TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- DreamDance
Pages (2): [1] 2 »
DreamDance
Dreamdance 28 Januari (Varberg)
Detta kommer att vara det mest p�kostade dreamdance vi n�gonsin haft!
h�r spelas det riktig hardstyle! bl.a Dj duro, The Prophet, Pavo, DJ zany, Deepack, Plutonium boy m.m. Det kommer �ven spelas en del hardtrance.
Lineup
22.00-00.00
DJ Netech
trance /hardtrance/hardstyle
Netech �r en mycket lovande dj inom den lite mer h�rdare
Genre, s� som hardtrance och hardstyle.
Kv�llens h�jdpunkt!
00.00-02.00
Phasio (Stefan Engblom)
Hardtrance/hardstyle
En kille som de flesta k�nner igen som har h�ngt med i den
svenska dansscenen ett tag, �ven k�nd f�r singeln C.P.C.O
som har gjort en stor succ� i Europa.
Vi kommer att ha en riktig stor lasershow och ett ordenligt
tryck ur h�gtalarna p� det stora dansgolvet!
Eftersom vi kommer att ha massor med UV-ljus p� golvet s� vill vi att alla ska vara vitkl�dda (ej ett m�ste).
Vi kommer att s�lja uv-smycken och glowsticks m.m.
G� in p� www.dreamdance.se f�r mer information, d�r ni kan se
filmer och bilder m.m fr�n de tidigare festerna.
Om n�n e intresserad av o dela rum me mej o en (kanske fler) polare s� e ni v�lkommna
blir billigare f�r alla och bo under samma tak (och ja, vi e hetro b�da tv� f�r dom som tror annat..) 
Phasio 
CPCO!! 
Har dock f�tt h�ra att Phasio spelar lite h�ftigare �n han proddat. Men jag kommer �nd� inte �ka iv�g l�ngt f�r en fest som denna.
Att det �r 16-�rsgr�ns g�r v�l saken inte b�ttre. S�g Phasio en g�ng i V�rnamo n�r jag sj�lv var en liten fjortis och sprang runt och trodde att Scooter var techno och att de var asballa. Minns att han spelade "Storm - Burn". Det var fett 
Men nu pratar vi inte mer om det...
| quote: |
| Originally posted by Laszlo Minns att han spelade "Storm - Burn". Det var fett ![]() |
s�g nyss, dom har stavat fel p� blutonium boy :O
Hade f�r mig att Phasio spelar techno nuf�rtiden.. men hepp 
| Originally posted by Gate 42 Ohh, 'Storm - Burn' den var ju r�tt het p� sin tid! |
Time to burn kanske den till och med hette... 
Varf�r �r det s� j*vla farligt me 16+ fester?
| Originally posted by Pjox Varf�r �r det s� j*vla farligt me 16+ fester? |
| Originally posted by Laszlo Vem har sagt att det �r farligt? |
| Att det �r 16-�rsgr�ns g�r v�l saken inte b�ttre. |
| Originally posted by Pjox okej ingan har sackt att det �r farligt men f�r att citera dig |
| Originally posted by Laszlo Jo, jag kom p� det, varf�r jag ocks� �ndrade min post till till n�got mer ironiskt inl�gg. 16-�rskalas = glowsticksfestival, och det borde v�l vara sk�l nog. Jag k�nner heller inga 16-�ringar som �r i n�rheten av att ha samma musiksmak som jag - heck - n�r jag sj�lv var 16 visste jag inte b�ttre utan lyssnade p� Scooter, s� jag ska inte s�ga n�got. Skulle de dra hit n�gon akt som verkligen intresserade mig skulle jag dock inte tvekat att dra, om det s� var ett renodlat barnkalas p� McDonalds. |
har ocks� sett Phasio en g�ng. misst�nker att han fejklirade och ist�llet bara poppade sitt album fr�n CDspelare. J�ttelyckat 
Anyway problemet med denna festen �r ju inte att det �r 16 utan att det �r 16 och kv�llens h�jdpunkt �r Phasio. Vilka �r Phasios st�rsta m�lgrupp? kids runt 15 som tror att Phasio �r trancens svar p� Messias. Det �r d�r skon kl�mmer. Hade ju varit n�got helt annat om det vore 16 och de skickat hit typ Inkfish, Son Kite och Ticon

| Originally posted by DjAviander Sk�mmes Laszlo.. 16 bast och vet inte b�ttre? Ajaj.Vad fick du f�r uppfostran egentligen? Hade dock varit coolt att se Phasio lira, hatar ju faktiskt hans musik s� att se honom DJa hade ju varit en upplevelse |
Sprit kommer d�r finnas, i puben, dom har ju 2 dansgolv �ppna, och de lilla dansgolvet �r bara till 18�ringar och pub
| Originally posted by DJ Elf Sprit kommer d�r finnas, i puben, dom har ju 2 dansgolv �ppna, och de lilla dansgolvet �r bara till 18�ringar och pub |

| Originally posted by Laszlo Ingen SPRIT |
| Originally posted by ScuL vem beh�ver sprit f�r att festa.. kass mentalitet |
| Originally posted by Laszlo Relax, det var sarkasm. Jag vet att du har sv�rt f�r folk som inte kan slappna av och ha roligt utan att dricka/r�ka p� eller whatever, men hoppa inte i taket s� fort n�gon n�mner alkohol. Om jag �r en svag individ f�r att jag dricker ett g�ng �l n�r jag g�r ut, then so be it, men vad har du f�r r�tt att h�vda att jag har "kass mentalitet" just p� grund av detta? |
| Originally posted by ScuL pekade inte p� dig direkt men p� mentaliteten att festen �r redan d�lig p� f�rhand om det inte finns sprit |
| Originally posted by St_Andrew Inte f�r att det m�ste vara s�, men �rligt talat, generellt s�tt �r det s�, varken man gillar det eller inte... |
| Originally posted by ScuL men s�rskilt p� ett forum som best�r av folk som �lskar EDM s� m�ste musiken vara prioritet #1 - inte sprit. |