TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Armin van Buuren @ La Rocca
Pages (12): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »
Armin van Buuren @ La Rocca
ik zag het net staan in Armin zijn agenda,
12 maart komt hij een setje neerzetten in La Rocca.
Lijkt me wel gezellig 
Idd. Als we dat weekend niet naar intu�tion winter event gaan zou het dit wel eens kunnen worden 
beide events combineren h� 
ik zie dit best zitten.. kan Armin eindelijk es zijn eigen ding doen.
Feest

ik ben er bij (denk ik)
was me ook al opgemerkt, en kan me dat niet voorstellen omdat LaRocca vollediig andere stijl is...
soit ik ben niet aanwezig, ik wacht op other place 
Niiiiiiiice. 
12 maart ??
das dus ne zondag
Zijn er al uren bekend, en hoelang hij draait?
Als het te laat ik ga ik passen want de volgenden dag ist terug werkendag 
| quote: |
| Originally posted by Zjokke1977 12 maart ?? das dus ne zondag Zijn er al uren bekend, en hoelang hij draait? Als het te laat ik ga ik passen want de volgenden dag ist terug werkendag |
kan daar veel volk binnen ?
Ni zo heel veel. Een 1000 man, misschien maximum 1300 ofzo? Maar dan heb je zelfs geen vierkante meter om op te dansen...
Heel vreemd
Een zondag?
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Ni zo heel veel. Een 1000 man, misschien maximum 1300 ofzo? Maar dan heb je zelfs geen vierkante meter om op te dansen... |
ma tis wel ne zondag... wa is de gewoonte qua muziekstijl op zondag in La Rocca?
Is er een speciale dresscode voor larocca?
ik heb gehoord dat mensen goed bekleed moeten worden om binnen te gaan
Op zondagavond normaal House & Progressive met Marko, die dus waarschijnlijk op 12 maart redelijk prog/proghouse gaat draaien voor Armin.
1200 man kan er binnen en inderdaad geen sportkleding, geen sportschoenen enz...
(nieuwtje voor de BeTA's: er komen (normaal gezien!) nog 3 optredens van Armin in Belgi� dit jaar (nog in onderhandeling)
Goed dat hij nog een paar keer in Belgi� gaat draaien want op een zondag uitgaan is nogal moeilijk voor mij.
n�g 3 is goed nieuws inderdaad...
we zagen het al aankomen met zijn interviews op TMF, Jim en TopRadio
Mja, ma kan me ni echt inbeelden dat Armin Belgi� wil gaan veroveren aangezien hij al in gans de wereld bekend is...
Tenzij zoals iemand hier al zei voor Armin Only in Belgi�; wat me compleet onrealistisch lijkt aangezien het zelfs in Nederland niet uitverkocht raakte.
Armin Only in NL heeft uitverkocht.
Het gaat niet om 'Belgi� veroveren', maar om de passie voor zijn beroep. Hij wou nog eens in een paar Belgische clubs staan en mede daarrond gaat iets opgebouwd worden.
Een heel lang interview in de Release van februari 
^^ was ik ook 
Maybe draait ie house als in zen Gig- periode, dat zou nog is vet zijn
mss heeft ie een belgisch lief gevonden 
^mss woont ie in belgie
met als gevolg... de Armijnstraat
Kzou heel graag gaan, La Rocca is echt sjiek ingericht. Alleen, da gaat zo vol zitten he. Kheb ni echt zin in Ti�sto@Versuz toestanden...