TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Greetings vanuit Essene (Asse)
Greetings vanuit Essene (Asse)
Hallo mensen,
ik ben sindskort naar Asse verhuisd, in een prachtig huisje voor mijn vrouw en mezelf, is echt gezellig, doch koud hier.
Vandaag langs den oude Extreme gereden, en, ja, wa moet ik zeggen. Precies nen squat.
Een grote teleurstelling dat die club in zo'n staat blijft...
L.
groetjes terug
ow ja pix or stfu !!! (van je huis dus eh) 
Cool Laurent
Zijn we uitgenodigd op de housewarming?
Serieus, ik hoop voor u en je vrouw dat je er nog ettelijke jaren plezier beleefd en je er volledig thuis kan voelen. En laat het mss een inspiratiebron wezen voor nog heel veel upcoming producties! Kan nauwelijks wachten op Trilogique..
Cool, is ni ver van Ternat
Maar is het dan in Asse kouder dan de in de rest van Belgi� ofzo?
kouder, dude, ik zit echt in een Asse...hole
LOL LOL LOL LOL
I C you didn't lose your sense of humor 
lol.
Veel plezier in je nieuwe hutje. 
lol
maar daar hebde toch zelf voor gekozen ook ze 
btw: have fun in u nieuw huis 
| quote: |
| Originally posted by Shadowkid Cool, is ni ver van Ternat Maar is het dan in Asse kouder dan de in de rest van Belgi� ofzo? |
| Originally posted by Lolo kouder, dude, ik zit echt in een Asse...hole LOL LOL LOL LOL |
LOLLERZ!!
Spijtig genoeg heb ik nooit mogen draaien in Extreme, maar ging daar toch heel vaak. Spijtig he??
IS Essene ni van afflighem...?
Asse sucks joeng, Ternat oek, ma minder.

ik begrijp de mop nie
| Originally posted by Tiger777 IS Essene ni van afflighem...? Asse sucks joeng, Ternat oek, ma minder. |
zeg, anders, geeft da adres nekeer, dan kunnen wij is oordelen of ge in asse of affligem woont! All�, da kan toch ni zijn, ge weet ni in welk dorp dage woont
We kunnen mor proberen e 
toager666 klopt aan: "Dag meneer lolo, tis voor te vragen of ge buiten kunt komen spelen van 2tot5
| Originally posted by Kaidreas toager666 klopt aan: "Dag meneer lolo, tis voor te vragen of ge buiten kunt komen spelen van 2tot5 |