TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [30-04-2006] Mayday "Worldclub" - Westfalenhalle, Dortmund
Pages (3): [1] 2 3 »


Posted by jp on Jan-19-2006 01:40:

Mayday "Worldclub" - Westfalenhalle, Dortmund [30-04-2006]



Paul van Dyk
Ferry Corsten
Chris Liebing
Takkyu Ishino
Tom Novy
Sharam Jey
Jesper Dahlb�ck
Reason
Superpitcher
Oliver Koletzki
Kai Tracid
Moguai
Tomcraft
Leon Sega
ZuHouse Rockers
Dero
The Disco Boys
Hardy Hard
Moonbootica

Live:
Westbam + Band
Members of Mayday
Anthony Rother
Northern Lite
Lexy & K-Paul
Einmusik

Dikke vette pannekoeken


Posted by MaGiK54 on Jan-19-2006 06:17:

De oordoppen liggen al klaar.....


Posted by franzelare on Jan-19-2006 07:15:

damm!

rete!


Posted by basd on Jan-19-2006 10:20:

Vielleicht, vielleicht..

Heb wel weer eens zin in zo'n feestje.. Oosterburen altijd gezellig


Posted by Muppy on Jan-19-2006 12:27:

Als hier een NLTA-auto naartoe gaat, dan doe ik mee


Posted by Unique2701 on Jan-19-2006 12:36:

hoeveel uurtjes is het rijden vanuit amsterdam?


Posted by jp on Jan-19-2006 12:37:

Dat hangt van de duur van de politiekontrole af

Ongeveer 2.5 uur


Posted by MaGiK54 on Jan-19-2006 15:31:

quote:
Originally posted by Muppy
Als hier een NLTA-auto naartoe gaat, dan doe ik mee


Jee Pee en ik gaan zo wie zo


Posted by jp on Jan-19-2006 16:02:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Jee Pee en ik gaan zo wie zo


Ga je weer met Ferry om de foto?


Posted by Muppy on Jan-19-2006 16:35:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Jee Pee en ik gaan zo wie zo


count me in


Posted by ZZandirt on Jan-19-2006 16:49:

anderhalf uur vanaf hier..


Posted by SnuggLe on Jan-19-2006 18:49:

Uurtje vanaf Didam.
Maar het is been there done that. Lineup is niet spectaculair, maar altijd hetzelfde. Voor de namen hoef je het niet te doen, maar de sfeer bij de buren is erg gezellig en erg leuk. zo leuk dat mensen om 19:30 al afgevoerd worden


Posted by jp on Jan-19-2006 19:12:

Nergens voel je die bass zo lekker als in de WFH. Dat is Mayday


Posted by SnuggLe on Jan-19-2006 19:47:

quote:
Originally posted by jp
Nergens voel je die bass zo lekker als in de WFH. Dat is Mayday


2004 (of was het alweer 2003?): Zombie Nation. 3 uur ofzo ergens in de nacht, net Marco Remus stampwerk gehoord dacht ik, en ineens gaat Kernkraft 400 erin.

Ik heb nog nooit zoveel mensen met de vingers in de oren zien staan


Posted by jp on Jan-19-2006 19:58:

No sound limits
Aardbevingssimulatoren
Trechtervorm


Posted by kolkiewolkie on Jan-20-2006 08:52:

Misselijk worden van de bass . 'Voel die bass' in optima forma .

Nog geen idee, wordt iig een last minute decision.


Posted by basd on Jan-20-2006 09:11:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Misselijk worden van de bass . 'Voel die bass' in optima forma .

Nog geen idee, wordt iig een last minute decision.

Of we zeggen gewoon nu alvast: we gaan.


Posted by New Wave on Jan-20-2006 20:45:

Wat een gare line-up.


Posted by jp on Jan-21-2006 00:13:

quote:
Originally posted by New Wave
Wat een gare line-up.


Ik mis Joey Beltram. Voor de rest: KT, PVD, FC, CL... heerlijk


Posted by Mindphaser on Jan-21-2006 17:59:

Mayday... nog nooit geweest! neem me al jaren voor eens te gaan maar het komt er nooit van.. effe kijken of ik meer mensen zo gek kan krijgen


Posted by Muppy on Jan-22-2006 21:39:

quote:
Originally posted by Mindphaser
Mayday... nog nooit geweest! neem me al jaren voor eens te gaan maar het komt er nooit van.. effe kijken of ik meer mensen zo gek kan krijgen


ik ben ook nog nooit geweest...maarja ik weet hier al zeker dat er niemand mee wil. dus een TA-uitje is dan erg geschikt lijkt me!


Posted by jp on Jan-22-2006 21:45:

quote:
Originally posted by Muppy
ik ben ook nog nooit geweest...maarja ik weet hier al zeker dat er niemand mee wil. dus een TA-uitje is dan erg geschikt lijkt me!


Dus je gaat met? Mooi. Scheelt weer een Euro benzine. Kaartjes kun je bij Outfitz te Dordrecht halen. Ze zullen zo eind februari wel beschikbaar zijn....


Posted by ZZandirt on Jan-23-2006 09:51:

quote:
Originally posted by Mindphaser
Mayday... nog nooit geweest! neem me al jaren voor eens te gaan maar het komt er nooit van.. effe kijken of ik meer mensen zo gek kan krijgen


als je benzinekosten wil delen en een plekkie over hebt, dan hou ik me aanbevolen....


Posted by jp on Jan-23-2006 12:04:

Ah mooi dan meeten we de twee auto's in Utrecht


Posted by Muppy on Jan-23-2006 18:10:

zin innnnn


Pages (3): [1] 2 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.