TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- skidor
Pages (2): [1] 2 »
skidor
nu drar jag och �ker skidor
ha det bra!
Jas� d�r ser man....Vart blir detta av da.......
Btw L�ten Groovezone - I Love The Music finns p� AG om du vill ha den....
Kom just hem fr�n min lilla skidsemester....�kte dock bara snowboard...och det �r nog n�got av det roligaste som finns....Faen va roligt det va 
jo, det �r roligt..
ska dock upp o k�ra s� fort jag f�r pengar o s�..
Yeah!
Kom hem ifr�n Kitzbuhel (�sterrike) i s�ndags
8 dagars superb �kning, -3 Grader och Str�lande Sol , kan det bli
b�ttre ?Vi hittade massa puder som vi pl�jde ut i med
hashpulkan, v�rsta r�jjet p� Afterskkiin med Anna och Anna
ifr�n Lion Alpin, You Go Girls!!!
/ Jre
just hemkommen 
alldeles f�r lite sn� = mycket festande
hade sjukt roligt
r�kade f�nga ett set med phasio, j�vligt bra �s faktiskt. utest�llena i �re �r i allm�nhet riktigt bra, bland de b�sta jag sett
btw x, jag har dragit hem alla ags versioner av groovezone, men ingen �r komplett
| quote: |
| Originally posted by reveal r�kade f�nga ett set med phasio, j�vligt bra �s faktiskt. |
| Originally posted by Aendy Tappade den lilla respekt jag hade f�r snubben n�r jag h�rde hans Sv�rje-l�t p� ZTV. Fyfaen vad gr�sligt att s�lja sig s�. PS. Hata Zlatko (programledaren f�r Sv�rje och tillika torsk f�r Dreams) |
Ja Phazios nya l�t suger verkligen...... En riktig fjortis l�t som s�kert klassas som trance......
vad s�ger ni om hans l�tar "CPCO" eller "Dive" ?
Jag har bara h�rt CPCO (Chainsaw- n�nting) och jag tycker den �r helt okej.
chainsaw phasio cut open
var ett �r sen denna tr�den var aktuell
men nu �r den det igen, weeee 
drar p� l�rdag morgon, italien... 
| Originally posted by reveal var ett �r sen denna tr�den var aktuell men nu �r den det igen, weeee ![]() drar p� l�rdag morgon, italien... |
| Originally posted by robstar Och inget Phasio den h�r g�ngen, ok? |

jag kommer till Sverige i veckan 10 
(hoppas att det finns sn� kvar
)
Uppetad f�r andra �ret i rad 
Imorgon b�r det av till Alperna, Avoriaz i Frankrike 

Kommer bli sjukt genomgjutet tror jag 
ha det bra d�r 
ingen skid�kning f�r mig den h�r �r tyv�rr 
f�r mycket pengar g�r borta i min familjens flyttning ahja. n�sta �r f�r vi ha skoj igen 
grymmt sugen! ska iaf till val gardena p� sport lovet 
Jaha...d� ska jag visst d� p� sportlovet 
Ska n�mligen upp till S�len en vecka med n�gra polare..och det �r t�nkt att jag ska �ka snowboard f�r f�rsta g�ngen n�nsin 
(obs! kan inte �ka skidor heller)
Men det v�rsta �r nog inte att jag kommer sl� ihj�l mig, utan att en polare t�nkte dokumentera veckan med sin nya DV-kamera
Aja...lite f�r man v�l bjuda p� sig sj�lv 
imorgon b�r det av till Val Gardena italien d�, sk�����nt 
www.val-gardena.com
Om nan vill komma och halsa pa i Torino ar ni valkomna.
Har inte akt sjalv annu, men det ska tydligen vara massor av schyssta backar at alla mojliga hall har. Och tre fjardedelar av horisonten ar alper typ... Om de inte ar hus da vill saga.
Och sa ska de ju ha vinterOS har 2006 sa helt kassa kan de inte vara!
Akte nog lite nar jag var typ 15. Blir val tvungen att lara mig igen sa smaningom. 
| Originally posted by Smeagol Om nan vill komma och halsa pa i Torino ar ni valkomna. Har inte akt sjalv annu, men det ska tydligen vara massor av schyssta backar at alla mojliga hall har. Och tre fjardedelar av horisonten ar alper typ... Om de inte ar hus da vill saga. Och sa ska de ju ha vinterOS har 2006 sa helt kassa kan de inte vara! Akte nog lite nar jag var typ 15. Blir val tvungen att lara mig igen sa smaningom. |
Kanske skulle skramla ihop en massa pengar och �ka
Hur l�nge �r det du stannar i Italien?
| Hur l�nge �r det du stannar i Italien? |
| Originally posted by Virus Jag har bara h�rt CPCO (Chainsaw- n�nting) och jag tycker den �r helt okej. |