TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dance Department 23 februari: 4hrs Tiesto
Pages (2): [1] 2 »
Dance Department 23 februari: 4hrs Tiesto
Coming up: Dance Department X-clusiv op 23 februari: vier uur lang DJ Ti�sto als co-host in Dance Department.
Dit zal dan wel niet een deel van z'n Dutch Dimension set of wel?
Meer info straat er niet op de site van 538 dus we moeten nog maar ff wachten. Wel een beetje Tiesto overkill zo
Of kan dat toch nie? 
GreetZ, DC
Re: Dance Department 23 februari: 4hrs Tiesto
| quote: |
| Originally posted by Ding Chavez Wel een beetje Tiesto overkill zo Of kan dat toch nie? |
ik zal kijken of ik em kan opnemen.. wat is een goed opneemprogje?? cuebass is daar toch erg geschikt voor??? (trouwens adsl (basic) is toch wel snel genoeg om zoiets te streamen op goede kwalitiet??)
Morgen (19 januari) van 22.00 tot 23.00 uur draait Ferry Corsten in Dance Department. Ook niet verkeerd natuurlijk.
En TimeportE je krijgt waarschijnlijk de beste opneemkwaliteit als je je radio aansluit op je pc en dan bijvoorbeeld Cool Edit 2000 gebruikt voor de opname.
WTB.
aaaaaaaaaarghhhhhhhh, altijd die publiciteit om die kut tiesto, gadverdamme. hij kian dan misschien wel goed draaien, maar z'n producties worden wel; heeeel veel minder, als je ze vergelijkt met 2/3 jaar geleden istie nu maar een pulsedriver producerr
GreetZ GERRIT
| Originally posted by WTB En TimeportE je krijgt waarschijnlijk de beste opneemkwaliteit als je je radio aansluit op je pc en dan bijvoorbeeld Cool Edit 2000 gebruikt voor de opname. |
| Originally posted by DJ_Siesta heeeel veel minder, als je ze vergelijkt met 2/3 jaar geleden istie nu maar een pulsedriver producerr |

ik heb wel wat beters te doen op 23 februari

| Originally posted by Eye-Riz ik heb wel wat beters te doen op 23 februari |

| Originally posted by Eye-Riz ik heb wel wat beters te doen op 23 februari |

| Originally posted by DJ_Siesta aaaaaaaaaarghhhhhhhh, altijd die publiciteit om die kut tiesto, gadverdamme. hij kian dan misschien wel goed draaien, maar z'n producties worden wel; heeeel veel minder, als je ze vergelijkt met 2/3 jaar geleden istie nu maar een pulsedriver producerr GreetZ GERRIT |
| Originally posted by Bouma-Bros Waar baseer je dit soort riskante uitspraken op? Zijn producties zijn veel dieper geworden de laatste tijd.... trek je het niet meer?? |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Ach, zo blijf je ze altijd hebben. Als ze wat meer bekend worden bij het grote publiek oftewel populair worden keren ze ineens de rug toe. Ik zal me wel weer prima vermaken op DD, geen enkel probleem |
| Waar baseer je dit soort riskante uitspraken op? Zijn producties zijn veel dieper geworden de laatste tijd.... trek je het niet meer?? |
Zeker vet dat Tiesto 4 uur bij 538 komt (of draait?)
Ik hoorde pas dat ie ook een keer bij radio 3 langs kwam.
| Originally posted by WTB En TimeportE je krijgt waarschijnlijk de beste opneemkwaliteit als je je radio aansluit op je pc en dan bijvoorbeeld Cool Edit 2000 gebruikt voor de opname. WTB. |
hey jongens ik wil en kan de set wel opnemen, ik heb zon creative geluidskaart waarmee je radio kan luisteren (niet via net maar gewoon met antene) hiermee kan ik hem wel opnemen, maar ik heb een paar problemen
Ik heb niet genoeg disk spacec(hoeveel heb ik nodig??)
Ik kna niet goed in tunen op 538 (soms wel soms niet)
ik heb adsl basic dus uploaden gaat niet echt
ik weet geen plek om upteloaden
ik mot alleen die software ff fixen die bij me kaart komt want die doet het niet
Ik denk, weet eigenlijk wel zeker, dat een release group het wel opneemt, die doen het vaak via sateliet dus heb je goeie kwaliteit. Nu alleen maar hopen dat ie zich een beetje verspreid over het net...
| Originally posted by moogwai Of gewoon op een videoband opnemen.... 8 uur lang op zo'n 240 band (genoeg voor de partynight).. kwaliteit is best goed... in ieder geval veel beter als gewone tapes... En je kunt voorprogrammeren. Daarna ff videorecorder aansluiten op je PC.. en opnemen in cooledit |
? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord...
| Originally posted by Biohazard hey jongens ik wil en kan de set wel opnemen, ik heb zon creative geluidskaart waarmee je radio kan luisteren (niet via net maar gewoon met antene) hiermee kan ik hem wel opnemen, maar ik heb een paar problemen Ik heb niet genoeg disk spacec(hoeveel heb ik nodig??) Ik kna niet goed in tunen op 538 (soms wel soms niet) ik heb adsl basic dus uploaden gaat niet echt ik weet geen plek om upteloaden ik mot alleen die software ff fixen die bij me kaart komt want die doet het niet |
| Originally posted by Ding Chavez Van de radio op een videoband opnemen? ? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord...GreetZ, DC |

kut, ik kom er n et achter dat me rot firewall me niet laat uploaden en hij kan niet uit (zover ik weet) omdat ie in me router zit. Ik kan de set wel opnemen en via AG verspreiden maar dat lijkt me geen goed idee
nouja ik zie wel, anders moet TimeportE met maar doen
| Originally posted by TimeportE hoe sluit ik mijn radio dan aan op mijn comp.. het enige wat een beetje vervoerbaar is, is een draagbare radio, kan die ook aangesloten worden op je comp?? |
| Originally posted by Biohazard Ik heb niet genoeg disk spacec(hoeveel heb ik nodig??) |
Wij hopen dat tegen die tijd onze server zow smoooooth loopt,wat ik wel denk btw,en dan zenden we m uit op ons eigen station,nettt zo makkelijk
| Originally posted by Bouma-Bros Waar baseer je dit soort riskante uitspraken op? Zijn producties zijn veel dieper geworden de laatste tijd.... trek je het niet meer?? |
weet iemand hoe laat tiesto is want ik heb der niet meer info over kunnen vinden en anders ga ik em niet opnemen (niet genoeg hd voor de heel dance department op te nemen)..
| Originally posted by TimeportE weet iemand hoe laat tiesto is want ik heb der niet meer info over kunnen vinden en anders ga ik em niet opnemen (niet genoeg hd voor de heel dance department op te nemen).. |