TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wie is het er mee eens?
Pages (2): [1] 2 »
Wie is het er mee eens?
Dat een plaat verneukt kan zijn als een dj of producer zijn plaat draait en het vervolgens een half jaar later laat uitkomen.
Een goed voorbeeld vind ik zelf Rising Star - Clear Blue moon.
Het is een gigantisch nummer! Echter is die ongeveer half jaar geleden al gedraaid in A State of Trance! Zodoende heb ik al een miljoen keer gehoord op een tapie. Ik had hem zeker gekocht als die iets sneller was uitgekomen maar nu heb ik er helemaal geen trek meer in.
Kent iemand dit?
nee, wat boeit t nou... als je m goed vindt dan vindt je m goed
Ja...dat had mijn vriend met PPK...voor t eerst echt goed gehoord in de auto op weg naar Gatecrasher NEC en daardoor er gewoon goede herinneringen aan over gehouden...dus wij stad en land afgeweest om die plaat te pakken te krijgen.....komt ie eindelijk uit: is ie al grijsgedraait op 538, tmf enzo......jammer 
| quote: |
| Het is een gigantisch nummer! Echter is die ongeveer half jaar geleden al gedraaid in A State of Trance! Zodoende heb ik al een miljoen keer gehoord op een tapie. Ik had hem zeker gekocht als die iets sneller was uitgekomen maar nu heb ik er helemaal geen trek meer in. |
PPK - ResuRection had ik al min een jaar voordat Jules (ofzo) m ooit draaide al gehoord via T.H.C. Dat was zijn blow liedje, kon die lekker op weeg zweven 
| Originally posted by !_PeTrUs_! PPK - ResuRection had ik al min een jaar voordat Jules (ofzo) m ooit draaide al gehoord via T.H.C. Dat was zijn blow liedje, kon die lekker op weeg zweven |
thc how kwam je eraan dan?
| Originally posted by westflake thc how kwam je eraan dan? |
dacht dat je hem op vinyl had! Later
| Originally posted by Miss Proximus Ja...dat had mijn vriend met PPK...voor t eerst echt goed gehoord in de auto op weg naar Gatecrasher NEC en daardoor er gewoon goede herinneringen aan over gehouden...dus wij stad en land afgeweest om die plaat te pakken te krijgen.....komt ie eindelijk uit: is ie al grijsgedraait op 538, tmf enzo......jammer |
PPK is zeker een goed voorbeeld van zo'n plaat, maar ik denk dat als ik hem over een jaar weer zou horen ik het nog steeds een lekker nummer zal vinden! Op het moment dat je de plaat iedere uur weer op de radio langs hoort komen gaat ie wel vervelen, maar als je het echt een vet nummer vind zal je hier over een jaar nog van kunnen genieten! Zo vind ik Flight 643 nog steeds een heerlijk nummer, ook al is ie compleet grijs gedraaid.
Khad het persoonlijk met flight 643; helemaal platgedraaid omdat ik m goed vond maar daarna op het werk en tijdens het uitgaan waar ik ook maar kwam werd ie altijd gedraaid ik werd er strontziek van, tis nog steeds een goed nummer, maarja.
Nu draai ik nummers van ik zeker weet dat ze commercieel gaan worden gewoon niet zo gigantisch veel, want je hoort ze toch al vaak genoeg.
Snap ik trouwens niet; (ookal vind je het goede muziek) waarom koop je ffs een cd van kylie minogue of jLo ofzoiets, terwijl je die nummers honderd keer per dag op radio en tv hoort!
Even een paar andere voorbeelden hiervan:
Mauro Picotto: 3 jaar geleden al lang in alle discotheken in spanje en omstreken, nu pas hier
en Godd in zeker mate ook wel, is ook nog niet gek lang uit maar al wel lang gedraaid (op sensation voor 't eerst d8 ik)
Tall21
volgens mij geldt dit voor alle nummers, als ze 3 maanden hebt voordat ze uitkomen vind je ze altijd al minder leuk..of et moet echt een heel goed nummer zijn...meestal vind ik ze als je ze weer wat minder hoort weer wel leuk
| Originally posted by John volgens mij geldt dit voor alle nummers, als ze 3 maanden hebt voordat ze uitkomen vind je ze altijd al minder leuk..of et moet echt een heel goed nummer zijn...meestal vind ik ze als je ze weer wat minder hoort weer wel leuk |
| Originally posted by Optimus Leg mij dit es ff uit.... Je vindt m EERST goed... dan kent iedereen m.... en dan vind je m niet meer goed?????? |
ja ik ben het met je eens
ik draai zelf altijd die radio Rips helemaal grijs en als de volle vinyl uitkomt heb ik het wel weer gehad. Zo had ik dit met Flight 643, Clear Blue moon, simulated en nog wel 20 andere. Maar er zijn wel trax waar bij dit niet zo is zoals urban train, GODD en nog meer
| Originally posted by Blik hij bedoelt dat die voor hem dan al oud is en hij hem te vaak gehoord heeft, en hem dan dus niet (of minder) leuk vind. heb ik zelf ook hoor, als ik een nummer vet vind luister je hem vaak, maar na een week begint die minder leuk te worden en ga je hem minder vaak luisteren, redelijk logisch vind ik, hij zal nooit zo leuk worden als toen je dat nummer voor de eerste keer hoorde |
Dat je nrs hoort voordat ze uitkomen is omdat producers vaak met platen leuren (promotional copies) om te kijken hoe ze bevallen, wat er evt. anders aan moet om aan te slaan. t Is dus niet vreemd dat je nrs hoort voordat ze uitkomen.
| Originally posted by Tall21 en Godd in zeker mate ook wel, is ook nog niet gek lang uit maar al wel lang gedraaid (op sensation voor 't eerst d8 ik) Tall21 |
| Originally posted by TranceFool GODD is een heel ander verhaal. DJ's zoals Marco V willen exclusiviteit in hun set houden. Daarom heeft Marco V GODD, Simulated, Cygnus X - Positron (Marco V V.ision mix) en Damn Noa - Like A Prayer (Marco V V.Ision mix) allemaal voor zichzelf gehouden Ik vinnet echt knap van hem. Niemand had GODD alleen hij. Daardoor creeert hij exclusiviteit in zijn set. En ik geef em groot gelijk. Zelfde voor Positron, Like A Prayer en Rank 1 vs. Marco V - Unknown Promo, deze nummers zullen bijna zeker nooit uitgebracht worden ook al zijn ze zo vet. Daar heb ik echt veel respect voor |
| Originally posted by Jukx exclusiviteit? sorry maarre.. beetje tegenstrijdig vind ik het.. een paar nummers niet uitbrengen om op die manier "exclusiviteit" in zijn set te cre�eren terwijl hij daarentegen wel zo ongeveer elk denkbaar hitje de revue laat passeren tijdens zijn sets. exclusief? ��n of andere madonna rip-off? nouja, vat dit allemaal niet persoonlijk op.. het is ook niet bedoeld om marco v of wie dan ook af te kraken. ik stel alleen de zogenoemde "exclusiviteit" aan de kaak. |
Wow!
Hi all,
Vette sig Theseus!!!
Greetz,
Blighty
Re: Wow!
| Originally posted by blighty Hi all, Vette sig Theseus!!! Greetz, Blighty |
Kheb m alleen weer teruggezet want misschien is ie irritant voor sommigen
| Originally posted by TranceFool Nou die van Madonna is misschien niet erg exclusief, omdat ie bekend is. Maar ik bedoel dat Positron en die promo met Rank 1 nooit zijn uitgekomen en nooit gaan uitkomen. Hij is de enigste die dat nummer heeft (rank 1 heeft dat met die promo). En GODD was een half jaar ook heel exclusief. Hij heeft die plaat een half jaar totaal voor zichzelf gehouden, dat vind ik toch bestwel exclusief |