TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- gezocht voor Legalize in amsterdam:
gezocht voor Legalize in amsterdam:
Nexus is van plan mee te doen aan Legalize in amsterdam dit jaar. Zie voormeer info: www.nl.legalize.net volgens mij, en anders ff zoeken voa google of wat dan ook op legalize amsterdam)
MAAR: we hebben een probleempje: we kennen geen mensen met een trekker (lees: tractor) met aanhangwagen die hem uit willen lenen en willen besturen.
Geen 'ja, die hebben wij wel, en ja, wij doen wel mee' als het niet echt zo is. We willen er niet twee weken van te voren achterkomen dat het van papa en mama niet mag...
Wie o wie weet serieus iets voor ons?
Re: gezocht voor Legalize in amsterdam:
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz Nexus is van plan mee te doen aan Legalize in amsterdam dit jaar. Zie voormeer info: www.nl.legalize.net volgens mij, en anders ff zoeken voa google of wat dan ook op legalize amsterdam) MAAR: we hebben een probleempje: we kennen geen mensen met een trekker (lees: tractor) met aanhangwagen die hem uit willen lenen en willen besturen. Geen 'ja, die hebben wij wel, en ja, wij doen wel mee' als het niet echt zo is. We willen er niet twee weken van te voren achterkomen dat het van papa en mama niet mag... Wie o wie weet serieus iets voor ons? |
Heeft LTheseus (ff zonder dollen) er niet misschien ��n?
heeft wel maar kan niet...
Je kunt toch wel trekkers huren? Of is dat heel duur.....en anders huur je een busje, haal je de achterdeuren eruit en zet je je draaitafels daarin 
aangezien we alleen maar kosten maken (benzine ksoten, apparatuurkosten etc) en er geen geld te verdienen is om weer quitte te spelen, liever eerst kijken naar andere opties. Dat dingen te huur zijn weten we wel...
Over een busje: als het wrm is, zit je daarbinnen te zweten. Verder is er geen ruimte, kun je je spullen dus niet zo goed kwijt, en vinden we dat als je iets doet, je het goed moet doen...
't Is natuurlijk niet zo dat we alleen hier op het forum vragen. 't zou alleen mooi meegenomen zijn als het hier al lukt.
nou, sorry meid.....dan kan ik je verder niet helpen, maar succes met je speurtocht 
Loonwerkers zijn in de randstad (en al helemaal in Amsterdam) behoorlijk duur, dus wat Eye-Riz zegt, dat is financieel niet op te brengen. Je huurt dan meteen een mannetje erbij en die krijgt exclusief het gevaarte dat hij meebrengt meer dan vijftig euro per uur en dan nog waarschijnlijk een toeslag omdat het weekend is plus dat als jullie laat in de avond doorgaan een onregelmatigheidstoeslag.
Ik zou Nexusparties graag een dienst bewijzen en gewoon de trekker pakken hier, maar ik heb geen trekkerrijbewijs. Als het meezit heb ik over 2 maanden mn rijbewijs, en kan ik dan rijden (rijbewijs is geldig als trekkerrijbewijs.)
Ik denk alleen niet dat jullie genoeg zekerheid hebben aan iemand die misschien over 2 maanden kan rijden en dan misschien een trekker heeft. Ik ken wel veel boeren hier in de regio, en ik zal is rondkijken/ vragen of er minder preutse boeren zijn ( want dat zijn ze wel; zodra ze horen dat het pro-drugs is dan haken ze af. )
Oja, Eye-Riz, wat moet er achter de trekker komen en wat is de datum?
I'll see what I can do 
ik krijg de info hopelijk gauw, de datum weet ik nog niet, zal begin juni zijn denk ik...
mmm, wij hebben wel een trekker (tractor voor stadse lui..) in de schuur staan, hebben ook nog een platte wagen, maaaaaarrrrrrrr......
ik woon 150 km van A'dam af...... en het is ongeveer 6 uur volgas 'planken' om er dan via allerlei kleine binnenweggetjes te komen.... lijkt me trouwes best stoer om met dat geval door a'dam te crossen.
misschien moet je es een landbouwmechanisatiebedrijf (trekkerdealer zo u wil) benaderen, en dan in combinatie met sponsering ofzo, just an id hoor.
suc6 iig
oh ja, zon ding besturen is heeeeel makkelijk (if you get my point..)
greetz kolkiewolkie
Ik heb de politie nog nooit een boer in ons durp zien aanhouwen om te controleren of hij een rijbewijs heb gheghe........volgens mij ken je da risico wel nemen denk.......
| quote: |
| Originally posted by New Wave volgens mij ken je da risico wel nemen denk....... |
.....LOL
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie zo, new wave, je DENKT dus, is dat wel gezond sorry, inkoppertje. maar wat ik me nu bedenk, IEDEREEN boven de 16 mag met een trekker op pad (of dat ook verstandig is dat is wat anders natuurlijk..) heb ik ook geregeld gedaan. greetz kolkiewolkie ps. ik trek me nu terug uit deze thread, dit om te voorkomen (voor zover dat nog niet het geval was) dat iedereen het id krijgt dat ik boer ben .....LOL |
| quote: |
| Originally posted by magrec nee joh vroomshoop daaar komen geen boeren he |
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie er staat niet voor niets metropool vroomshoop onder mijn naam, geen boeren dus... maareh, vaassen is toch ook een modderpoel tussen een paar weilanden ofnie greetz kolkiewolkie |
| quote: |
| Originally posted by magrec ja en daar zijn wij trots op. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.