TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Eurosong 2006!!
Pages (13): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »
Eurosong 2006!!
Geezes man, hoe kan je nu
Zenna - "someone is calling" NIET naar de finale sturen??
Iemand het liedje al gehoord, het mixt al het goede gewoon door elkaar, d-note - shed my skin summerfeeling met slam - lifetimes in een ietwat commercieel jasje, lijkt niet op beide, maar geeft me wel dat 'gevoel'
Vind het echt spijtig dat zoiets niet verdergaat!
Als je wil luisteren:
http://www.een.be/extra/subsites/eu..._16/lyric.shtml
Wat vinden jullie ervan??
grtz,
Peter
Eurosong kan me echt geen bakkes meer schelen.
Redenen genoeg daarvoor.
| quote: |
| Originally posted by Real Eurosong kan me echt geen bakkes meer schelen. Redenen genoeg daarvoor. |
roxanne for teh win!
oooooooomg I die1!1!1!1!1!1!1!
kheb het maar een klein stukje van gezien
edit: sorry kheb denk ik de volledige 2seconden geluisterd. en ik had al genoeg. dnote-shed my skin was toch wel heeeeeeeeel ver zoeken ze.
kvond het wat te afrikaans en te cheesy.
Die griet zong vals. Thuisblijven dus, ni meer dan fair.
Voor de rest is Eurosong 1 grote klucht, en het enige wat ik kan doen is eens goed lachen met al de mensen die er op ingaan alsof het het WK voetbal is
En what's the deal met al die Popstars/Idool rejects deze editie? 
| Originally posted by Kaidreas roxanne for teh win! oooooooomg I die1!1!1!1!1!1!1!kheb het maar een klein stukje van gezien |
| Originally posted by Jasperovitsj Zehra en ik hebben Roxanne vorige week op de Meir gezien |
was het iets te koud voor waarschijnlek... wa een stoot, die kan mij krijgen
^en jullie bellen mij niet 
Ging die Roxane ni iet topless doen als ze zou winnen in de finale?
Moest het ullie interesseren wil ik nog wel eens wa opzoekingswerk doen hieromtrend 
roxane is een sletje. heeft enkel bekendheid verworven in die vorige shows door zich naar de top te neuken. (aldus een vriend van me die op de VRT werkt...)
| Originally posted by Bertn roxane is een sletje. heeft enkel bekendheid verworven in die vorige shows door zich naar de top te neuken. (aldus een vriend van me die op de VRT werkt...) |
Nen fermen stoot!!! En ja, als ze naar de finale gaat dan gaat ze samen met Ollie van tmf naakt zwemmen. Nu wou ik toch voor enen keer da ik dienen kwal was
| Originally posted by FUSyke kwal |
kheb dat toen ook gezegd ja
het blijft een lekker ding natuurlijk
en verdorie, die lul van een olli verdient da ni
pics of stfu !
| Originally posted by Real pics of stfu ! |
Re: Eurosong 2006!!
| Originally posted by TranceSeeker Geezes man, hoe kan je nu Zenna - "someone is calling" NIET naar de finale sturen?? |
wie is roxanne ?
en liedje van zenna vond ik nog wel goe maar zoals jasper zei: da meisje zong te vals (te hoog?) :s
| Originally posted by Real pics of stfu ! |
Pff heel da eurosong gedoe is dikke zever. Altijd opnieuw die hele verkiezing die volzit met nummers die op niks trekken en dikwijls nog slecht gezongen worden ook. En dan die hele hype daarrond zo van "kom, welk nummer gaan kiezen, met welk nummer maken we kans". Terwijl 't na 't songfestival toch zo'n teleurstelling is. En dan maar klagen dat we zo laag eindigden omdat 't allemaal vriendjespolitiek is (wat idd wel zo is).
btw, die roxanne heeft precies idd wel andere kwaliteiten dan zingen 
can anyone say "TETN"?
| Originally posted by Bl@ckOut btw, die roxanne heeft precies idd wel andere kwaliteiten dan zingen |
| quote: | ||
| Originally posted by Bl@ckOut btw, die roxanne heeft precies idd wel andere kwaliteiten dan zingen
|
Originally posted by Shadowkid |
... veel meer waard dan hadisde.... jammer van haar kop
| Originally posted by Lady_LizzY Hadise >> Roxane Een veel schoner meiske en die kan ook nog een stukske zingen ook Link Link 2 Link 3 |