TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wie is het er mee eens?
Pages (2): [1] 2 »

Posted by westflake on Jan-16-2002 23:52:

Wie is het er mee eens?

Dat een plaat verneukt kan zijn als een dj of producer zijn plaat draait en het vervolgens een half jaar later laat uitkomen.

Een goed voorbeeld vind ik zelf Rising Star - Clear Blue moon.

Het is een gigantisch nummer! Echter is die ongeveer half jaar geleden al gedraaid in A State of Trance! Zodoende heb ik al een miljoen keer gehoord op een tapie. Ik had hem zeker gekocht als die iets sneller was uitgekomen maar nu heb ik er helemaal geen trek meer in.

Kent iemand dit?

Posted by Opti on Jan-17-2002 00:11:

nee, wat boeit t nou... als je m goed vindt dan vindt je m goed

Posted by Miss Proximus on Jan-17-2002 10:12:

Ja...dat had mijn vriend met PPK...voor t eerst echt goed gehoord in de auto op weg naar Gatecrasher NEC en daardoor er gewoon goede herinneringen aan over gehouden...dus wij stad en land afgeweest om die plaat te pakken te krijgen.....komt ie eindelijk uit: is ie al grijsgedraait op 538, tmf enzo......jammer

Posted by Donna on Jan-17-2002 10:48:

quote:
Het is een gigantisch nummer! Echter is die ongeveer half jaar geleden al gedraaid in A State of Trance! Zodoende heb ik al een miljoen keer gehoord op een tapie. Ik had hem zeker gekocht als die iets sneller was uitgekomen maar nu heb ik er helemaal geen trek meer in.

Als een plaat echt master is dan koop je m zowieso toch? dan leg je m een tijdje in de kast,komt wel weer een keer terug hoor.
Als je op deze manier denkt,kun je weinig platen meer kopen

Posted by eXos on Jan-17-2002 11:44:

PPK - ResuRection had ik al min een jaar voordat Jules (ofzo) m ooit draaide al gehoord via T.H.C. Dat was zijn blow liedje, kon die lekker op weeg zweven

Posted by T.H.C. on Jan-17-2002 12:02:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
PPK - ResuRection had ik al min een jaar voordat Jules (ofzo) m ooit draaide al gehoord via T.H.C. Dat was zijn blow liedje, kon die lekker op weeg zweven

Oei oei wat een nostalgie, ik werd er spontaan stoned van zo mooi als ik hem vond,idd erg jammer dat hij erna zo kapot gedraaid is...

Posted by westflake on Jan-17-2002 12:23:

thc how kwam je eraan dan?

Posted by T.H.C. on Jan-17-2002 12:56:

quote:
Originally posted by westflake
thc how kwam je eraan dan?

Zoals bijna al mijn muziek, van petrus, hij is wel zo'n freak die de hele dag naar de nieuwste muziek zoekt, En dat haal ik dan weer over ons netwerkje naar mijn comp.

(edit)oja, Petrus had hem wel gevonden op i-net.maar volgens mij niet goed geluisterd wat hij gevonden had....

Posted by westflake on Jan-17-2002 13:38:

dacht dat je hem op vinyl had! Later

Posted by xxl on Jan-17-2002 20:06:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ja...dat had mijn vriend met PPK...voor t eerst echt goed gehoord in de auto op weg naar Gatecrasher NEC en daardoor er gewoon goede herinneringen aan over gehouden...dus wij stad en land afgeweest om die plaat te pakken te krijgen.....komt ie eindelijk uit: is ie al grijsgedraait op 538, tmf enzo......jammer

nostalgiemode\
ppk hoorde ik op de loveparade in berlijn en toen even niet meer maar nu.. damn wat een bijna herrie...
nostalgiemode\

Posted by Flipper01 on Jan-17-2002 21:34:

PPK is zeker een goed voorbeeld van zo'n plaat, maar ik denk dat als ik hem over een jaar weer zou horen ik het nog steeds een lekker nummer zal vinden! Op het moment dat je de plaat iedere uur weer op de radio langs hoort komen gaat ie wel vervelen, maar als je het echt een vet nummer vind zal je hier over een jaar nog van kunnen genieten! Zo vind ik Flight 643 nog steeds een heerlijk nummer, ook al is ie compleet grijs gedraaid.

Posted by Little Theseus on Jan-17-2002 21:52:

Khad het persoonlijk met flight 643; helemaal platgedraaid omdat ik m goed vond maar daarna op het werk en tijdens het uitgaan waar ik ook maar kwam werd ie altijd gedraaid ik werd er strontziek van, tis nog steeds een goed nummer, maarja.
Nu draai ik nummers van ik zeker weet dat ze commercieel gaan worden gewoon niet zo gigantisch veel, want je hoort ze toch al vaak genoeg.

Snap ik trouwens niet; (ookal vind je het goede muziek) waarom koop je ffs een cd van kylie minogue of jLo ofzoiets, terwijl je die nummers honderd keer per dag op radio en tv hoort!

Posted by Tall21 on Jan-17-2002 23:09:

Even een paar andere voorbeelden hiervan:

Mauro Picotto: 3 jaar geleden al lang in alle discotheken in spanje en omstreken, nu pas hier

en Godd in zeker mate ook wel, is ook nog niet gek lang uit maar al wel lang gedraaid (op sensation voor 't eerst d8 ik)

Tall21

Posted by John on Jan-18-2002 22:00:

volgens mij geldt dit voor alle nummers, als ze 3 maanden hebt voordat ze uitkomen vind je ze altijd al minder leuk..of et moet echt een heel goed nummer zijn...meestal vind ik ze als je ze weer wat minder hoort weer wel leuk

Posted by Opti on Jan-18-2002 23:04:

quote:
Originally posted by John
volgens mij geldt dit voor alle nummers, als ze 3 maanden hebt voordat ze uitkomen vind je ze altijd al minder leuk..of et moet echt een heel goed nummer zijn...meestal vind ik ze als je ze weer wat minder hoort weer wel leuk

Leg mij dit es ff uit....

Je vindt m EERST goed... dan kent iedereen m.... en dan vind je m niet meer goed??????

Posted by Blik on Jan-18-2002 23:08:

quote:
Originally posted by Optimus

Leg mij dit es ff uit....

Je vindt m EERST goed... dan kent iedereen m.... en dan vind je m niet meer goed??????

hij bedoelt dat die voor hem dan al oud is en hij hem te vaak gehoord heeft, en hem dan dus niet (of minder) leuk vind. heb ik zelf ook hoor, als ik een nummer vet vind luister je hem vaak, maar na een week begint die minder leuk te worden en ga je hem minder vaak luisteren, redelijk logisch vind ik, hij zal nooit zo leuk worden als toen je dat nummer voor de eerste keer hoorde

Posted by Biohazard on Jan-18-2002 23:17:

ja ik ben het met je eens

ik draai zelf altijd die radio Rips helemaal grijs en als de volle vinyl uitkomt heb ik het wel weer gehad. Zo had ik dit met Flight 643, Clear Blue moon, simulated en nog wel 20 andere. Maar er zijn wel trax waar bij dit niet zo is zoals urban train, GODD en nog meer

Posted by John on Jan-18-2002 23:51:

quote:
Originally posted by Blik

hij bedoelt dat die voor hem dan al oud is en hij hem te vaak gehoord heeft, en hem dan dus niet (of minder) leuk vind. heb ik zelf ook hoor, als ik een nummer vet vind luister je hem vaak, maar na een week begint die minder leuk te worden en ga je hem minder vaak luisteren, redelijk logisch vind ik, hij zal nooit zo leuk worden als toen je dat nummer voor de eerste keer hoorde

ja dat bedoelde ik.. heb em dan al grijsgedraaid en dan wordt op de een of andere onverklaarbare wijze et nummer 'minder leuk' iig op dat moment. et maakt voor mij niet uit wanneer ik een nummer leuk vind en hoeveel mensen em op dat moment leuk vinden. ik luister naar waar ik zin in heb om naar te luisteren (wie niet??)

Posted by Eye-Riz on Jan-19-2002 00:39:

Dat je nrs hoort voordat ze uitkomen is omdat producers vaak met platen leuren (promotional copies) om te kijken hoe ze bevallen, wat er evt. anders aan moet om aan te slaan. t Is dus niet vreemd dat je nrs hoort voordat ze uitkomen.

Posted by TranceFool on Jan-19-2002 14:07:

quote:
Originally posted by Tall21

en Godd in zeker mate ook wel, is ook nog niet gek lang uit maar al wel lang gedraaid (op sensation voor 't eerst d8 ik)

Tall21

GODD is een heel ander verhaal. DJ's zoals Marco V willen exclusiviteit in hun set houden. Daarom heeft Marco V GODD, Simulated, Cygnus X - Positron (Marco V V.ision mix) en Damn Noa - Like A Prayer (Marco V V.Ision mix) allemaal voor zichzelf gehouden

Ik vinnet echt knap van hem. Niemand had GODD alleen hij. Daardoor creeert hij exclusiviteit in zijn set. En ik geef em groot gelijk. Zelfde voor Positron, Like A Prayer en Rank 1 vs. Marco V - Unknown Promo, deze nummers zullen bijna zeker nooit uitgebracht worden ook al zijn ze zo vet. Daar heb ik echt veel respect voor

Posted by Jukx on Jan-19-2002 14:33:

quote:
Originally posted by TranceFool

GODD is een heel ander verhaal. DJ's zoals Marco V willen exclusiviteit in hun set houden. Daarom heeft Marco V GODD, Simulated, Cygnus X - Positron (Marco V V.ision mix) en Damn Noa - Like A Prayer (Marco V V.Ision mix) allemaal voor zichzelf gehouden

Ik vinnet echt knap van hem. Niemand had GODD alleen hij. Daardoor creeert hij exclusiviteit in zijn set. En ik geef em groot gelijk. Zelfde voor Positron, Like A Prayer en Rank 1 vs. Marco V - Unknown Promo, deze nummers zullen bijna zeker nooit uitgebracht worden ook al zijn ze zo vet. Daar heb ik echt veel respect voor

exclusiviteit?

sorry maarre..

beetje tegenstrijdig vind ik het.. een paar nummers niet uitbrengen om op die manier "exclusiviteit" in zijn set te cre�eren terwijl hij daarentegen wel zo ongeveer elk denkbaar hitje de revue laat passeren tijdens zijn sets.
exclusief? ��n of andere madonna rip-off?

nouja, vat dit allemaal niet persoonlijk op.. het is ook niet bedoeld om marco v of wie dan ook af te kraken. ik stel alleen de zogenoemde "exclusiviteit" aan de kaak.

Posted by TranceFool on Jan-19-2002 14:51:

quote:
Originally posted by Jukx

exclusiviteit?

sorry maarre..

beetje tegenstrijdig vind ik het.. een paar nummers niet uitbrengen om op die manier "exclusiviteit" in zijn set te cre�eren terwijl hij daarentegen wel zo ongeveer elk denkbaar hitje de revue laat passeren tijdens zijn sets.
exclusief? ��n of andere madonna rip-off?

nouja, vat dit allemaal niet persoonlijk op.. het is ook niet bedoeld om marco v of wie dan ook af te kraken. ik stel alleen de zogenoemde "exclusiviteit" aan de kaak.

Nou die van Madonna is misschien niet erg exclusief, omdat ie bekend is. Maar ik bedoel dat Positron en die promo met Rank 1 nooit zijn uitgekomen en nooit gaan uitkomen. Hij is de enigste die dat nummer heeft (rank 1 heeft dat met die promo). En GODD was een half jaar ook heel exclusief. Hij heeft die plaat een half jaar totaal voor zichzelf gehouden, dat vind ik toch bestwel exclusief

Posted by blighty on Jan-19-2002 23:04:

Talking Wow!

Hi all,

Vette sig Theseus!!!

Greetz,
Blighty

Posted by Little Theseus on Jan-20-2002 19:28:

Re: Wow!

quote:
Originally posted by blighty
Hi all,

Vette sig Theseus!!!

Greetz,
Blighty

THX Kheb m alleen weer teruggezet want misschien is ie irritant voor sommigen

Posted by Glaniskanis on Jan-21-2002 11:44:

quote:
Originally posted by TranceFool

Nou die van Madonna is misschien niet erg exclusief, omdat ie bekend is. Maar ik bedoel dat Positron en die promo met Rank 1 nooit zijn uitgekomen en nooit gaan uitkomen. Hij is de enigste die dat nummer heeft (rank 1 heeft dat met die promo). En GODD was een half jaar ook heel exclusief. Hij heeft die plaat een half jaar totaal voor zichzelf gehouden, dat vind ik toch bestwel exclusief

Die van Madonna heeft ie op dit moment gewoon nog niet uitgebracht omdat Madonna zelf en platenmaatschappij niet eens weten dattie haar stem heeft gejat ervoor en die rechten zijn dus ook helemaal niet rond. Hij wilde zelf kijken offie er zo mee weg kon komen
Weenie zeker of die uit gaat komen tho

Die Rank 1 hadden ze geen tijd meer voor

ennuh Positron weet ik nix van af verder behalve dat het een F*U*C*K*I*N*G TUNE!!!!! is
Zwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa^999rrrrrrrrr goed

Greetz,
Glaniskanis

Pages (2): [1] 2 »