TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- www.tiesto.se
www.tiesto.se
Hej allihop!
Jag har precis lagt upp den svenska
sidan f�r v�rldens b�sta DJ..
Bes�k den g�rna!!
MVH Viktor
www.tiesto.se
V�lkommen till forumet!
Hoppas detta inte bara �r meningsl�s reklam...
tycker det �r lite trist att be om pengar f�r annonser p� en sida som representerar en produkt (Ti�sto) medan du inte �ger "produkten"
V�lkommen till forumet 
f�rstod inte vitsen med sidan eftersom det fanns s� lite text d�r.
n�ja welcome to TA!
trillade av stolen n�r jag s�g detta
"St�rsta succ�erna: Gouryella, Traffic, Ti�sto in Concert"
Traffic? bara jag som inte f�rst�r den l�ten?
men men .. =) (= wellcome!!
EDIT:
haha s�g att du hade en "annons-sektion"
(: s�t.. ett tips �r att s�nka priserna typ med massa procent.. tror inte det kommer funka annars (inte ens om d va gratis..vem vill synas med tiezt�)
n�ja.. skojar
(: kram!!
| quote: |
| Originally posted by Kamelen EDIT: haha s�g att du hade en "annons-sektion" (: s�t.. ett tips �r att s�nka priserna typ med massa procent.. tror inte det kommer funka annars |
Lycka till med din sida!
Hehe
Inte f�r att det k�nns s� himla seri�st
Men ialf V�lkommen.. 
Don't be a stranger 
Hmm, hade jag haft s� mycket pengar som Tiesto hade jag iaf inte k�rt en Audi A3.
1000 kr / m�nad exkl. moms och ingen statistik �ver hur m�nga unika ip-nummer som bes�ker sidan? Skulle aldrig v�ga annonsera d�r......
| Originally posted by gurra Hmm, hade jag haft s� mycket pengar som Tiesto hade jag iaf inte k�rt en Audi A3. |
S�g det p� en DVD (typ Innercity...)
| Originally posted by gurra Hmm, hade jag haft s� mycket pengar som Tiesto hade jag iaf inte k�rt en Audi A3. |
Den v�rsta av de k�r den b�sta bilen 
| Originally posted by Connector 1000 kr / m�nad exkl. moms och ingen statistik �ver hur m�nga unika ip-nummer som bes�ker sidan? Skulle aldrig v�ga annonsera d�r...... |

| Originally posted by St_Andrew djalex.nu tyckte tydligen det var v�rt det iaf ![]() |