TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- in car entertainment thread !!
Pages (2): [1] 2 »
in car entertainment thread !!
Ok people,
aangezien er deze nacht ingebroken is in mijn nieuwe wagen, waardoor ik nu een autoradio armer ben, kwam ik op het idee om eens te horen wat jullie in car equipment is ! 
btw, k was toch ni zo content van de radio, was ne Blaupunkt vancouver cd35 ofzo. dus supererg vinnek et ni, alleen jammer van de kosten die ik nu wel heb natuurlijk.
greetz
Greg
Re: in car entertainment thread !!
| quote: |
| Originally posted by 1Million$shot om eens te horen wat jullie in car equipment is ! |
"In car equipment", zoals in "The equipment in the car". Volstrekt correct Engels voor zover ik weet. 
Anyway, ik heb geen auto, dus ik zou het niet kunnen zeggen. Mijn on-bike equipment daarentegen bestaat uit een Sony Minidisc en de redelijk zwaar heersende Sennheiser pmx100 headphones 
Ik gebruik nog altijd kleine oortjes als ik fiets.
kvin da precies nogal marginaal met een koptelefoon op 
JVC maakt de beste autoradio/cd/mp3-spelers voor de prijs
| Originally posted by Push2005 Ik gebruik nog altijd kleine oortjes als ik fiets. kvin da precies nogal marginaal met een koptelefoon op |

| Originally posted by Jasperovitsj tis lekker warm aan de oren in de winter |
Maar fietsen onder invloed is dan net iets minder veilig dan fietsen met zulke oorwarmers 
Geen idee. Als u dat zegt dan zal het ongetwijfeld zo zijn... 
Ongetwijfeld. Mijn naam is niet voor niets Luc Beaucourt 
| Originally posted by Jasperovitsj ... Deze koptelefoon blijft ook altijd op zijn plaats zitten, in tegenstelling tot oortjes die altijd uit mijn oor floepten bij de minste beweging. |
heb ik de Sony in-ear oortjes voor, koste wel 60 scheuro
sorry, on-topic:
heb ne sony radio die er al instak... ben hem al in de winkel tegengekomen voor 100 euro, spijtig dat hij geen mp3 cd's leest... dus binnenkort eens uitkijken naar iets nieuws. heb wel al men standaard front-speakers vervangen door Sony x-plod's. al vele zuiverder geluid, maar met die 160 watt's benk voorlopig niks zonder versterkertje
(jaja, het plan is toch wel een jhonny-hoedenplank te cre�ren alsek nog is wa geld bijelkaar heb)
| Originally posted by Push2005 kvin da precies nogal marginaal met een koptelefoon op |
Ook redelijk marginaal ze
heb ook ne sony met mp3 en atrac
Nu heb ik nen itrip besteld zodat ik de muziek van men ipod kan afspelen op men autoradio.
| Originally posted by Tiger777 Op de doos stond "met blauwe lichjes" en als ik hem aanzette waren het roze lichtjes Ook redelijk marginaal ze |
| Originally posted by Lady_LizzY Dat heb ik dus ook altijd aan de hand, is behoorlijk vervelend. Daarom heb ik mij deze aangeschaft: Koss SPARKPLUG Kwaliteit is zeker goed, en ze blijven ook altijd goed zitten. k Ga er zelfs mee lopen enzo |
| Originally posted by djcresto Nu heb ik nen itrip besteld zodat ik de muziek van men ipod kan afspelen op men autoradio. |
Ik heb me vorig jaar een sony autoradio gekocht.
echt wel een kwaliteits ding. mp3's lezen kan hij ook. en nog veel hebbedingetjes waar ge eigenlijk geen reet mee zijt
het was best wel wat geld, maar khad het er wel voor over (en eigenlijk nog geen spijt van gehad) binnenkort mss nieuwe boxen vooraan en achteraan. en dan nog een sticker en dan heb ik de perfecte pimp mobiel 
| Originally posted by Kaidreas nog een sticker en dan heb ik de perfecte pimp mobiel |
| Originally posted by dj Zevan Awel, naar dergelijke koptelefoontjes ben ik opzoek, zeker handig voor te gaan lopen Waar heb je die gekocht? of waar zijn die zoal te koop? Wat zijn zoal de degelijk betaalbare autoradios (met mp3 functie)? Hoeveel kost zo een itrip, en kan dat aan elke ipod worden geschakeld? |
| Originally posted by Antony vergeet zo van die kleine spoilertjes voor op je ruitenwissers niet |
lol
en al een uitlaatverlengstukje ook? 
edit: pics please 
^neen dat niet. mja ik kan geen pics maken opt moment. men auto is bij de garage voor een expertise van de schade van men botsing vorige vrijdag.
en mijn auto stelt niet veel voor ze. een oude witte nissan sunny 
hah, sta misschien naast de mijne dan
is binnen omda er een lekje is erges onder de motorkap... was al me ne motor van 110�C aant rijden, koelvloeistof lekte dus duidelijk erges weg
simpel Peugeotke 306, wel 3-deurs voor de sportieve look eh
^daar kunt ge dus de perfecte jonnie bak van maken. OMG