TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Post uuw huisdier!
Pages (4): [1] 2 3 4 »
Post uuw huisdier!
Foto's!!! Vrindinnen(of vriendjes) moogt ge posten in den offtoppic 
Ik zal maar beginne, hoewel de meeste mijn hond wel kennen zeker 
Oh ja, honden >> rest
nice topic! ns wa foto zoeken van mn gucci 

Cute Zehra. 
Dit is onze vogel/kat Charlie:

Ons poezeke: 


LOL
edited wegens replacement 
Dzuh Nyah, das ook een schatje. ![]()
Mijn kat Snowball, die trouwens gewoon bij ons thuis is komen aanlopen. Bleek van niemand te zijn dus dan maar gehouden 
Er zijn nog (veel) andere huisdieren bij ons thuis, maar die zijn belange niet zo cool en daar heb ik trouwens geen foto's van.

Haha, is die mand nie wa klein
... wel cool beest 
LOL @ Hydra zijn beest, kunde zo gebruiken als sponske om de vloer mee te kuisen
j/k heb ook zo een beestje (meer tijgerachtig van kleur), foto volgt later
haha Real, zalig gewoon. daar zullen niet veel vogeltjes komen eten =>
mijn konijn:
lol @ varken Push
| quote: |
| Originally posted by speentje mijn konijn: lol @ varken Push |
Redelek duur als de kleuren goe ziten en ik het mij goe herinner...
Ik heb veel huisdieren 
Onze poes Ippy:

Onze eekhoorn Nemo:
En onze konijn Knabbel:

Kheb geen foto van onze konijn helaas 
Als compensatie nog ene van Nemo dan:

omg resize pic!
lol is idd wa groot ja 
ff aanpassen 
done 
Onze kat, precies stoned 
En hier onze kat met haar favoriete lectuur
heb je die roze slippertjes op dit moment ook aan Jasper? ![]()
Yup. Ik pas dan ook zonder moeite in een maatje 36 
hehehe 
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Haha, is die mand nie wa klein ... wel cool beest |
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Onze kat, precies stoned ![]() |
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Van mijn kippen en goudvissen heb ik geen foto |

Onze Tarzan:

EN onzen dikke cheetahn die helaas vorig jaar is weggelopen 


We hebben ook nog een perzische kat, maar die is blijkbaar ni tof genoeg om ne foto van te hebben op pc
We hebben ook nog vogels en kiekes, maja...die zijn stom dusja..
Menne sporthond Nike 
verder gevek graag dieren als kadookes
zo mennen beste maat is een dwerghamster gegeven: Harry. En men broer ne goudvis: Beer 
In juni 2005 heb ik mij ook een huisdier aangeschaft. Dit foto's van het beestje toen 'm net 3 maand oud was. Ondertussen een beetje gegroeid - maar nog steeds behorend tot ��n van de kleinere rassen van honden!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.