TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- .::City Parade::. 24/06/2006
Pages (2): [1] 2 »
.::City Parade::. 24/06/2006
City Parade 2006 will take place on Saturday June 24th 2006 @ Charleroi!

Locatie?
Luik
Buh, ze moeten de City Parade dringend terug naar Gent halen 
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Buh, ze moeten de City Parade dringend terug naar Gent halen |
Of Antwerpen 
^ inderdaad ! plaats genoeg en geen walen 
Ik snap het dus nog altijd nie voorwa ze da eind juni doen. Heel studerend Belgi� heeft nog examens. Enfin, de kans da ik ga is zowiezo klein. Kwas er twee jaar geleden en tis mij dik tegengevallen. Alleen Armin op de versuz-stage was nog te pruimen. Voor de rest nix dan marginale flipkikkers en een agressieve sfeer. Tzal mssch een persoonlijke mening zijn, want ik ken mensen die zich daar ieder jaar bangelijk amuseren. In ieder geval, not very much my cup of tea, tenzij ze met ne beestenline-up afkomen.
Ik heb mij daar in Luik vorig jaar anders wel goed geamuseerd, ik zal er nu dus ook zeker bij zijn 
| Originally posted by lemon squash Ik snap het dus nog altijd nie voorwa ze da eind juni doen. Heel studerend Belgi� heeft nog examens. Enfin, de kans da ik ga is zowiezo klein. Kwas er twee jaar geleden en tis mij dik tegengevallen. Alleen Armin op de versuz-stage was nog te pruimen. Voor de rest nix dan marginale flipkikkers en een agressieve sfeer. Tzal mssch een persoonlijke mening zijn, want ik ken mensen die zich daar ieder jaar bangelijk amuseren. In ieder geval, not very much my cup of tea, tenzij ze met ne beestenline-up afkomen. |
Mss dat de examens dan net gedaan zijn. Valt dus nog af te wachten 
Ik vond CP in Luik stukken beter dan CP Gent!
Vorig jaar ontbrak er enkel een shuttlebus van de afterparty naar het station van Luik... Met als gevolg dat iedereen tevoet bijna de ganse parade trg moest doen! Waardoor ik wel een 20 - 30 tal wrakken ben tegengekomen die in de berm lagen te maffen of K.O. waren!
Maar soit, aangezien CP met een 2 jaarlijks systeem werkt zou het in principe trg in Luik moeten zijn. Maar vorig jaar hebbek een gerucht gehoord dat Antwerpen het ook wel eens zou willen organiseren.
Weet iemand hier meer van?
't zou wel zalig zijn moest 't ne keer in Antwerpen georganiseerd worden, lekker dichtbij 
Vorig jaar duurde 't uren eer we in Luik waren 
Armin again, das nu nog nie bekend zeker...
't zou wel cool zijn, aangezien hij toch wa meer in Bel wil draaien
Als er een versuz stage is of truck mogen ze hem wel weer laten spelen 
Heb het nog maar 1 keer kunnen meemaken door examens. Slechtste en marginaalste feest ooit
!
*Verlangt terug naar Berlijn
*
kunde eig zoma in 1 van die trucks kruipe?
Is da reserv� of moete gewoon veel chance hemme?
'k weet iig dat je er niet zomaar op kan, hoe dan wel weet ik nie
Nee, ge kunt der niet zomaar op... Ge moet gwn tickets op voorhand kopen bij de dancing, van wie er een kamion in de parade meerijd. Maar die zijn altijd vrij kostelijk!!

We laten gewoon ne BETA-truck meerijden 
| Originally posted by Bl@ckOut We laten gewoon ne BETA-truck meerijden |
Twordt tijd dat er es een of andere supperrijke snob lid wordt van de BETA's... die zou alles kunnen financieren
Zo'n truck van ons zou wel grappig zijn 
Keep on dreaming!
Zou wel liep zen... 
ik stel een nationale pannenkoekenverkoop voor, ter financiering van onze BETA truck
haha
Ik denk dat ik dit jaar pas, vorig jaar veel te veel agressief en marginaal volk ginder in Luik. Uren op de trein gezeten en rond 24u u snachts was ik al zo kapot als wat.
| Originally posted by FredNova het inschrijvingsgeld voor nen truck is al zo een 5000 euro en dan nog vanalles versieren/huren... |