TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- HJÄÄÄÄÄLP.. behöver en mp3 spelare


Posted by dbl on Jan-24-2006 18:35:

HJÄÄÄÄÄLP.. behöver en mp3 spelare

sorry att jag skapar en helt ny tråd för detta.. tror det har funnits nån sånhär tråd innan..

men iallafall så behöver jag en mp3 spelar ganska så snabbt.. ska nämligen ligga på sjukhus under några dagar nästa vecka och lär ju inte överleva utan musik..

så måste ha en mp3 spelar med mig... men "mellan jobb" som jag är så har man ju itne sådär super mycket pengar.. men kan väl lägga en del ändå.

men undrar bara vad ni tycker är en bra mp3 spelare med minst 1gig iallafall.. kändes som att detta va bästa stället att fråga på

och hej förresten.. har inte skrivit något på ett tag
senast va la stäväs födelsedags tråd.. hehe

hoppas ni har haft det så bra


Posted by zoric on Jan-24-2006 23:32:

Jag har en Creative Zen Micro 5GB som fungerar utmärkt nuförtiden. Den gick sönder en gång pga. hörlursjacket inte fungerade som det skulle, men jag lämnade in den och fick en ny efter det.

Ljudet är riktigt bra och detsamma med designen, dessutom får det plats 5GB musik i den så det är verkligen ett plus.

När jag köpte min Zen Micro kostade den 2200:- Dessutom har jag sett att det finns samma med 6GB för 2000:- Minns dock inte om det bara var ett Internet-erbjudande, Dvs. Man beställer den från nätet och får även betala frakt..

Här är de andra trådarna:

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=300065
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=278275

Lycka till!


Posted by hustler on Jan-25-2006 00:31:

iPOD VIDEO FFS

Är fantastiskt nöjd!


Posted by montana on Jan-25-2006 00:58:

quote:
Originally posted by hustler
iPOD VIDEO FFS

Har aldrig varit nöjdade med en elekronisk pryl.


sjukt bra svenska där


Posted by hustler on Jan-25-2006 02:53:

quote:
Originally posted by montana
sjukt bra svenska där


Nej men hej, är det inte forumets egna ordfascist?


Posted by zoric on Jan-25-2006 09:02:


Posted by Kamelen on Jan-25-2006 09:28:

jag såg en mp3spelare för 299kr på SIBA eller elgiganten kanske det va.. 256mb .. kanske prova en sån? =) ingen aning om hur bra/dålig den är =)


Posted by montana on Jan-25-2006 15:43:

quote:
Originally posted by hustler
Nej men hej, är det inte forumets egna ordfascist?


jag är långt ifrån att vara stavning,grammatik och meningsstrukturfascist. jag brukar vara värre till en viss grad. men det där var bara skrivet på sånt uberkomiskt sätt som det inte var sant.


Posted by hustler on Jan-25-2006 22:50:

quote:
Originally posted by montana
men det där var bara skrivet på sånt uberkomiskt sätt som det inte var sant.


Tycker den meningen lät lite konstig.


Posted by benni on Jan-25-2006 23:57:

jag fick en mp3 spelare i julklapp, creative MuVo 512 mb... den är rätt bra, fast jag använder den nästan aldrig... jag tycker inte om att lyssna på musik ute


Posted by dbl on Jan-26-2006 10:39:

tack för tipsen zoric och benni.. och hustler.. håller med

bidde tillslut en ipod nano.. ser ju så grym ut bara så va tvungen att ha en.. hehe... pappa köpte en också t.om. hehe


Posted by reveal on Jan-26-2006 17:15:

Sen jag skaffade mobiltelefon med bra mp3-spelare så så har jag inte ens funderat på en "vanlig" mp3-spelare. Grymt skönt att slippa en pryl, mobilen har man ändå alltid med sig. Väntar bara på att man kan skippa kameran också Fast då början man säkert vilja ha nåt annat också


Posted by dbl on Jan-27-2006 13:17:

quote:
Originally posted by reveal
Sen jag skaffade mobiltelefon med bra mp3-spelare så så har jag inte ens funderat på en "vanlig" mp3-spelare. Grymt skönt att slippa en pryl, mobilen har man ändå alltid med sig. Väntar bara på att man kan skippa kameran också Fast då början man säkert vilja ha nåt annat också


mjo.. använder också mobilen som mp3.. men är ju inte riktigt så att man får ha igång mobilen på sjukhus oftast


Posted by reveal on Jan-27-2006 16:12:

quote:
Originally posted by dbl
mjo.. använder också mobilen som mp3.. men är ju inte riktigt så att man får ha igång mobilen på sjukhus oftast


Musicmode eller flightmode


Posted by dbl on Jan-28-2006 14:16:

quote:
Originally posted by reveal
Musicmode eller flightmode


mmm.. men ha råd att köpa ny mobil liksom... mp3'n kosta ju visserligen lite, men ny mobil kostar ju nååååågot mer.. hehe


Posted by reveal on Jan-28-2006 14:27:

quote:
Originally posted by dbl
mmm.. men ha råd att köpa ny mobil liksom... mp3'n kosta ju visserligen lite, men ny mobil kostar ju nååååågot mer.. hehe


Jo, lär vara dubbelt så dyrt iaf... vet iofs inte hur det ser ut ifall man fixar nytt abonnemang samtidigt... Nåja


Posted by jofawe on Feb-04-2006 15:49:

Jag gillar min kompis nya iRiver U10

http://www.hifikatten.se/webshop/pr.../products_id/43



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.