TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Hoe staat het met uw liefdestatus ?
Pages (11): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »
Hoe staat het met uw liefdestatus ?
Ik ben wel eens nieuwsgierig wat de liefdesstatus van de BeTa's (en Nederlanders die hier al eens passeren)is. Bij deze dus een poll om dat ne keer te checken e. Ik heb meteen ook een onderscheidt man/vrouw gemaakt, dat kan ook wel handig zijn om te weten 
Ik wil ook wel eens weten of er mensen zijn die bepaalde versiertips hebben en/of gebruiken. En natuurlijk welk effect ze hebben en eventueel afgaan ermee gepaard gaat 
Ik ben een man en heb een relatie. 4 jaar ondertussen al 
Heb een relatie van 3 jaar en een paar dagen oud met mijn vriendin 
| quote: |
| Originally posted by Blue Sky 99 Heb een relatie van 3 jaar en een paar dagen oud met mijn vriendin |
al 12 dagen vant straat
ferm he
vrouw, relatie van 17 maanden en paar dagen
Single. ![]()
| Originally posted by Zehra vrouw, relatie van 17 maanden en paar dagen |
Al meer dan 3 jaar happy single 
| Originally posted by Aur�lie Al meer dan 3 jaar happy single |
| Originally posted by Jasperovitsj En New Wave dan? |

| Originally posted by Jasperovitsj En New Wave dan? |
| Originally posted by Real De aanhouder wint. ![]() Trouwens ik dacht (lees: was ervan overtuigd) dat Aur�lie een vriendje had? |
?
man, had 3j een relatie, maar nu terug single 
Re: Hoe staat het met uw liefdestatus ?
| Originally posted by Shadowkid Ik ben wel eens nieuwsgierig wat de liefdesstatus van de BeTa's (en Nederlanders die hier al eens passeren)is. Bij deze dus een poll om dat ne keer te checken e. Ik heb meteen ook een onderscheidt man/vrouw gemaakt, dat kan ook wel handig zijn om te weten ![]() Ik wil ook wel eens weten of er mensen zijn die bepaalde versiertips hebben en/of gebruiken. En natuurlijk welk effect ze hebben en eventueel afgaan ermee gepaard gaat |
Man en relatie van iets meer dan 3 jaar en 9 maanden
ik ben nog maagd 
Krijd je die blonde stoot van je niet plat?
^^Nou waarom helpen Mellow Head en jij elkaar dan niet eens ?
| Originally posted by Aur�lie ^^Nou waarom helpen Mellow Head en jij elkaar dan niet eens ? |
| Originally posted by Jasperovitsj Krijd je die blonde stoot van je niet plat? |

| Originally posted by Aur�lie Vanwaar die overtuiging ? |
Bijna ��n zwangerschap lang vant straat.
Re: Re: Hoe staat het met uw liefdestatus ?
| Originally posted by Aur�lie Je hebt zelf niet geantwoord |
Single sinds mei na 2,5 jaar relatie. Ik wil nie noodzakelijk terug een relatie, vrijgezel zijn is wel leuk na 2,5 jaar, maar toch snak ik wel een beetje naar liefde. 
| Originally posted by Aur�lie ^^Nou waarom helpen Mellow Head en jij elkaar dan niet eens ? |
| Originally posted by Toni_D2 De woordspeling moet zijn: "Nou waarom helpen Mellow Head en jij elkaar dan geen handje ?" |