TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Lovely Day 02-02-02 Sthlm
Pages (2): [1] 2 »
Lovely Day 02-02-02 Sthlm
Lovely Day
2nd of February, 22-05
M�nchenbryggeriet
Stockholm, Sweden
----------------------------------------------------------
Line up
Fokused main floor:
James Holden Silver Planet Recordings, UK
Luke Brancaccio Player One, UK
Parham
Dana Bergquist
Massive floor:
Byron Stingily Ten City, Chicago
Tim Hatfield Silk trax, Washington DC
Calle Dernulf
Stefan Wendin
Sylvester chill-out:
Krister Linder aka Solaroid
Pamela
----------------------------------------------------------
Entrance: 200 SEK on presale or 250 SEK at the door
Presale:
Pitch, Gamla Brogatan 27
JUS, Birger Jarlsgatab 22
Mandus, �sterl�nggatan 7
Star People Design, Katarina Bangatan 17
K�pte biljetter p� Pitch idag...200 pix styck. Vilka ska dit? Jag ska iaf, 
Enda jag k�nner igen d�r �r James Holden, ja och Calle Dernulf fr�n P3 dans.
Men eftersom jag inte har r�d med Trance Energy s� ska jag fan p� detta. Bara 200 bagis
Ni ser mig d�r iaf.
Hoppas vi som e h�r och ska dit kan ses p� n�t s�tt
ses...
Jag m�ste dit, �r faen spel-ledig den helgen plus att jag ska p� kryssning p� s�ndagen s� att jag kan ta igen mig.
Jag ska fixa biljett p� m�ndag!
Nu e det PARTY!!!
Stora j�vla biljetter...g�r inte ner i fickan. F�r skaffa handv�ska,
haha...
En del som de tar i kassan nu ocks�...k�nns juh bra, p� Twisted Halloween var det juh tok-enkelt att planka, och d� hade man juh pungat ut med surt f�rv�rvade pengar...
Jaja..v�gar man fr�ga sig p� om vi ska pr�va och tr�ffas n�nstans igen??
Skulle vara kul att tr�ffa alla er m�nniskor s� blir man lika chockad som man brukar bli av n�t-m�nniskor man tr�ffar IRL... 
| quote: |
| Originally posted by Vitryss Jaja..v�gar man fr�ga sig p� om vi ska pr�va och tr�ffas n�nstans igen?? Skulle vara kul att tr�ffa alla er m�nniskor s� blir man lika chockad som man brukar bli av n�t-m�nniskor man tr�ffar IRL... |
K�nner inte till en enda tjej som blivit chockad n�r dom sett mig, m�jligen possitivt
Skojja bara lite d�r (fan de h�r kommer man f� f�r
)
Jag ska ox� k�pa biljetter p� m�ndag.. 
Man m�ste ju g�. h�ller p� att g� i ide h�r..
PARTY PARTY PARTY!!!
S�g bara tid och plats! 
Jag t�nkte nog k�pa min biljett imorn.
Kom p� en annan kul ide. Ska kanske ta med min digital camera, g�ra en film som man kan sl�nga upp h�r sen, typ n�r n�n av killarna lirar. Kanske kanske kan man till och med f� komma upp i b�set.
Om man skulle ringa till arang�ren... v�gar man det...
Vad tror ni ?
ses...
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag t�nkte nog k�pa min biljett imorn. Kom p� en annan kul ide. Ska kanske ta med min digital camera, g�ra en film som man kan sl�nga upp h�r sen, typ n�r n�n av killarna lirar. Kanske kanske kan man till och med f� komma upp i b�set. Om man skulle ringa till arang�ren... v�gar man det... Vad tror ni ? ses... |
till grabbarna.
Nu har jag ox� k�pt biljetter. 

Tjiwwooooooooooo!!! 
Jag tror att detta kan bli riktigt kul.
Har precis lagt ut 900 pix p� P-b�ter men ska nog kunna skrapa ihop till biljett denna veckan, annars f�r man v�l sikta p� d�rren.
| Originally posted by Aendy Har precis lagt ut 900 pix p� P-b�ter men ska nog kunna skrapa ihop till biljett denna veckan, annars f�r man v�l sikta p� d�rren. |
hehe, hans brossa �r ju �nnu v�rre
eller vad s�ger du anden? 
L�ter skitkul, men tyv�rr s� bor jag inte i sthlm och orkar inte �ka dit..
bor i gbg
| Originally posted by Vitryss m�nster-medborgaren Aendy |
| Originally posted by Aendy Faen STHLM:are blir helt tokiga f�r att man k�r om p� insidan, h�ller p� att preja en av bilen och sen hotar de en med stryk n�r de f�tt stopp p� en. |
Oops, preja en av v�gen ska det ju vara.
| Originally posted by Aendy Hmm, ja, om jag n�gonsin skulle bli anklagad f�r att vara m�nster-medborgare hade man nog f�tt ta bilen i fr�n mig f�r alltid. Faen STHLM:are blir helt tokiga f�r att man k�r om p� insidan, h�ller p� att preja en av bilen och sen hotar de en med stryk n�r de f�tt stopp p� en. |
Ok vilka ska dit??
Vitryss
SteveTranz4ever
Aendy
King of Clubs
and me the party queen!
Inga fler? Aendy du k�nner ju igen Mattias s� nu kan du inte smita undan utan att s�ga hej till mig! 
Ravesquad/Dj Beroca: Ni ska v�l dit?
| Originally posted by reveal hehe, hans brossa �r ju �nnu v�rre eller vad s�ger du anden? |
Kommer
Brukar inte vara alls s� mycket p� denna sajt, mer p� t.nu, men ja KOMMER iaf!
Den enda ja k�nner igen h�r �r Gaby, om d inte e n�n annan som e m p� trance.nu kanske?
Cs d�r... 
Re: Kommer
| Originally posted by doter om d inte e n�n annan som e m p� trance.nu kanske? |
| Originally posted by reveal tror att de flesta h�r �r �verens om att TAs forum �r l�tt b�ttre �n trance.nus |