TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tjerk gaat los op TE!!!!!!
Tjerk gaat los op TE!!!!!!
We kunnen het niet laten even te vermelden dat Tjerk onze enige �ex-gabber� is, op zaterdagavonden wil hij nog wel eens wat van zijn technieken laten zien. En op TE gaat ie los zoals nooit tevoren!!!!!!
Mis dit spektakel niet (NOG NOOIT VERTOOND)!!! 

grrrrrrr heb ik eindelijk de kans om blik in actie te zien moet ik het weer missen

Ik hoor de verhalen wel na afloop over blik zijn kunsten 
Tja ik heb TMF al ingelicht en nu schijnen ze nogal erg geintresseert te zijn in de moves, en zullen naar alle waarschijnlijkheid zendtijd geven aan Tjerk zodat het live te bewonderen is op tv. Dus in principe hoef je niets te missen van dit spektakel. 
| quote: |
| Originally posted by Remy D Tja ik heb TMF al ingelicht en nu schijnen ze nogal erg geintresseert te zijn in de moves, en zullen naar alle waarschijnlijkheid zendtijd geven aan Tjerk zodat het live te bewonderen is op tv. Dus in principe hoef je niets te missen van dit spektakel. |
Laat die jongen toch, gaat ook voor het eerst naar een feestje en is daar nu eenmaal een beetje opgewonden door.
hmm, dit slaat dus weer helemaal nergens op, en petrus, het is niet mijn eerste feestje hoor, ben ook al naar Impulz geweest 
en dit allemaal door een grapje op de site van mij en mijn vrienden......
Whahahahahaahahaha
He Remy-D er rust een copyright op die txt van "De geXte online" (geschreven door mij uiteraard) dusse de boete zal binnenkort op de deurmat te vinden zijn...
Overigens re-de-lijk overdreven deze thread...
laat blik lekker gabberen alstie dat wil..misschien doek nog wel ff mee 
ik hak met het grootste gemak Emmer eruit hoor 
luister meer dan vaak genoeg naar hardcore!!
hehe...emmer..lol 
Trouwens ik hou ook wel van een potje hakken dus kga dr gerust bijstaan 
| Originally posted by Gekhous ik hak met het grootste gemak Emmer eruit hoor ![]() |
| Originally posted by -=WVG=- Veger bedoel je... |
Wel kewl dat Blik er nu niet alleen voor staat. 
hehe, wie van jullie gaan er naar TE, gaan we lekker potjehakken op Dumonde ofzo 
Ik stuiter wel vrolijk mee op Dumonde
Whehehe ik zie mezelf al gaan net �ls me "Oude Nostalgische Gabber" tijd
En met die voetjes de lucht in!!!!!