TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Spamchart
Pages (3): [1] 2 3 »
BETA Spamchart
Het is al weer een tijdje geleden, maar hier is nog eens een spamchart. Door verandering in de search engine van het forum kunnen niet meer alle posts in dit forum geteld worden. Bij deze chart zijn enkel de posts van de laatste 6 maanden meegeteld. Dit geeft de nieuwere leden een kans om hoog te scoren in de chart 
Dit is de oude chart, gemaakt in november 2004 :
| quote: |
| 1 (3).TOR : 3340 posts 2 (-).Jasperovitsj : 2986 posts 3 (2).pooley : 2890 posts 4 (1).Tiger777 : 2622 posts 5 (10).Pumaz : 2549 posts 6 (7).Zehra : 2469 posts 7 (6).Wildfir3 : 1856 posts 8 (8).Eagle` : 1697 posts 9 (5).Dark Apostle : 1627 posts 10 (-).djcresto : 1470 posts |

plaats 18
yeah, still got a social life too!
Re: BETA Spamchart
de twee charts kan je wel nie meer vergelijken dan eh? 
| Originally posted by CygnusX 1 (2).Jasperovitsj : 1934 posts |
| Originally posted by CygnusX Push2005 mag dan THE QUEEN OF SPAM zijn ![]() |
Is er eigenlijk ook de mogelijkheid om statistieken van heel TA te zien? Kben bijvoorbeeld wel eens benieuwd om de top 10 posters van TA te zien, aangezien er mensen zoals jp of Darkangel zijn die toch al aan 20 000 posts zitten of meer. 
Re: Re: BETA Spamchart
| Originally posted by Zehra de twee charts kan je wel nie meer vergelijken dan eh? ![]() |
Dat is iets wat jouw opblaaspop echter niet kan zeggen
Hoe zoek je dat eigelijk op? Want bij het zoeken worden alleen het aantal topics weergegeven?
Edit: Ik denk dat ik het heb, en dan zou ik er 292 hebben? Of zit ik nu helemaal fout? 
Re: Re: Re: BETA Spamchart
| Originally posted by Toni_D2 Hij zit meer op het forum dan op jou. |
Re: Re: Re: Re: BETA Spamchart
| Originally posted by Phortastic lol leuke woordspeling leuke reply van jasper though |
Damn gezakt van 9 naar 15....tja dat komt door het illegaal downloaden h�
| Originally posted by CygnusX 1 (2).Jasperovitsj : 1934 posts 2 (-).Push2005 : 1333 posts |
| Originally posted by Sh!fty Ahzo, tis door deze 2 rotzakskes da da hier zo traag laad |
| Originally posted by CygnusX Als je er niet bijstaat, dan zit je ofwel onder de 200 ofwel ben ik je per ongeluk vergeten. |
| Originally posted by Nabistai Hoe zoek je dat eigelijk op? Want bij het zoeken worden alleen het aantal topics weergegeven? Edit: Ik denk dat ik het heb, en dan zou ik er 292 hebben? Of zit ik nu helemaal fout? |
| Originally posted by Jasperovitsj Is er eigenlijk ook de mogelijkheid om statistieken van heel TA te zien? Kben bijvoorbeeld wel eens benieuwd om de top 10 posters van TA te zien, aangezien er mensen zoals jp of Darkangel zijn die toch al aan 20 000 posts zitten of meer. |

| Originally posted by MikeVee Het 2de, met de posts in dit subforum kom ik met 232 posts net achter toni_d2. |
Ik heb de eerste post aangepast.
Ja lap, ik kom maar aan 193. Ik moet dringend wa meer spammen 
heh, van 4=>25 
plaats 7, wist ni dat zo erg was....
swel leuk, smijn shirtnummer in den basket ook 
weird de 3de plaats, en toch was ik minder aanwewig dan vorig jaar
| Originally posted by Kaidreas weird de 3de plaats, en toch was ik minder aanwewig dan vorig jaar |
| Originally posted by CygnusX 2 (-).Push2005 : 1333 posts |
| Originally posted by The_G0dfather je zal tenminste weten waar het aan ligt als je gebuisd bent push |

Re: Re: Re: BETA Spamchart
| Originally posted by Push2005 En nee, tzal daar NIET aan liggen |
Naar mijn beste weten is dit de lijst grootste 'spammers', d.w.z. official postcount en 10000+
01- jp 24233 (NLTA)
02- DarkAngel 21714 (FLTA)
03- fastmp3 20281 (MOTA)
04- Ste 16217 (UKTA)
05- torontotrance 15015 (TOTA)
06- Hell_Copter 15108 (ILTA)
07- dEsidEL 13550 (TOTA)
08- stanymi 12735 (FRTA)
09- Lytchix 11143 (FRTA)
10- VTEC Junkie 11409 (NYTA)
11- Frank-HH 11084 (GTA)
12- DJ Mikey Mike 10982 (UKTA)