TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Famous - Panama
Famous - Panama
Eat you heart out 
Na een succesvol 2005 komt Famous dit jaar terug met een serie nieuwe spetterende clubavonden.
Ook in 2006 vindt Famous iedere laatste zaterdag van de maand plaats in de Amsterdamse club Panama. Met de beste dj�s, de lekkerste muziek en het fijnste publiek. Be you! Be Free! Be Famous!
Famous start 2006 met een gloednieuwe editie waar upcoming dj-talent en gevestigde namen elkaar versterken. Zo is de Rotterdamse dj Benny Rodrigues van de partij. Wie Rodrigues wel eens heeft horen draaien weet dat deze topper meer funk in z�n pink heeft dan de meeste in hun hele lichaam. Benny�s scherpe mixen, spannende platenkeus en roffelende grooves stuwen iedere dansvloer naar grote hoogten. Maar hij is niet de enige.
Ook Famous resident Mischa Daniels maakt zijn opwachting. Daniels heeft zijn Fame Recordings onder gebracht bij Armada. Hij maakte reeds remixen voor onder andere Ruffneck�s �Everybody Be Somebody�, StoneBridge en Marnix en brengt onder zijn eigen naam de ene kneiter na de andere uit. Zijn typische eigen House sound vind je uiteraard terug in zijn sets.
Verder is het dj Franklin die achter de draaitafels van Panama zal verschijnen.. Franklin kiest voor groovy disco-loops met een pompende beat. Tot slot komen op deze eerste Famous van 2006 El Sandro en Maykel draaien. El Sandro is een breed geori�nteerde dj die net zo makkelijk een plaat van Matthew Dekay als een remix van Avril Lavigne achter mekaar draait. En dj Maykel is dezelfde Maykel Piron die mede verantwoordelijk is voor ArMaDa Music, het label waar inmiddels flink wat (internationale) artiesten onderdak hebben gevonden. Maykel�s goede neus voor kwaliteit, zal zich vertalen tijdens zijn set.
Ga de laatste zaterdag van de maand voor het eerst dit jaar uit je dak bij Famous. Be you! Be Free! Be Famous!
Mmmmm...intressant om Benny weer eens te checken in ��n van de leukste clubs van NL 
die mischa daniels is wel een goeie dj
Re: Famous - Panama
| quote: |
| Originally posted by jp Eat you heart out ![]() Na een succesvol 2005 komt Famous dit jaar terug met een serie nieuwe spetterende clubavonden. Ook in 2006 vindt Famous iedere laatste zaterdag van de maand plaats in de Amsterdamse club Panama. Met de beste dj�s, de lekkerste muziek en het fijnste publiek. Be you! Be Free! Be Famous! Famous start 2006 met een gloednieuwe editie waar upcoming dj-talent en gevestigde namen elkaar versterken. Zo is de Rotterdamse dj Benny Rodrigues van de partij. Wie Rodrigues wel eens heeft horen draaien weet dat deze topper meer funk in z�n pink heeft dan de meeste in hun hele lichaam. Benny�s scherpe mixen, spannende platenkeus en roffelende grooves stuwen iedere dansvloer naar grote hoogten. Maar hij is niet de enige. Ook Famous resident Mischa Daniels maakt zijn opwachting. Daniels heeft zijn Fame Recordings onder gebracht bij Armada. Hij maakte reeds remixen voor onder andere Ruffneck�s �Everybody Be Somebody�, StoneBridge en Marnix en brengt onder zijn eigen naam de ene kneiter na de andere uit. Zijn typische eigen House sound vind je uiteraard terug in zijn sets. Verder is het dj Franklin die achter de draaitafels van Panama zal verschijnen.. Franklin kiest voor groovy disco-loops met een pompende beat. Tot slot komen op deze eerste Famous van 2006 El Sandro en Maykel draaien. El Sandro is een breed geori�nteerde dj die net zo makkelijk een plaat van Matthew Dekay als een remix van Avril Lavigne achter mekaar draait. En dj Maykel is dezelfde Maykel Piron die mede verantwoordelijk is voor ArMaDa Music, het label waar inmiddels flink wat (internationale) artiesten onderdak hebben gevonden. Maykel�s goede neus voor kwaliteit, zal zich vertalen tijdens zijn set. Ga de laatste zaterdag van de maand voor het eerst dit jaar uit je dak bij Famous. Be you! Be Free! Be Famous! |
Overigens alleen gepost om de proghoeren tevreden te houden 
| Originally posted by jp Overigens alleen gepost om de proghoeren tevreden te houden |
| Originally posted by magrec heeft weinig met prog dit te maken hoor |

| Originally posted by MaGiK54 in ��n van de leukste clubs van NL |
zit er aan te denken om ff te gaan kijken
Allemaal komen dus 
| Originally posted by basvh idd, alleen waarom sluit die club al om 4 uur???? zelfs de lokale disco in schubbekutteveen sluit rond 4. |
| Originally posted by Bouma-Bros Allemaal komen dus |
Sasha komt eind april
FAMOUS PRES. SASHA !! - 29.04.2006
Line-up:
Sasha �
Sasha! 
| Originally posted by Divine9 FAMOUS PRES. SASHA !! - 29.04.2006 |
| Originally posted by Matthijs gaat een leuke koninginnenacht worden dus! |
Mainroom:
SASHA
STONEBRIDGE
16 BIT LOLITAS
Studio:
ElSandro 
Maykel
Franklin
PRESALE STARTS MONDAY MARCH 20.
More info:
www.famousnight.nl
Facts:
Starts: 21:00
Till: 04:00
Presale: � 25,=
At the door: � 30,=
Minimum age: 21
Oke, wie stond er nog meer voor jan lul in Panama zonder Sasha.
Geld terug actie lijkt me op zijn plaats.
In eerste instantie ik ook, kon de kaarten aan 2 gasten voor mij verkopen. Want ja na Sander K. al gezien te hebben de dag ervoor vond ik bijna 30 euro toch wat veel voor het goeie aangezien de rest van de line up niet echt spraakmakend was.
Komt Sasha terug om het goed te maken? Zal dan wel na Extrema zijn zeker??
Las ook dat Desyn Masiello ook had afgezegt wegens gezondheids redenen???
Desyn is een ander verhaal
Die heeft ALLE komende gigs afgezegd en sommigen zeggen dattie misschien zelfs dit jaar niet meer zal draaien
We zullen het zien
Sasha die er niet was was een enorme teleurstelling, Sander K draaide daarentegen een van zn beste sets in tijden. Maar de echte held van de avond was Sander Bouma die een idiote dijk van een set in zaal 2 neerzette
Ik heb ook een vette avond gehad, maar het deed mij zeker niet Sasha vergeten wat wel bij Bouma-Bros het geval was las ik op het GC forum
Geld terug is overdreven, daar kan Sasha ook weinig aan doen. Schijnt nog een topfeest te zijn geweest verder, op Stonebridge na, maar ik het het godverdomme nondeju niet mee mogen maken door " redenen " waar ik nu nog pissig over ben....
Eigenlijk best zuur nu ik er zo over nadenk. Ik had zowel voor vrijdag als zaterdag kaartjes gekocht, omdat ik Masiello en Sasha wilde zien. En uiteindelijk zijn ze beiden niet geweest.
Nu was dat voor de zaterdag niet zo erg, omdat ik toch niet in staat was om naar de Panama te gaan. Maar toch.
Nou ja, het feestje op de Ocean Diva was erg gezellig in ieder geval. En zelfs Roog vond ik nog behoorlijk fatsoenlijk draaien 
| Originally posted by Djeebie Nou ja, het feestje op de Ocean Diva was erg gezellig in ieder geval. En zelfs Roog vond ik nog behoorlijk fatsoenlijk draaien |
Nee, dat kwam echt door Roog zelf
Het eerste uur draaide hij echt super. Zelfs Fairmont - Gazebo kwam voorbij
Daarna was het even 3 kwartier vervlakken in kutmuziek en toen pikte hij het weer goed op. Nee, dat viel echt niet tegen