TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [30-04-2006] Mayday "Worldclub" - Westfalenhalle, Dortmund
Pages (3): [1] 2 3 »
Mayday "Worldclub" - Westfalenhalle, Dortmund [30-04-2006]

Paul van Dyk
Ferry Corsten
Chris Liebing
Takkyu Ishino
Tom Novy
Sharam Jey
Jesper Dahlb�ck
Reason
Superpitcher
Oliver Koletzki
Kai Tracid
Moguai
Tomcraft
Leon Sega
ZuHouse Rockers
Dero
The Disco Boys
Hardy Hard
Moonbootica
Live:
Westbam + Band
Members of Mayday
Anthony Rother
Northern Lite
Lexy & K-Paul
Einmusik
Dikke vette pannekoeken 
De oordoppen liggen al klaar.....
damm!
rete!
Vielleicht, vielleicht..
Heb wel weer eens zin in zo'n feestje.. Oosterburen altijd gezellig 
Als hier een NLTA-auto naartoe gaat, dan doe ik mee
hoeveel uurtjes is het rijden vanuit amsterdam?
Dat hangt van de duur van de politiekontrole af
Ongeveer 2.5 uur
| quote: |
| Originally posted by Muppy Als hier een NLTA-auto naartoe gaat, dan doe ik mee |
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Jee Pee en ik gaan zo wie zo |
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Jee Pee en ik gaan zo wie zo |
anderhalf uur vanaf hier..
Uurtje vanaf Didam.
Maar het is been there done that. Lineup is niet spectaculair, maar altijd hetzelfde. Voor de namen hoef je het niet te doen, maar de sfeer bij de buren is erg gezellig en erg leuk. zo leuk dat mensen om 19:30 al afgevoerd worden 
Nergens voel je die bass zo lekker als in de WFH. Dat is Mayday 
| quote: |
| Originally posted by jp Nergens voel je die bass zo lekker als in de WFH. Dat is Mayday |
No sound limits
Aardbevingssimulatoren
Trechtervorm

Misselijk worden van de bass
. 'Voel die bass' in optima forma
.
Nog geen idee, wordt iig een last minute decision.
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie Misselijk worden van de bass . 'Voel die bass' in optima forma . Nog geen idee, wordt iig een last minute decision. |
Wat een gare line-up.
| quote: |
| Originally posted by New Wave Wat een gare line-up. |
Mayday... nog nooit geweest! neem me al jaren voor eens te gaan maar het komt er nooit van.. effe kijken of ik meer mensen zo gek kan krijgen 
| quote: |
| Originally posted by Mindphaser Mayday... nog nooit geweest! neem me al jaren voor eens te gaan maar het komt er nooit van.. effe kijken of ik meer mensen zo gek kan krijgen |
| quote: |
| Originally posted by Muppy ik ben ook nog nooit geweest...maarja ik weet hier al zeker dat er niemand mee wil. dus een TA-uitje is dan erg geschikt lijkt me! |
| quote: |
| Originally posted by Mindphaser Mayday... nog nooit geweest! neem me al jaren voor eens te gaan maar het komt er nooit van.. effe kijken of ik meer mensen zo gek kan krijgen |
Ah mooi dan meeten we de twee auto's in Utrecht 
zin innnnn
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.