TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- gezocht voor Legalize in amsterdam:


Posted by Eye-Riz on Jan-13-2002 12:59:

gezocht voor Legalize in amsterdam:

Nexus is van plan mee te doen aan Legalize in amsterdam dit jaar. Zie voormeer info: www.nl.legalize.net volgens mij, en anders ff zoeken voa google of wat dan ook op legalize amsterdam)


MAAR: we hebben een probleempje: we kennen geen mensen met een trekker (lees: tractor) met aanhangwagen die hem uit willen lenen en willen besturen.
Geen 'ja, die hebben wij wel, en ja, wij doen wel mee' als het niet echt zo is. We willen er niet twee weken van te voren achterkomen dat het van papa en mama niet mag...

Wie o wie weet serieus iets voor ons?


Posted by New Wave on Jan-13-2002 13:29:

Re: gezocht voor Legalize in amsterdam:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
Nexus is van plan mee te doen aan Legalize in amsterdam dit jaar. Zie voormeer info: www.nl.legalize.net volgens mij, en anders ff zoeken voa google of wat dan ook op legalize amsterdam)


MAAR: we hebben een probleempje: we kennen geen mensen met een trekker (lees: tractor) met aanhangwagen die hem uit willen lenen en willen besturen.
Geen 'ja, die hebben wij wel, en ja, wij doen wel mee' als het niet echt zo is. We willen er niet twee weken van te voren achterkomen dat het van papa en mama niet mag...

Wie o wie weet serieus iets voor ons?


Ik ga hier even serieus naar informeren.........


Posted by Opti on Jan-13-2002 13:46:

Heeft LTheseus (ff zonder dollen) er niet misschien ��n?


Posted by Eye-Riz on Jan-13-2002 13:49:

heeft wel maar kan niet...


Posted by Miss Proximus on Jan-13-2002 14:06:

Je kunt toch wel trekkers huren? Of is dat heel duur.....en anders huur je een busje, haal je de achterdeuren eruit en zet je je draaitafels daarin


Posted by Eye-Riz on Jan-13-2002 14:18:

aangezien we alleen maar kosten maken (benzine ksoten, apparatuurkosten etc) en er geen geld te verdienen is om weer quitte te spelen, liever eerst kijken naar andere opties. Dat dingen te huur zijn weten we wel...

Over een busje: als het wrm is, zit je daarbinnen te zweten. Verder is er geen ruimte, kun je je spullen dus niet zo goed kwijt, en vinden we dat als je iets doet, je het goed moet doen...

't Is natuurlijk niet zo dat we alleen hier op het forum vragen. 't zou alleen mooi meegenomen zijn als het hier al lukt.


Posted by Miss Proximus on Jan-13-2002 14:20:

nou, sorry meid.....dan kan ik je verder niet helpen, maar succes met je speurtocht


Posted by Little Theseus on Jan-13-2002 22:17:

Loonwerkers zijn in de randstad (en al helemaal in Amsterdam) behoorlijk duur, dus wat Eye-Riz zegt, dat is financieel niet op te brengen. Je huurt dan meteen een mannetje erbij en die krijgt exclusief het gevaarte dat hij meebrengt meer dan vijftig euro per uur en dan nog waarschijnlijk een toeslag omdat het weekend is plus dat als jullie laat in de avond doorgaan een onregelmatigheidstoeslag.

Ik zou Nexusparties graag een dienst bewijzen en gewoon de trekker pakken hier, maar ik heb geen trekkerrijbewijs. Als het meezit heb ik over 2 maanden mn rijbewijs, en kan ik dan rijden (rijbewijs is geldig als trekkerrijbewijs.)
Ik denk alleen niet dat jullie genoeg zekerheid hebben aan iemand die misschien over 2 maanden kan rijden en dan misschien een trekker heeft. Ik ken wel veel boeren hier in de regio, en ik zal is rondkijken/ vragen of er minder preutse boeren zijn ( want dat zijn ze wel; zodra ze horen dat het pro-drugs is dan haken ze af. )
Oja, Eye-Riz, wat moet er achter de trekker komen en wat is de datum?
I'll see what I can do


Posted by Eye-Riz on Jan-13-2002 22:41:

ik krijg de info hopelijk gauw, de datum weet ik nog niet, zal begin juni zijn denk ik...


Posted by kolkiewolkie on Jan-14-2002 08:29:

mmm, wij hebben wel een trekker (tractor voor stadse lui..) in de schuur staan, hebben ook nog een platte wagen, maaaaaarrrrrrrr......

ik woon 150 km van A'dam af...... en het is ongeveer 6 uur volgas 'planken' om er dan via allerlei kleine binnenweggetjes te komen.... lijkt me trouwes best stoer om met dat geval door a'dam te crossen.

misschien moet je es een landbouwmechanisatiebedrijf (trekkerdealer zo u wil) benaderen, en dan in combinatie met sponsering ofzo, just an id hoor.

suc6 iig

oh ja, zon ding besturen is heeeeel makkelijk (if you get my point..)

greetz kolkiewolkie


Posted by New Wave on Jan-14-2002 11:48:

Ik heb de politie nog nooit een boer in ons durp zien aanhouwen om te controleren of hij een rijbewijs heb gheghe........volgens mij ken je da risico wel nemen denk.......


Posted by kolkiewolkie on Jan-14-2002 12:26:

quote:
Originally posted by New Wave
volgens mij ken je da risico wel nemen denk.......


zo, new wave, je DENKT dus, is dat wel gezond
sorry, inkoppertje.

maar wat ik me nu bedenk, IEDEREEN boven de 16 mag met een trekker op pad (of dat ook verstandig is dat is wat anders natuurlijk..) heb ik ook geregeld gedaan.

greetz kolkiewolkie

ps. ik trek me nu terug uit deze thread, dit om te voorkomen (voor zover dat nog niet het geval was) dat iedereen het id krijgt dat ik boer ben .....LOL


Posted by magrec on Jan-14-2002 15:05:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie


zo, new wave, je DENKT dus, is dat wel gezond
sorry, inkoppertje.

maar wat ik me nu bedenk, IEDEREEN boven de 16 mag met een trekker op pad (of dat ook verstandig is dat is wat anders natuurlijk..) heb ik ook geregeld gedaan.

greetz kolkiewolkie

ps. ik trek me nu terug uit deze thread, dit om te voorkomen (voor zover dat nog niet het geval was) dat iedereen het id krijgt dat ik boer ben .....LOL


nee joh vroomshoop daaar komen geen boeren he


Posted by kolkiewolkie on Jan-14-2002 15:45:

quote:
Originally posted by magrec


nee joh vroomshoop daaar komen geen boeren he


er staat niet voor niets metropool vroomshoop onder mijn naam, geen boeren dus...

maareh, vaassen is toch ook een modderpoel tussen een paar weilanden ofnie

greetz kolkiewolkie


Posted by magrec on Jan-14-2002 15:57:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie


er staat niet voor niets metropool vroomshoop onder mijn naam, geen boeren dus...

maareh, vaassen is toch ook een modderpoel tussen een paar weilanden ofnie

greetz kolkiewolkie


ja en daar zijn wij trots op.


Posted by kolkiewolkie on Jan-14-2002 16:01:

quote:
Originally posted by magrec


ja en daar zijn wij trots op.


een mooie modderpoel is niet lelijk

greetz kolkiewolkie



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.