TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- web browser
Pages (3): [1] 2 3 »
web browser
Wat gebruik je om te surfen???
Ik ben laatst overgeschakeld naar Opera op aanraden van mijn broer die zei dat het veel minder geheugen gebruikt, veel sneller is, en veel minder vatbaar voor spyware en andere virussen. En ik als de eeuwige scepticus wou het eens zelf bekijken en kan niet geloven hoeveel het inderdaad sneller is dan IE, Netscape en al die andere browsers
Een aanrader dus.
Wat gebruik JIJ?
Zo'n thread is er nog niet zo lang geleden geweest 
Anyway, Firefox ftw! IE is op onze pc echt onhandelbaar...
firefox idd 
ownt IE 
in de periode van de vorige thread gebruikte ik nog IE 
Idd, Firefox
firefox rules, hoewel het niet voor alle toepassingen (bv packetnews) ideaal is. op oudere pc's start het ook veel trager op dan IE.
Firefox hier ook, maar aangezien bijna iedereen hierop aan het overschakalen is zal de spyware er ook wel op verslimmen.
ook firefox hier. Toch een pak veiliger. Hoewel de eerste pop-ups al verschijnen. Als ik IE hier gebruik opt werk (voor enkele toepassingen) heb ik enorm veel last van errorsafe spyware. En die is nie zo gemakkelijk te verwijderen blijkbaar.
IE, k'dacht om over te switchen naar Firefox maar k'zal toch maar wachten voor IE 7.
| quote: |
| Originally posted by Synthesia IE, k'dacht om over te switchen naar Firefox maar k'zal toch maar wachten voor IE 7. |
| Originally posted by domineesje beta al geinstaleerd? las er gisteren iets over anyway, hier Firefox |
Ik gebruik internet explorer; al jarenlang, en kheb er nog geen enkel probleem mee gehad 
Waarom overstappen naar Firefox?
deze week ook iemand overtuigd... vroeg hem, probeer je die IE beta??
neen luidt zijn antwoord, blijf nu bij firefox, veel gebruikvriendelijker!
IE meestal, firefox is vreselijk traag. Ik kan ook ni klagen over IE. Tis heel leuk als de muziek dreigt stil te vallen, gewoon even D: tippen en ik zit in deze computer, doe dat met firefox en dat trekt op niks...
Met firefox, Als ie iets met flash of java moet ophalen... duurt zeker een minuut eer ie klaar is. Anders is firefox wel leuk voor de verschillende tabs.
| Originally posted by Jasperovitsj Firefox ftw! |
firefox! is btw totaal niet traag bij mij hoor.
grootste voordeel voor mij is dat hij de meeste pop-ups automatisch tegenhoudt. en de tabs, das ook handig, moet je niet met 5 verschillende vensters liggen klooien.
enigste nadeel dat ik al gehad heb zijn wat problemen met flash toepassingen
ie houdt bij mij de popups ook automatisch tegen 
| Originally posted by Gladius firefox! is btw totaal niet traag bij mij hoor. |
Opera > others 
| Originally posted by Tiger777 ie houdt bij mij de popups ook automatisch tegen |

| Originally posted by Bunz Opera > others |
| Originally posted by djcresto java applicaties zijn ook wel traag in firefox, hindert mij bij kbc online en netbanking van dexia. |
firefox is open source, MS = bullshit. Da zou da al reden genoeg moeten zijn 
+ firefox --> tabbed browsing, GEEN popups, GEEN advertenties (werkt met ne plugin), evensnel als IE (enkel opstarten iets trager), etc etc
Trouwens voor degene waar firefox trager lijkt te surfen... Doe ff ne google search naar speedup firefox (is ook ne plugin voor zelfs) en da maakt enorm verschil.
| Originally posted by Bunz Opera > others |
Voor de geinteresseerden de plugins die in gebruik in firefox:
- PDF Download
- Flashblock (zeeeeeeer handig, auto blokt alle flash bullshit met een icoon en als je er dan met je muis op klikt komt de flash alsnog tevoorschijn)
- Tab Mix Plus (zeer veel extra opties voor de tabs, bij mij gaat bijvoorbeeld elke link naar ne andere site auto in ne nieuwe tab)
- Adblock Plus (byebye met de ads !!)
- Adblock Filterset.G Updater (werkt samen met bovenstaande, is ne soort autoupdater die de nieuwe advertentie lijsten binnenhaalt)
En voor die speedup zooi:
http://www.tweakfactor.com/articles...foxtweak/1.html
Extensies vind je hier:
https://addons.mozilla.org/?application=firefox
en die speedup extensie heet "Fasterfox"
maar ik gebruik Fasterfox niet, want ik heb alles manueel gedaan. Ik weet liever zelf wat ik verander en niet verander.
Zo, genoeg gezaagd