TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Fav. beer ?
Pages (4): [1] 2 3 4 »
Fav. beer ?
Stella by far for me
Ge zijt Cristal vergeten, Limburg-discrimineerder!
(Kzal het toevoegen)
Ik drink tegenwoordig amper gewoon bier, behalve op fuiven. Op caf� is het Hoegaarden, Kriek (Lindemans bij voorkeur!), Leffe, ... en als ik me stoer voel : Duvel 
Mijn stem gaat naar Cristal, maar een uitgesproken voorkeur heb ik niet.
poll is wel een beetje klein he. Los van dat geef mij maar een jupiler.
Brugse Straffe Hendrik
Duvel is geen bier nee?
Soit, als het over pilsjes moet gaan: Jupiler. 
jaja 'k bedoelde gewoon bier, en cristal vinnek gewoon zo slecht dak het er niet bij wou zetten , tis de bedoeling dat je kiest tss die 4
tss die 5 dus
damn mods
Pils: Stella of Maes
Cirstal vind ik walgelijk, sorry to say so
Voor de rest:
Lindemans Kriek, donkere Leffe, Hoegaarden Special, Hoegaarden Grand Cru, Gordon Halloween, een goei Bolleke gaat er van tijd tot tijd ook wel in, en tot slot mijn uitgesproken favoriet: La Gauloise

wat kwam nu weer als beste naar boven in de test van test aankoop? Was dat niet Haacht? Jupiler was 2e, Heineken scoorde ook vrij goed. Maes pils scoorde zeer zwak.
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Pils: Stella of Maes Cirstal vind ik walgelijk, sorry to say so |
Leffe
En Wieckse Witte met citroen. Is dat Belgisch? In ieder geval erg lekker 
| Originally posted by jp En Wieckse Witte met citroen. Is dat Belgisch? In ieder geval erg lekker |
jupke voor mij nen busteak-frit en anders een duvelke
Ik drink geen bier

Primus is gewoon afschuwelijk kotsbier.
Voor de rest
Jupiler > Cristal > Stella > Maes
Maar normaal drink ik altijd Carslberg 
Hup denemarken hup 
Ik drink tegenwoordig quasi altijd duvel
Van die 4 keuzes maakt het mij ni uit, ik lust geen 1 vd 4... 
| Originally posted by Phortastic Maar normaal drink ik altijd Carslberg ![]() Hup denemarken hup |
Palm FTW
Maar aangezien ik dat niet kan kiezen, ga ik maar voor de Jupiler 
Waar zijn hoegaarden en palm
da zijn mijn 2 favoriete bieren om van te genieten
Als het om pintjes gaat (da's dus bier om je te bezatten) dan zeker en vast jupiler voor mij 
(EN DUVEL DA'S NIE TE DRINKEN
)
edit: ook maes is nie lekker; ik heb gelezen dat ze hun waterconentratie in het bier verhoogd hebben om zo wat kosten te dekken 
Normaal blonde leffe of duvel... Nu dan maar jupiler, ma ni van harte, gewoon, jupiler > rest
maes is goor, smaakt naar bock pils, en da's ni goe
Geen, ik drink eigelijk zelden of nooit bier.
't Ding bij bier is wel, als ik da drink, moet ik om de 5 minuten gaan pissen. En da's ferm irritant als ge op een bus zit die terugkomt van het personeelsfeest, en er geen wc op de bus is...
| Originally posted by Xilver 't Ding bij bier is wel, als ik da drink, moet ik om de 5 minuten gaan pissen. En da's ferm irritant als ge op een bus zit die terugkomt van het personeelsfeest, en er geen wc op de bus is... |