TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dj Melvin - L.I.O.S.
Dj Melvin - L.I.O.S.
Van welk nr is dit nummer een cover?
Jezus jonge.. wat een dj jean nummer..
getver..
k weet t niet.. en k wil t nie weten ook
maybe iemand anders
Ik weet het niet en ik hoef het ook niet te weten.
dat zuignummer was vrijdag de clipprimeur (ik keek TMF ja, en idd, ik verveelde me). t clippie bestaat uit allemaal van de die blije basisschoolkids, die moeten verbloemen dat het weer een rampzalige verzameling van rideltjes is. om me niet af te laten leiden door de clip heb ik de helft van de clip met de ogen gezeten om te luisteren of het iets of het niets is.
niets dus, mocht dat niet duidelijk zijn, brrrrr
greetz kolkiewolkie
haha agressie hey!!
Ik vinnut wel een grappig nummertje...
is ut alleen niet L.O.I.S.
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie Ik weet het niet en ik hoef het ook niet te weten. dat zuignummer was vrijdag de clipprimeur (ik keek TMF ja, en idd, ik verveelde me). t clippie bestaat uit allemaal van de die blije basisschoolkids, die moeten verbloemen dat het weer een rampzalige verzameling van rideltjes is. om me niet af te laten leiden door de clip heb ik de helft van de clip met de ogen gezeten om te luisteren of het iets of het niets is. niets dus, mocht dat niet duidelijk zijn, brrrrr greetz kolkiewolkie |
tis idd.... L.O.I.S. je had nog net ietsie beter je ogen moete openhoude aant eind westflake..
kijk maar op ag.. en wtf echt echt jean style.. "lifte me up".. lol
gevonden somewhere
De dochter van Melvin & Anita (anita debuteerde in de laatste videoclip van DJ Jose & G spott`s Access!!!) Lois heeft de hoofdrol.
ze is pas 5,5
weten we dat ook weer
Hey henkie, who carez if it is jean style? Ik vroeg waar lios gecoverd van is.
Als je niet van Jean houdt moet je niet in deze topic reageren...
lat@r
| Originally posted by westflake Hey henkie, who carez if it is jean style? Ik vroeg waar lios gecoverd van is. Als je niet van Jean houdt moet je niet in deze topic reageren... lat@r |
| Originally posted by westflake Hey henkie, who carez if it is jean style? Ik vroeg waar lios gecoverd van is. Als je niet van Jean houdt moet je niet in deze topic reageren... lat@r |
ach hij heeft wel beetje gelijk..
maar ik heb nog steeds wel het recht om mijn mening te geven en ik zeg daarna ook dat de cover gevonde moet worde
dus whadevva
als men niet over iets omtrent je post mag praten dan word het ten eerste wel heel saai en zou die ten tweede na 2 dage op pagina 2 staan..
ajetj0
hey henkie, no hard feelings!
tuullijk niet 
van welk nummer is Dj melvin - L.O.I.S. cover?? 
[kotsmode/on] ugh ugh ugh [kostmode/off]
Snel kappen met die download bij AG!
hehe.....niet mijn muzieksmaak iig, (sorry Westflake)
(ik kreeg ook commentaar met mijn thread over Gigi
kan ik mooi even iemand terugpakken, j/k! )
GreetZ RubDub
Na al deze reacties moest ik em gewoon even downloaden natuurlijk
Ik kon alleen de radio edit vinden en die is wel redelijk. Maar toen ik de radio edit hoorde kon ik me dit nummer in de discotheek herrinneren waarvan de dj dus de extended versie draaide (of een andere mix) en die is wel zwaar relaxed.
Ik vind dus dat je dit nummertje ook niet met gigi mag vergelijken. Deze vin'k stukken beter
grtz,
TNG
Whahaahhaaha, zie ik toch vanochtend ineens dat er beelden van The Matrixx in die clip van hem zitten 
Mocht ie ook 1 keer ergens komen draaien heeft ie maar gelijk beelden erin gestopt, rofl 
ik heb die clip een keer op tv gezien, ik vond het wel erg origineel om zon clip te maken maar dat is het dan ook wel.. ach ja voor mij zal het denk ik zon nummertje worden van, leuk als je dronken bent tijdens het uitgaan ofzo (maar ja dan maakt het me ook bijna niet meer uit wat voor muziek ze draaien
)..