TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Euphoria with Jonas Steur & Lucy Love, 3 Feb, Karlshamn

Posted by wingman on Jan-10-2006 14:15:

Euphoria with Jonas Steur & Lucy Love, 3 Feb, Karlshamn

Lineup:

mainfloor: Jonas Steur a.k.a Estuera / Belgium

basement: Lucy Love / Sweden

Denna g�ng har vi lockat hit Jonas Steur a.k.a Estuera.
Han kommer bjuda p� ett 4 timmars set p� det �vre dansgolvet.
P� det nedre kommer Lucy Love k�ra 4 timmar house blandat med breakbeat och techno.

Detta blir �ven ett 1-�rs jubileum d� v�ran f�rsta fest arrangerades f�r n�stan exakt ett �r sen, n�mligen 5 Februari 2005

Viktigt att notera �r att vi bytt st�lle till �GATAN 12 och d�r kommer vi arrangera v�ra fester i Karlshamn fr�n och med denna.

N�r: 3:e Februari 2006
Tid: 22:00 - 02:00
Var: �gatan 12, Karlshamn

Posted by Sinnica Hax on Jan-11-2006 15:31:

jesus, im there!
�r det inte k� utav bara helvete utanf�r �gatan 12?
man vill ju g�rna komma in s� att s�ga :| verkar som om st�llet f�r �vrigt bara k�r hiphop andra helgdagar?

Posted by jofawe on Jan-11-2006 16:38:

quote:
Originally posted by >>FK
jesus, im there!
�r det inte k� utav bara helvete utanf�r �gatan 12?
man vill ju g�rna komma in s� att s�ga :| verkar som om st�llet f�r �vrigt bara k�r hiphop andra helgdagar?

�gatan 12 �r ... STORT
Jag KOMMER dyka upp p� denna fest.. loooovar!

Posted by Sinnica Hax on Jan-11-2006 20:24:

22?

ses d�r d�, beers on me *g�mma sig*

Posted by euphoria_ibiza on Jan-11-2006 21:42:

jonas leverer

en belgier av klasse som dj / produser bak spakene s� m�t opp

Posted by wingman on Jan-12-2006 16:39:

Jo �gatan brukar k�ra hiphop andra kv�llar men �r intresserade av andra stilar med. K� till �gatan i vanliga fall brukar komma runt 23.30 men nu kommer jonas spela runt 4 timmar s� det finns ju ingen anledning att dyka upp d�.

Sen �r det �ven en restaurang fram till 21-22 s� det g�r att komma n�r man vill men nattklubben �ppnar inte f�rrens 22.

MVH
Ted Herngren
http://www.tranceport.se

Posted by Sinnica Hax on Jan-12-2006 16:47:

Tack f�r infon! kommer dit lite efter 21 d� tror jag f�r det h�r vill man ju inte missa �ven raggat med mig v�nner fr�n sthlm som kommer ner f�r detta spektakel

Posted by wingman on Jan-12-2006 18:48:

quote:
Originally posted by >>FK
Tack f�r infon! kommer dit lite efter 21 d� tror jag f�r det h�r vill man ju inte missa �ven raggat med mig v�nner fr�n sthlm som kommer ner f�r detta spektakel

Kanske g�r att ordna sovplatser �t l�ngv�ga g�ster.
Beror lite p� hur m�nga som �r i behov av det men en runt 14-16st skulle det g� att ordna till

Posted by wingman on Jan-15-2006 21:52:

det kanske undg�tt er alla som h�nger h�r att N�jesb�ten har bokat in ingen mindre �n Marco V till denna fredag. Mao �r detta ett ypperligt tillf�lle att kunna se 2 v�rldsdjs p� en och samma kv�ll, dock med lite spring mellan st�llerna.

Vi har �ven haft kontakt med "Under Sun" om att f� till ett litet bonusupptr�dande men det var inte klart n�r planshdeadlinen var. S� det blir ett liten bonusannounce nu i efterhand. S� en timme under kv�llen kommer vara ett b2b mellan estuera och under sun. Detta �r inte riktat som n�gon form av motangrepp f�r att g�ra v�rat event ballare �n marco v utan f�r att vi helt enkelt gillar att ge lite till dom som kommer och bes�ker oss.

Posted by Sinnica Hax on Jan-16-2006 01:04:

men herregud s� korkat att l�gga dem dem p� samma kv�ll fy fan det �r ju helt bisarrt, n�r det v�l kommer hit lite bra musik s� m�ste det vara samma kv�ll....

Posted by DJ Elf on Jan-16-2006 08:04:

dom kunde haft en p� fredan sen en p� l�rdan, vore b�ttre :P

Posted by Sinnica Hax on Jan-16-2006 10:08:

verkligen, och att springa mellan st�llena g�r bort, d� f�r man ju inget sammanhang i ingetderas liveset. h�r nere h�nder inte ett skit i trancescenen, men n�r det g�r det s� ska det minsann bli overkill, jonas steur och marco v samma kv�ll ja jisses, det h�r kommer jag st�ra mig p� l�nge

Posted by TidyAL on Jan-18-2006 16:28:

wow

Posted by wingman on Jan-26-2006 13:38:

Nu �r allt packat � klart.
Bara v�nta in 3 feb sen s� kommer det bli dansa av

Posted by CJ InterCity on Jan-29-2006 17:12:

Japp nu har jag tittat i pl�nboken och best�mt mig f�r att komma! blir en fin liten resa fr�n Malm� och bussen tillbaka g�r inte f�rr�n eftermiddagen den 4:e (s� jag uppskattar ifall ni ber�ttar lite om sovm�jligheterna? har inte precis r�d att ta in p� hilton...)

Skulle ocks� g�rna vilja veta hur man tar sig till klubben fr�n Karlshamn ReseCentrum, f�r jag har aldrig varit i den trakten

YEAH! kommer bli s� satans stort!! h�rde att Kris Oneil ocks� lirar

Posted by Sinnica Hax on Feb-04-2006 01:57:

skulle inte p�st� att jonas levererade n�got utav v�rde, Lucy's set var minst sagt intressant dock tack f�r en trevlig kv�ll dock TP.

Posted by wingman on Feb-05-2006 14:49:

Ja det �r om�jligt att g�ra alla glada =)
Men vi f�rs�ker v�ga ta in lite alternativ musik med, men det �r synd att det bara ska vara 5st som uppskattar det.

Men n�sta g�ng blir det psy p� ett golv

Posted by Sinnica Hax on Feb-05-2006 17:16:

Absolut, det �r helt r�tt, jag blev positivt �verasskad n�r jag klev ner till basementgolvet, tycker ni ska forts�tta v�ga. det �r s�nt som g�r s�na h�r arrangemang l�nglivade

Posted by wingman on Feb-06-2006 10:13:

Film uppe fr�n festen
http://www.tranceport.se/tp-3feb-2006.wmv

Posted by CJ InterCity on Feb-14-2006 15:51:

tjoho... polaren kom inte in f�r han var bara 17 s� vi missade tyv�rr... men tack s� in i helv*te f�r efterfesten Ted det l�nade sig att sl�pa mig till Karlshamn �nd�

Posted by wingman on Feb-14-2006 17:54:

quote:
Originally posted by wingman
Film uppe fr�n festen
http://www.tranceport.se/tp-3feb-2006.wmv

Sen var det tur att N�jesb�ten skippade legkontrollen den kv�llen s� ni inte beh�vde st� ute och frysa =)

Posted by CJ InterCity on Feb-17-2006 01:55:

yeah, tacka vet jag desperata arrang�rer

Men n�sta g�ng s� har polaren ocks� �ldern inne