TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Famous - Panama

Posted by jp on Jan-24-2006 22:13:

Famous - Panama

Eat you heart out

Na een succesvol 2005 komt Famous dit jaar terug met een serie nieuwe spetterende clubavonden.

Ook in 2006 vindt Famous iedere laatste zaterdag van de maand plaats in de Amsterdamse club Panama. Met de beste dj�s, de lekkerste muziek en het fijnste publiek. Be you! Be Free! Be Famous!

Famous start 2006 met een gloednieuwe editie waar upcoming dj-talent en gevestigde namen elkaar versterken. Zo is de Rotterdamse dj Benny Rodrigues van de partij. Wie Rodrigues wel eens heeft horen draaien weet dat deze topper meer funk in z�n pink heeft dan de meeste in hun hele lichaam. Benny�s scherpe mixen, spannende platenkeus en roffelende grooves stuwen iedere dansvloer naar grote hoogten. Maar hij is niet de enige.

Ook Famous resident Mischa Daniels maakt zijn opwachting. Daniels heeft zijn Fame Recordings onder gebracht bij Armada. Hij maakte reeds remixen voor onder andere Ruffneck�s �Everybody Be Somebody�, StoneBridge en Marnix en brengt onder zijn eigen naam de ene kneiter na de andere uit. Zijn typische eigen House sound vind je uiteraard terug in zijn sets.

Verder is het dj Franklin die achter de draaitafels van Panama zal verschijnen.. Franklin kiest voor groovy disco-loops met een pompende beat. Tot slot komen op deze eerste Famous van 2006 El Sandro en Maykel draaien. El Sandro is een breed geori�nteerde dj die net zo makkelijk een plaat van Matthew Dekay als een remix van Avril Lavigne achter mekaar draait. En dj Maykel is dezelfde Maykel Piron die mede verantwoordelijk is voor ArMaDa Music, het label waar inmiddels flink wat (internationale) artiesten onderdak hebben gevonden. Maykel�s goede neus voor kwaliteit, zal zich vertalen tijdens zijn set.

Ga de laatste zaterdag van de maand voor het eerst dit jaar uit je dak bij Famous. Be you! Be Free! Be Famous!

Posted by MaGiK54 on Jan-25-2006 06:33:

Mmmmm...intressant om Benny weer eens te checken in ��n van de leukste clubs van NL

Posted by ahp2002 on Jan-25-2006 07:32:

die mischa daniels is wel een goeie dj

Posted by ZZandirt on Jan-25-2006 11:21:

Re: Famous - Panama

quote:
Originally posted by jp
Eat you heart out

Na een succesvol 2005 komt Famous dit jaar terug met een serie nieuwe spetterende clubavonden.

Ook in 2006 vindt Famous iedere laatste zaterdag van de maand plaats in de Amsterdamse club Panama. Met de beste dj�s, de lekkerste muziek en het fijnste publiek. Be you! Be Free! Be Famous!

Famous start 2006 met een gloednieuwe editie waar upcoming dj-talent en gevestigde namen elkaar versterken. Zo is de Rotterdamse dj Benny Rodrigues van de partij. Wie Rodrigues wel eens heeft horen draaien weet dat deze topper meer funk in z�n pink heeft dan de meeste in hun hele lichaam. Benny�s scherpe mixen, spannende platenkeus en roffelende grooves stuwen iedere dansvloer naar grote hoogten. Maar hij is niet de enige.

Ook Famous resident Mischa Daniels maakt zijn opwachting. Daniels heeft zijn Fame Recordings onder gebracht bij Armada. Hij maakte reeds remixen voor onder andere Ruffneck�s �Everybody Be Somebody�, StoneBridge en Marnix en brengt onder zijn eigen naam de ene kneiter na de andere uit. Zijn typische eigen House sound vind je uiteraard terug in zijn sets.

Verder is het dj Franklin die achter de draaitafels van Panama zal verschijnen.. Franklin kiest voor groovy disco-loops met een pompende beat. Tot slot komen op deze eerste Famous van 2006 El Sandro en Maykel draaien. El Sandro is een breed geori�nteerde dj die net zo makkelijk een plaat van Matthew Dekay als een remix van Avril Lavigne achter mekaar draait. En dj Maykel is dezelfde Maykel Piron die mede verantwoordelijk is voor ArMaDa Music, het label waar inmiddels flink wat (internationale) artiesten onderdak hebben gevonden. Maykel�s goede neus voor kwaliteit, zal zich vertalen tijdens zijn set.

Ga de laatste zaterdag van de maand voor het eerst dit jaar uit je dak bij Famous. Be you! Be Free! Be Famous!

translation for Sandra: GO TO PANAMA last saturday of every month!

(easy)

Posted by jp on Jan-25-2006 12:39:

Overigens alleen gepost om de proghoeren tevreden te houden

Posted by magrec on Jan-25-2006 15:58:

quote:
Originally posted by jp
Overigens alleen gepost om de proghoeren tevreden te houden

heeft weinig met prog dit te maken hoor

Posted by SnuggLe on Jan-25-2006 17:39:

quote:
Originally posted by magrec
heeft weinig met prog dit te maken hoor

Puntje voor Harmen

Leuke progressivefeesten binnenkort:

04 februari Nick Warren in de Panama
04 februari Sister Bliss @ Earth op de Ocean Diva
10 februari Danny Howells 'Dig Deeper' in de Panama
25 februari Sessions XXL met Quivver in de Marcanti

Kijk, als je dat zou posten zou je de proghoeren tevreden houden.
Plus dat Jeff Mills 25 maart in het Paard staat. Das ook zeer fijn.

Posted by basvh on Jan-25-2006 20:44:

quote:
Originally posted by MaGiK54
in ��n van de leukste clubs van NL

idd, alleen waarom sluit die club al om 4 uur???? zelfs de lokale disco in schubbekutteveen sluit rond 4.

Posted by franzelare on Jan-25-2006 23:31:

zit er aan te denken om ff te gaan kijken

Posted by Bouma-Bros on Jan-26-2006 15:56:

Allemaal komen dus

Posted by magrec on Jan-26-2006 16:33:

quote:
Originally posted by basvh
idd, alleen waarom sluit die club al om 4 uur???? zelfs de lokale disco in schubbekutteveen sluit rond 4.

de panama ligt niet in het goede stadsdeel wat dat betreft als ik de geruchten mag geloven is de panama al heel lang bezig om die vergunning te krijgen.

Posted by franzelare on Jan-27-2006 21:43:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Allemaal komen dus

oke, omdat je zo aandringt kom ik ook!

Posted by Divine9 on Feb-16-2006 00:54:

Sasha komt eind april

FAMOUS PRES. SASHA !! - 29.04.2006
Line-up:
Sasha �

Posted by Partyhardy! on Feb-16-2006 11:13:

Sasha!

Posted by Matthijs on Feb-16-2006 14:10:

quote:
Originally posted by Divine9
FAMOUS PRES. SASHA !! - 29.04.2006

gaat een leuke koninginnenacht worden dus!

Posted by Glaniskanis on Feb-16-2006 15:35:

quote:
Originally posted by Matthijs
gaat een leuke koninginnenacht worden dus!

das de koninginnedag... koninginnenacht is de 28e afaik (ivm dat het dit jaar op zondag valt)

Posted by Bouma-Bros on Mar-10-2006 11:49:

Mainroom:

SASHA
STONEBRIDGE
16 BIT LOLITAS

Studio:

ElSandro
Maykel
Franklin

PRESALE STARTS MONDAY MARCH 20.

More info:
www.famousnight.nl

Facts:
Starts: 21:00
Till: 04:00
Presale: � 25,=
At the door: � 30,=
Minimum age: 21

Posted by Divine9 on Apr-30-2006 19:01:

Oke, wie stond er nog meer voor jan lul in Panama zonder Sasha.

Geld terug actie lijkt me op zijn plaats.

Posted by Edwin B on Apr-30-2006 20:23:

In eerste instantie ik ook, kon de kaarten aan 2 gasten voor mij verkopen. Want ja na Sander K. al gezien te hebben de dag ervoor vond ik bijna 30 euro toch wat veel voor het goeie aangezien de rest van de line up niet echt spraakmakend was.
Komt Sasha terug om het goed te maken? Zal dan wel na Extrema zijn zeker??

Las ook dat Desyn Masiello ook had afgezegt wegens gezondheids redenen???

Posted by Glaniskanis on May-01-2006 11:57:

Desyn is een ander verhaal
Die heeft ALLE komende gigs afgezegd en sommigen zeggen dattie misschien zelfs dit jaar niet meer zal draaien
We zullen het zien

Sasha die er niet was was een enorme teleurstelling, Sander K draaide daarentegen een van zn beste sets in tijden. Maar de echte held van de avond was Sander Bouma die een idiote dijk van een set in zaal 2 neerzette
Ik heb ook een vette avond gehad, maar het deed mij zeker niet Sasha vergeten wat wel bij Bouma-Bros het geval was las ik op het GC forum

Posted by SnuggLe on May-01-2006 16:03:

Geld terug is overdreven, daar kan Sasha ook weinig aan doen. Schijnt nog een topfeest te zijn geweest verder, op Stonebridge na, maar ik het het godverdomme nondeju niet mee mogen maken door " redenen " waar ik nu nog pissig over ben....

Posted by Djeebie on May-01-2006 16:28:

Eigenlijk best zuur nu ik er zo over nadenk. Ik had zowel voor vrijdag als zaterdag kaartjes gekocht, omdat ik Masiello en Sasha wilde zien. En uiteindelijk zijn ze beiden niet geweest.

Nu was dat voor de zaterdag niet zo erg, omdat ik toch niet in staat was om naar de Panama te gaan. Maar toch.

Nou ja, het feestje op de Ocean Diva was erg gezellig in ieder geval. En zelfs Roog vond ik nog behoorlijk fatsoenlijk draaien

Posted by SnuggLe on May-02-2006 05:20:

quote:
Originally posted by Djeebie

Nou ja, het feestje op de Ocean Diva was erg gezellig in ieder geval. En zelfs Roog vond ik nog behoorlijk fatsoenlijk draaien

Kwam dat door Roog zijn draaikunsten of de staat waar je in verkeerde?

Posted by Djeebie on May-02-2006 07:15:

Nee, dat kwam echt door Roog zelf Het eerste uur draaide hij echt super. Zelfs Fairmont - Gazebo kwam voorbij Daarna was het even 3 kwartier vervlakken in kutmuziek en toen pikte hij het weer goed op. Nee, dat viel echt niet tegen