TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Post uuw huisdier!
Pages (4): [1] 2 3 4 »


Posted by Tiger777 on Feb-08-2006 16:39:

Post uuw huisdier!

Foto's!!! Vrindinnen(of vriendjes) moogt ge posten in den offtoppic

Ik zal maar beginne, hoewel de meeste mijn hond wel kennen zeker



Oh ja, honden >> rest


Posted by Zehra on Feb-08-2006 17:09:

nice topic! ns wa foto zoeken van mn gucci




Posted by Real on Feb-08-2006 17:12:

Cute Zehra.


Dit is onze vogel/kat Charlie:




Posted by Nyah on Feb-08-2006 17:15:

Ons poezeke:



Posted by Push2005 on Feb-08-2006 17:25:

LOL

edited wegens replacement


Posted by Real on Feb-08-2006 17:32:

Dzuh Nyah, das ook een schatje.


Posted by Hydra on Feb-08-2006 17:37:

Mijn kat Snowball, die trouwens gewoon bij ons thuis is komen aanlopen. Bleek van niemand te zijn dus dan maar gehouden
Er zijn nog (veel) andere huisdieren bij ons thuis, maar die zijn belange niet zo cool en daar heb ik trouwens geen foto's van.






Posted by Push2005 on Feb-08-2006 17:39:

Haha, is die mand nie wa klein ... wel cool beest


Posted by Synthesia on Feb-08-2006 17:43:

LOL @ Hydra zijn beest, kunde zo gebruiken als sponske om de vloer mee te kuisen

j/k heb ook zo een beestje (meer tijgerachtig van kleur), foto volgt later


Posted by Gladius on Feb-08-2006 17:47:

haha Real, zalig gewoon. daar zullen niet veel vogeltjes komen eten =>


Posted by speentje on Feb-08-2006 17:53:

mijn konijn:



lol @ varken Push


Posted by Tiger777 on Feb-08-2006 17:58:

quote:
Originally posted by speentje
mijn konijn:



lol @ varken Push

Is da zo geen speciaal konijnenmerk? Japanner als ik mij ni vergis Redelek duur als de kleuren goe ziten en ik het mij goe herinner...

Zoveel katten zeh, sommege cutiepies though


Posted by Phortastic on Feb-08-2006 18:04:

Ik heb veel huisdieren


Onze poes Ippy:




Onze eekhoorn Nemo:




En onze konijn Knabbel:





Kheb geen foto van onze konijn helaas

Als compensatie nog ene van Nemo dan:


Posted by Real on Feb-08-2006 18:06:

omg resize pic!


Posted by Phortastic on Feb-08-2006 18:10:

lol is idd wa groot ja

ff aanpassen


done


Posted by Jasperovitsj on Feb-08-2006 18:21:

Onze kat, precies stoned



En hier onze kat met haar favoriete lectuur


Posted by Phortastic on Feb-08-2006 18:24:

heb je die roze slippertjes op dit moment ook aan Jasper?


Posted by Jasperovitsj on Feb-08-2006 18:26:

Yup. Ik pas dan ook zonder moeite in een maatje 36


Posted by Phortastic on Feb-08-2006 18:27:

hehehe


Posted by Hydra on Feb-08-2006 20:02:

quote:
Originally posted by Push2005
Haha, is die mand nie wa klein ... wel cool beest

Gelukkig is da zen mandje ni, die was daar gewoon ingekropen en kvond da wel schattig


Posted by Eagle` on Feb-08-2006 20:11:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Onze kat, precies stoned





ZoMG itsa teh me again


Posted by Tiger777 on Feb-08-2006 21:03:

quote:
Originally posted by Push2005


Van mijn kippen en goudvissen heb ik geen foto

Neje, van men kippen oek ni, keb erna gezocht.. niks gevonden

Bij da zoeken wel andere foto'kes gevonden van hond




Posted by Nabistai on Feb-08-2006 21:36:

Onze Tarzan:



EN onzen dikke cheetahn die helaas vorig jaar is weggelopen





We hebben ook nog een perzische kat, maar die is blijkbaar ni tof genoeg om ne foto van te hebben op pc We hebben ook nog vogels en kiekes, maja...die zijn stom dusja..


Posted by Antony on Feb-09-2006 11:55:

Menne sporthond Nike


verder gevek graag dieren als kadookes zo mennen beste maat is een dwerghamster gegeven: Harry. En men broer ne goudvis: Beer


Posted by dj Elof on Feb-10-2006 19:30:

In juni 2005 heb ik mij ook een huisdier aangeschaft. Dit foto's van het beestje toen 'm net 3 maand oud was. Ondertussen een beetje gegroeid - maar nog steeds behorend tot ��n van de kleinere rassen van honden!






Pages (4): [1] 2 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.