TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TMF på nätet


Posted by ScuL on Jan-22-2006 14:38:

TMF på nätet

jag kommer ihåg att det fanns många som var avundsjuka på Holländarna pga att vi har TMF hehe..
nu kan ni också titta på det genom nätet här
http://streamers.at.sara.crossmedia...s.com/tmf_video

så kan ni också upptäcka att det har blivit mer som ZTV/MTV med massor av R&B istället för elektronisk musik


Posted by Laszlo on Jan-22-2006 15:43:

Cool - jag var en av de som var småsotis på er och TMF. Men om de också gått och blivit MTV-wannabes så klarar jag mig utan. Synd att denna tjänsten inte fanns tre år tidigare... :|


Posted by zoric on Jan-22-2006 17:16:

Tack. Har också hört att det har blivit mycket som MTV. Suger dock


Posted by zoric on Jan-22-2006 17:17:

Jean Paul!!!!!


Posted by Jeremy H on Jan-22-2006 17:19:

quote:
Originally posted by zoric
Jean Paul!!!!!

ch000000000n!



Synd att kanalen förändrats ja.. men visar dom fortfarande filmklipp från tex TE och sånt då iaf? ScuL?


Posted by zoric on Jan-22-2006 17:27:

haha, ge oss en tv-tablå eller länk dit


Posted by Jeremy H on Jan-22-2006 17:35:

quote:
Originally posted by zoric
haha, ge oss en tv-tablå eller länk dit

http://script09.tmf.nl/v3/index.php?channel=tv
sen tryck på TV Gids


Posted by zoric on Jan-22-2006 17:38:

Tack

TV Gids


Posted by mr_fisken on Jan-22-2006 18:55:

"30minutes of depressing videos"
Artist top10 gwen stefani&eminem

Jo man får väl hoppas dom visar lite roligare saker. TMF sponsrar väl trance energy iår igen?


Posted by zoric on Jan-22-2006 19:01:

Seriöst!!!!11 HAHAHHAHAHAHAHAH

Scooter!!!!!


Posted by ScuL on Jan-22-2006 20:50:

quote:
Originally posted by zoric
Seriöst!!!!11 HAHAHHAHAHAHAHAH

Scooter!!!!!


jag sa alltså att det har blivit lika ostig som ZTV
visst finns det några program som sänder lite trance. Menthal Theo's program till ex. TMF party på fredag kl 21 också kanske
ibland sänder de clips från Armin, Tiësto, Ferry. Men det är inte så oft faktiskt.

http://script09.tmf.nl/v3/index.php?channel=tv&page=tv_gids


Posted by Laszlo on Jan-22-2006 20:59:

Har de ingen motsvarighet till Viva's Club Rotation?

Där spelas också en del Warp Brothers cheese, men ibland fick man höra bra ch00ns...iaf när jag för 3-4 år sedan senast såg programmet...


Posted by Endre on Jan-23-2006 10:41:

quote:
Originally posted by zoric
Jean Paul!!!!!


Han gör bra musik, dom låtar som rullat på MTV hittills är topnotch.


Posted by ScuL on Jan-23-2006 13:31:

quote:
Originally posted by Endre

Han gör bra musik, dom låtar som rullat på MTV hittills är topnotch.


men han verkar ha svåra problem att prata som en normal människa


Posted by zoric on Jan-23-2006 22:08:

Sunblock - I'll Be Ready - Skitrolig video, Baywatch!

Endre: Tycker inte om Jean Paul, men du gör ju det så det är cool


Posted by Laszlo on Jan-23-2006 22:19:

Jag gillar David Hasselhoff


Posted by ScuL on Jan-24-2006 11:44:

quote:
Originally posted by Laszlo
Jag gillar David Hasselhoff


stiligt

har sett en intervju med han nån gång på BBC (engelska statstelevisionen). han fattar själv att hans imago är lite sådär, särskilt efter den tyska schlager hit han hade i 90-talet hehe
det tycker jag är god stil


Posted by Rikard on Jan-24-2006 13:38:

nu sänder de iaf sensation 2005 videon mer än vad man får se hemma iaf


Posted by ScuL on Jan-24-2006 19:20:

quote:
Originally posted by Rikard
nu sänder de iaf sensation 2005 videon mer än vad man får se hemma iaf


japp den sänds ibland



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.