TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- HJÄÄÄÄÄLP.. behöver en mp3 spelare
HJÄÄÄÄÄLP.. behöver en mp3 spelare
sorry att jag skapar en helt ny tråd för detta.. tror det har funnits nån sånhär tråd innan..
men iallafall så behöver jag en mp3 spelar ganska så snabbt.. ska nämligen ligga på sjukhus under några dagar nästa vecka och lär ju inte överleva utan musik..
så måste ha en mp3 spelar med mig... men "mellan jobb" som jag är så har man ju itne sådär super mycket pengar.. men kan väl lägga en del ändå.
men undrar bara vad ni tycker är en bra mp3 spelare med minst 1gig iallafall.. kändes som att detta va bästa stället att fråga på 
och hej förresten.. har inte skrivit något på ett tag 
senast va la stäväs födelsedags tråd.. hehe 
hoppas ni har haft det så bra 
Jag har en Creative Zen Micro 5GB som fungerar utmärkt nuförtiden. Den gick sönder en gång pga. hörlursjacket inte fungerade som det skulle, men jag lämnade in den och fick en ny efter det.
Ljudet är riktigt bra och detsamma med designen, dessutom får det plats 5GB musik i den så det är verkligen ett plus.
När jag köpte min Zen Micro kostade den 2200:- Dessutom har jag sett att det finns samma med 6GB för 2000:- Minns dock inte om det bara var ett Internet-erbjudande, Dvs. Man beställer den från nätet och får även betala frakt..
Här är de andra trådarna:
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=300065
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=278275
Lycka till!
iPOD VIDEO FFS
Är fantastiskt nöjd!
| quote: |
| Originally posted by hustler iPOD VIDEO FFS Har aldrig varit nöjdade med en elekronisk pryl. |
| quote: |
| Originally posted by montana sjukt bra svenska där |

jag såg en mp3spelare för 299kr på SIBA eller elgiganten kanske det va.. 256mb .. kanske prova en sån? =) ingen aning om hur bra/dålig den är =)
| quote: |
| Originally posted by hustler Nej men hej, är det inte forumets egna ordfascist? |
| quote: |
| Originally posted by montana men det där var bara skrivet på sånt uberkomiskt sätt som det inte var sant. |
jag fick en mp3 spelare i julklapp, creative MuVo 512 mb... den är rätt bra, fast jag använder den nästan aldrig... jag tycker inte om att lyssna på musik ute
tack för tipsen zoric och benni.. och hustler.. håller med 
bidde tillslut en ipod nano.. ser ju så grym ut bara så va tvungen att ha en.. hehe... pappa köpte en också t.om. hehe 
Sen jag skaffade mobiltelefon med bra mp3-spelare så så har jag inte ens funderat på en "vanlig" mp3-spelare. Grymt skönt att slippa en pryl, mobilen har man ändå alltid med sig. Väntar bara på att man kan skippa kameran också
Fast då början man säkert vilja ha nåt annat också 
| quote: |
| Originally posted by reveal Sen jag skaffade mobiltelefon med bra mp3-spelare så så har jag inte ens funderat på en "vanlig" mp3-spelare. Grymt skönt att slippa en pryl, mobilen har man ändå alltid med sig. Väntar bara på att man kan skippa kameran också Fast då början man säkert vilja ha nåt annat också |
| quote: |
| Originally posted by dbl mjo.. använder också mobilen som mp3.. men är ju inte riktigt så att man får ha igång mobilen på sjukhus oftast |
| quote: |
| Originally posted by reveal Musicmode eller flightmode |
| quote: |
| Originally posted by dbl mmm.. men ha råd att köpa ny mobil liksom... mp3'n kosta ju visserligen lite, men ny mobil kostar ju nååååågot mer.. hehe |
Jag gillar min kompis nya iRiver U10
http://www.hifikatten.se/webshop/pr.../products_id/43
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.