 TRACK 11 AUDIO TITLE "In the Music" PERFORMER "Deep Swing & Madison Avenue" INDEX 01 54:59:37 TRACK 12 AUDIO TITLE "Love on my mind" PERFORMER "Freemasons feat. Amanda Wilson" INDEX 01 59:00:67 TRACK 13 AUDIO TITLE "Lonely no more [Francois L. Club Mix]" PERFORMER "Rob Thomas" INDEX 01 65:22:25 TRACK 14 AUDIO TITLE "Never [Filterheadz Luv Tina Remix]" PERFORMER "The Roc Project feat. Tina Arena" INDEX 01 72:20:35
I don't speak Swedish, so I'm not really tuned into the discussion, but this is a great tracklist! Brings me back to my early days
"Fix My Sink" is mint! The Basement Jaxx mix of it gets me every time. And "Addicted to Bass" is just the jam.
thanks for the great mix! I'll be jamming to it at work 
Thanks for your input, glad you enojoyed it