TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- tututututu en laaalalalaaa
Pages (2): [1] 2 »
tututututu en laaalalalaaa
tuututututututuutuuuutuuutuuuu
tuuuuuutututt
lalalalalalalalalalalaaaaaaaalalaaaa
comments?
\
zo hopelijk word dit de meest onnozele threadd
Sta ik woensdag meer dan kwartier in de rij voor 2 zakkies trekdroppen.
Goh, daar vraag je me wat........hier weet ik echt geen antwoord op.......misschien weet Obi hier wel raad mee, die heeft op alles een antwoord, you never know
Ik denk dat de volgende reply van Dj Lex is, op deze treads kicked hij.....
Maaruh ik zat in de trein...ennuh toen zat ik aan me zak...toen kwam de conducteur.langs........en die zag dat.....maar hij zei niets.......
| quote: |
| Originally posted by New Wave Goh, daar vraag je me wat........hier weet ik echt geen antwoord op.......misschien weet Obi hier wel raad mee, die heeft op alles een antwoord, you never know Ik denk dat de volgende reply van Dj Lex is, op deze treads kicked hij..... |
| Originally posted by New Wave Goh, daar vraag je me wat........hier weet ik echt geen antwoord op.......misschien weet Obi hier wel raad mee, die heeft op alles een antwoord, you never know Ik denk dat de volgende reply van Dj Lex is, op deze treads kicked hij..... |
| Originally posted by Remy D Sta ik woensdag meer dan kwartier in de rij voor 2 zakkies trekdroppen. |
Flipper das de Boejs Kangaroe......dus dat klopt al niet...........
Ik zat vanmorgen toen ik wakker werd voor t raam aan me zak te krabben, toen mijn bloedmooie buurvrouw (type model/playmate) net langsliep en naar biinnen keek...tsja...
Keek ze je zak in?
| Originally posted by Optimus Trance Ik zat vanmorgen toen ik wakker werd voor t raam aan me zak te krabben, toen mijn bloedmooie buurvrouw (type model/playmate) net langsliep en naar biinnen keek...tsja... |
je had je naam beter Optimus_Tiet kunnen maken ipv van optinus trance :-))))))
DJ Siesta = DJ Beflap = DJ SLUT.... 
| Originally posted by JunKX DJ Siesta = DJ Beflap = DJ SLUT.... |
Neej, ze liep door naar dr huis
zit nu te luisteren naar Armin van Buuren SOLO @ club
ps; dus Miss P. => zet die radio aan! 
| Originally posted by Partyhardy! zit nu te luisteren naar Armin van Buuren SOLO @ club ps; dus Miss P. => zet die radio aan! |
AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH jammer dat we elkaar misgelopen zijn
altijd leuk zo'n useless thread
ben net thuis
heb gezoepen (tyring man 2 euro voor een biertje)
maar ja was wel lachen
greet,
yarnie
tu tu tu qas darkravers versie van stereomurder als ik me goed herinner...
lalala klinkt als kabouter plop en nu ga ik echt slapen
truste
tu tu tu qas darkravers versie van stereomurder als ik me goed herinner...
lalala klinkt als kabouter plop en nu ga ik echt slapen
boing boing
Tieves, ik ga al meer dan drie jaar uit, en dan denk je een beetje ervaring in drank te hebben, maar nee hoor, ik ben vanavond zo blauw als een smurf geworden en snap niet hoe dat komt maar ik weet wel dat tequila lekker is.
Amsterdam? Rotterdam? Ik weet allebei nie waar da lig!
Of da da bestoat!
Wie vult mij aan?
Lator!
| Originally posted by Little Theseus Amsterdam? Rotterdam? Ik weet allebei nie waar da lig! Of da da bestoat! Wie vult mij aan? |
wisten jullie dat je scheel word als je teveel trekt ?
tutututu lalala
Ik had gisteren een Gala-lala. En het was vet. En ik heb geen kater want ik kom uit Den Dungen...
tutututu lalala
| Originally posted by -=WVG=- tutututu lalala Ik had gisteren een Gala-lala. En het was vet. En ik heb geen kater want ik kom uit Den Dungen... tutututu lalala |

| Originally posted by -=WVG=- tutututu lalala Ik had gisteren een Gala-lala. En het was vet. En ik heb geen kater want ik kom uit Den Dungen... tutututu lalala |