TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dutch Dimension Uitverkocht!?!?!?!?!
Dutch Dimension Uitverkocht!?!?!?!?!
mmm ik had gehoord van een goeie vriend van me dat DD uitverkocht is....
is er iemand op dit forum die hier opheldering over kan doen?
want zou er graag naar toe willen maar jah als et uitverkocht is
Later,
K A R T I K E Y a
Het is uitverkocht.
Ik heb de reclame al op tv gezien was wel grappig. Tmf en de dj's zullen er ook zijn
...ach ja vallen we de camera aan als ie irritant gaan doen
Greetz Muppet
Probeer nog ff wat zaken af te bellen,lukt t niet dan heb je nog een kans op t start2dance forum bij de thread,vraag en aanbod.
Daar stonden tot de laatste dag ook nog kaarten voor qontact,goodluck
Btw,wat een onwijsssssssss cute signature heb je
Vanmorgen stond er in de Spits een heel artikel over Tiesto en zijn aankomende optreden op Dutch Dimension. En als laastste stond er onder het artikel dat ie nooit had verwacht dat Dutch Dimension binnen no time was uitverkocht!!!
En oh ja. Ik moet die camera niet in mijn gezicht hebben, dan ga ik lekker van die grote ogen opzetten. Lijkt het net of ik strak sta!!! 
| quote: |
| Originally posted by Robvef Lijkt het net of ik strak sta!!! |
Ja lijkt je. Want ik ga samen met collega's. Lijkt met niet zo'n strak
plan om dan te snoepen. Snap ie!!
| Originally posted by Robvef Vanmorgen stond er in de Spits een heel artikel over Tiesto en zijn aankomende optreden op Dutch Dimension. |
| Ja lijkt je. Want ik ga samen met collega's. Lijkt met niet zo'n strak plan om dan te snoepen. Snap ie!! |
mmm das nou echt om van te gaan janken!!!!
naja dan moet ik maar naar een andere party....
kheb namelijk rhytm import(den haag) ook al gebeld en die waren erook al doorheen...
wat bedoelde je precies met forum 2 dance en kan je misschien eventuele link geven....
| Originally posted by Donna Btw,wat een onwijsssssssss cute signature heb je |
| Originally posted by Kartikeya wat bedoelde je precies met forum 2 dance en kan je misschien eventuele link geven.... |
Heb een kaartje over Kartikeya dus contact me als je hem nodig hebt
greetz Muppet
mmm
ah dat is relaxed maar wel jammer....
ik heb er namelijk minimaal 2 nodig maar ik ben wel geinterseerd als ik nog ergens anders een kaartje kan regelen
Later,
Kart
PS hoeveel vraag je ervoor?
ik heb nu iemand gevonden die 4 kaartjes aanbied
maar geen fone nummer of bewijs dat die ze heeft...
in hoeverre kan ik zo iemand vertrouwen volgens jullie?
kheb niet zo'n experience op de black market
later,
kartikeya
kaarten dutch dimension
WIE HEEFT ER KAARTEN OVER VOOR DUTCH DIMENSION? HEB ER DRIE NODIG. BEDANKT 
Als je het niet helemaal vertrouwd, en die persoon blijkt niet zover weg te wonen, dan zou je bijvoorbeeld op een openbare gelegenheid kunnen afspreken om de kaartjes te verhandelen. Maar gewoon op iemand zijn rekening geld storten en dan maar hopen dat je de kaartjes krijgt vind ik een beetje link.
Als het nu via zo'n veilingsite gaat, dan is het wel te vertrowen. Heb daar zelf goede ervaringen mee.
Greetz, Robvef
Nee zou ik idd ook niet doen,je wordt al zo vaak genaait waar je bij staat.
idd ergens afspreken en dan gewoon zo kopen,niet storten.
Maar kaarten zul je vast wel krijgen want de zwarte markt duurt meestal tot de laatste dag...en dan moeten ze er ECHT af en gaan ze voor de normale prijs ook nog,en soms nog lager:P
Alweer een post over dutch - dimension <-----pffffffffff
hey best grappig.. k ging die thread mergen waar Smirnoff over piepte
alleen die 1e post is nie meegegaan.. (ieman die nog kaartjes requeste)
ach ja
blame it maar on the server
DUTCH DIMENSION NOG NIET UITVERKOCHT!!!!!
Een collega van mij is net 10 minuten geleden bij het GWK op Utrecht CS een kaartje gaan halen!!!!!
hoe de hell kan dat als ze gister tegen mij in rhytm import zeggen dat Dutch Dimension niet is uitverkocht?!?!?!?!?!?