TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Waar is iedereen?
Waar is iedereen?
k heb t weles vaker gezegd, maar waar zijn in godsnaam al die mensen die eerst op t forum waren gebleven...?
Ff een paar namen: Metzz, Cold, Doombringer, Robvef (naja, dies der soms dan), ADK, Vinyl Boy, raoel (is dr ook nooit).
En dan vergeet ik dr nog wel wat...
ikke ben er wel 
Ach jaaa...
Aan elk leven komt een eind...

ik ben er nu ook wel ff als je het niet erg vind
Zolang ik er ben is het toch al 1 groot feest. 

En Opti achterlijke!!!!! Als ze nooit meer komen lezen ze nu jij threat ook niet. Dus oftewel: schiet lekker op he die 50000 posts zo. whahahaha 
| quote: |
| Originally posted by Remy D Zolang ik er ben is het toch al 1 groot feest. ![]() ![]() En Opti achterlijke!!!!! Als ze nooit meer komen lezen ze nu jij threat ook niet. Dus oftewel: schiet lekker op he die 50000 posts zo. whahahaha |
| Originally posted by jochumj wat bedoel je met een 'sig' |
| Originally posted by jochumj wat bedoel je met een 'sig' |
| Originally posted by Remy D Een plaatje die op de plaats van mijn tekst komt. vb: de sig van Optimus is Optimus. |
Re: Waar is iedereen?
| Originally posted by Optimus k heb t weles vaker gezegd, maar waar zijn in godsnaam al die mensen die eerst op t forum waren gebleven...? Ff een paar namen: Metzz, Cold, Doombringer, Robvef (naja, dies der soms dan), ADK, Vinyl Boy, raoel (is dr ook nooit). |

) maar hijs niet dood ofzo, wat wvg hierboven ergens half beweert
| Originally posted by jochumj aha ik ben benieuwd hoe die eruit komt te zien. btw heb je de 'lord of the rings' al gezien ( en dan bedoel ik niet de tekenfilm) ik ben hem nu aan het downen hoe lang duurt ie eigenlijk het zijn wel 4 cd's |

En hij duurt iets van 3 uur.
ooh dus de film is dus echt wel goed ja
dan denk ik dat ik hem ook maar is een keertje ga kijken in
de bios maar daar w8 ik nog wel ff mee want het is nu nog
veels te druk in de bios
| Originally posted by jochumj ik ben hem nu aan het downen hoe lang duurt ie eigenlijk het zijn wel 4 cd's |

| Originally posted by TimeportE hijs volgens mij toch echt maar 3 cds!! en Optimus, misschien komen ze nog wel een keertje terug, kijk naar Akira die is ook terug na een lange tijd van afwezigheid!! ach ja en je moet niet om de ouden treuren maar de nieuwe toejuichen zeg ik maar!! ![]() |
| Originally posted by TimeportE kijk naar Akira die is ook terug na een lange tijd van afwezigheid!! |
Re: Re: Waar is iedereen?
| Originally posted by Blik en ADK komt alleen maar leechen in de file sharing (who can blame him ) maar hijs niet dood ofzo, wat wvg hierboven ergens half beweert |
(wow!)
Metzz is te druk met zijn RL ofzow...
Raoul zie ik nog wel redelijk vaak voorbij komen op housenation.nl,