TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Vad finns det för ställen i GBG?


Posted by Albert on Jan-14-2002 17:48:

Vad finns det för ställen i GBG?

Jag har varit på Reaktor, Kompaniet nu ett par gånger och jag tycker om det asmycket... bara det att dom kör Hardhouse och inte så mycket Trance...

Min fråga är, var hittar man Tranceklubbar i GBG? Dom verkar inte vara stora men det kanske bara är jag som missat det helt.

Nå?


Posted by Trance Christer on Jan-14-2002 18:50:

dom kör numera trance på chrome på fredagar. Jag var där för 2 veckor sen och då körde dom låtar som dessa Ascension - For A Lifetime (Ocean Lab Mix), Ian Van Dahl - Will I (Lange Mix) mm men det är ändå jävligt kass där litet där och kunstigt folk. men men. Sen finns ju trädgårn, när dom kör babe så är det jävligt grymt å bra trance, eller club holy fast då är det mer house ioförsig.
dom ska ju öppna nån ny club i studs lokaler nu också. Fast studs har ju en förmåga att bara spela tung techno typ warp brothers eller radio musik och det hatar jag .. får hoppas dom kör lite vettig musik nu isåfall för dom har ju ändå stora lokaler så det kan ju bli bra..


Posted by dbl on Jan-14-2002 23:28:

jag vill också ha trance ställen i gbg..

hörde om chrome.. kan ju alltid kolla där någon gång eftersom jag har gratis inträde..
studs har jag också läst om.

hmm.. trädgårn kommer jag inte in på.. e bara 18


Posted by Gaby on Jan-15-2002 11:02:

Kan det här vara nåt?

http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=31348


Posted by dbl on Jan-15-2002 13:39:

det e verkligen något, men jag har inga pengar tills på fredag

någon som vet om det är mer gånger?



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.