TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Gate 42 @ It Hertz!
Pages (2): [1] 2 »
Gate 42 @ It Hertz!
G�star p� It Hertz imorgon. Lirar en timme blandad techno med inslag av b�de tech och tribal.
Hoppas n�gon har tid/lust/ork att lyssna. 
Stream: http://www.di.fm/mp3/harddance.pls (Winamp)
Tid: 20-22 (GMT+1)
Info: http://www.di.fm/calendar/event.php?event=2543
Kan posta en l�tlista h�r sen om n�gon �r intresserad.
TRACKLIST:
01. Hertz - Three Ways (Second Wave)
02. Johan Bacto - Vibe
03. Elton D - End
04. Pascal Feos - Trigger
05. Darren Kay - Hometown (Hertz Remix)
06. Nick Touch - Oh
07. Suburban Knight - Dark Journey (Adam Beyer & Henrik B Remix)
08. Tim Track - Track It Back (Hertz Remix)
09. Alex Carver - Bionic Arm
10. Cirez D - Control Freak
11. Jamie Tayor - Dub Science
12. Mauro Picotto & Riccardo Ferri - New Time, New Place (Marc Etienne & Rob Acid Remix)
13. Alegria - Cuba Libre (MacMark Edit)
bl� - �r bjuden p� middag imorgon kv�ll som tack f�r att jag hj�lpte en polare att flytta, annars hade jag utan tvekan tunat in. Hoppas du l�gger upp setet f�r allmen beh�rning efter�t...
Soft, lyssnar absolut om jag e hemma !
Sj�lvklart att man ska lyssna 
har tunat in. �r det din mix som spelas nu?
Rebel9: Nopes, jag �r p� i timme tv� 
F�r TL: http://forums.di.fm/showthread.php?t=94916
Vet inte om detta uppdateras hela tiden eller bara under Marks set.
Nu s�, d� var man ig�ng..
TRACKLIST:
01. Hertz - Three Ways (Second Wave)
02. Johan Bacto - Vibe
03. Elton D - End
04. Pascal Feos - Trigger
05. Darren Kay - Hometown (Hertz Remix)
06. Nick Touch - Oh
07. Suburban Knight - Dark Journey (Adam Beyer & Henrik B Remix)
08. Tim Track - Track It Back (Hertz Remix)
09. Alex Carver - Bionic Arm
10. Cirez D - Control Freak
11. Jamie Tayor - Dub Science
12. Mauro Picotto & Riccardo Ferri - New Time, New Place (Marc Etienne & Rob Acid Remix)
13. Alegria - Cuba Libre (MacMark Edit)
Det var det, hoppas ni som h�rde det fick lite spritt i benen 
Pascal Feos - Trigger, bra l�t
Den �r sjukt tung! Dock fick man ju pitcha upp den en hel del f�r att f� upp den �ver 140 
ja, den �r fetsl�, men den ska spelas p� den h�r hastigheten. h�rd och tung
denna l�ter lite granna som bitches from hell, �tminstone synthen
Nu, en av mina favoriter ifr�n f�rra �ret: Tim Track - Track It Back (Hertz Remix)
feck, jag missade det h�r 
finns set:et tillg�ngligt f�r nedladdning eller som stream? vore kul att h�ra
Det var �sigt minsann. Forts�tt s� 
very nice show patrick, enjoyed it very much 
Thanks! Tack!
Settet finns inte f�r nerladdning som det ser ut idag. Men vi kanske kan fixa till n�got om jag hittar n�gon bra plats att l�gga det p�...
Eller? Om jag inte minns fel s� har DI n�gon exklusiv r�tt till de set som spelas d�r?! Hmmm, Irish? Kan du ge lite klarhet i denna fr�ga?
| quote: |
| Originally posted by Gate 42 Thanks! Tack! Settet finns inte f�r nerladdning som det ser ut idag. Men vi kanske kan fixa till n�got om jag hittar n�gon bra plats att l�gga det p�... Eller? Om jag inte minns fel s� har DI n�gon exklusiv r�tt till de set som spelas d�r?! Hmmm, Irish? Kan du ge lite klarhet i denna fr�ga? |
Gate, jag kan hosta din mix p� min effteep�� i en vecka eller s�, s� l�nge vi f�rs�ker h�lla det inom TA.
Adda mig p� MSN laszlo(at)djlaszlo.com eller ICQ 158208918 s� sl�nger jag upp den.
det var en bra mix patrik, mycket �siga l�tar och control freak funkar fortfaranda, men den d�r nick touch l�ten var minsann ny f�r mig, bra l�t. skummt att den �r sl�ppt p� armada/captivating, ska nog plocka vinylen inom en snar tid. men minsann, bra mix kortsagt
Jag vill ha jag vill ha jag vill ha... g�r in p� MSN nu och hoppas n�n kan skicka setet till mig 
�r grymt sugen p� setet. 
Nissar och Nissor, setet finns h�r: ftp://gate42:[email protected]:10201
h�ll det bara inom TA s� �r ni sn�lla 
har sj�lv �nnu inte lyssnat p� setet s� jag kan inte uttala mig om hur det l�ter, men jag �terkommer....
| Originally posted by Laszlo Nissar och Nissor, setet finns h�r: ftp://gate42:[email protected]:10201 |
| Originally posted by Laszlo Nissar och Nissor, setet finns h�r: ftp://gate42:[email protected]:10201 h�ll det bara inom TA s� �r ni sn�lla ![]() har sj�lv �nnu inte lyssnat p� setet s� jag kan inte uttala mig om hur det l�ter, men jag �terkommer.... |