TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Airbase @ Club Escape i Jkpg
Airbase @ Club Escape i Jkpg
Äntligen en klubb i Jönköping som lovar att erbjuda det bästa Sverige har inom progressive house och trance.
Till premiären kommer Göteborgsonen Airbase att leverera ett set som det kommer att talas om länge. Inte nog med att han förra året gjorde den mycket passande låten Escape. Denna låt blev dessutom som ni alla vet framröstad som 5e bästa låt på ASOT vilket inte betyder lite. Dessutom kommer Yan Sinus, också ursprungligen från Göteborg men nu boendes i Jönköping, att värma upp och jag lovar att ni som inte hört honom spela kommer att bli oerhört imponerade av hans tajta mixar och grymma låtval. Dessutom kommer även undertecknad att spela ett kort men väldigt hårt prog/tech trance-set som avslutning.
Escape
Plats: Bongo Bar
Stad: Jönköping
Datum: 2006-02-09
Tid: 21.00-02.00
Ålder: 18+
Entre 70 kr (50 för studenter)
Lineup:
Yan Sinus [www.fiberlineaudio.com]
Airbase [www.airbase.nu]
Maind [TBA]
Eventuellt kommer ett antal förköpbiljetter att släppas om intresse finns.
Flyer under produktion.
Vi ses där...
Mer än jag visste. Så vitt jag vet är jag i Skottland den helgen... Detta får undersökas...
Jag trodde Jimmy hade kontaktat dig. Du är i skottland helgen innan vad jag vet. Ser fram emot att höra dig i Jkpg iaf.
Nu är jag up to speed med allt och visst stämmer det 
// Jezper
Nu är ljuset till klubben fixat. Den visuella upplevelsen är ju oxå viktig. Det blir iaf fett med laser. 
Eventuellt kan en till internationellt erk�nd producent/DJ komma att spela ett kort g�stspel under kv�llen. Han kommer att spela vid n�sta klubbtillf�lle iaf men vi har pratat om att det skulle vara coolt om han kunde spela n�gra l�tar f�r att visa vad som komma skall. Jag f�r veta om det blir av under helgen som kommer. Jag kan inte s�ga n�t namn eftersom det inte �r spikat �n men han �r inte svensk. S� mycket kan jag s�ga. H�ll en tumme allihopa.
Det �r fortfarande bara 95% s�kert om han kommer. Han har inte varit online p� 2 dagar men i morgon hoppas jag att jag vet mer. Kan iaf s�ga s� h�r. En av hans nya l�tar spelas av bland annat Armin van Buuren och Judge Jules. 
Jag funderar p� att komma...heuh.
Jag funderar p� att komma...heuh.
| quote: |
| Originally posted by Jonilj Jag funderar p� att komma...heuh. |
Inte mycket till artikel men det uppm�rksammas iaf: http://webnews.textalk.com/se/article.php?id=182462
Hello! This Chris from Toronto, Canada. I'm in Jonkoping for school until June and I don't know where Club Escape is located, can anyone give me directions?
I'm sure Maind will give you help with the direction.
Be sure to check this thread again thoguh..
| quote: |
| Originally posted by Chris T. Dot Hello! This Chris from Toronto, Canada. I'm in Jonkoping for school until June and I don't know where Club Escape is located, can anyone give me directions? |
Alrite, awesome! I will be there!
Me 2 
It will be one h*** of a party...
Its located in "T�ndsticksomr�det", next to another club called "Sveas". Have fun