TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- NEXUS PARTY!!!! 23 februari in Utrecht!!!!!
Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »

Posted by Eye-Riz on Jan-19-2002 22:20:

King NEXUS PARTY!!!! 23 februari in Utrecht!!!!!

Zet je feestmuts op, doe je gordel om en hou je vast: 23 februari is er weer een Nexus-feest!!!

We hebben een fantastische lokatie gevonden, waar we behoorlijk wat mensen kwijt kunnen: dit zal waarschijnlijk het grootste Nexus-feest ooit worden. (Groter willen we trouwens niet, want wij houden juist zo van de intieme sfeer van een klein feest, maar het is toch leuk om te proberen, bovendien zijn er in Utrecht gewoon geen lokaties voor wat we normaal hebben (300 - 500 man) te vinden, 't is allemaal te klein of veel te groot)

De lokatie is op dit moment rond (hoewel het wel erg spannend was allemaal!). Het is een tent die op dit moment nog verbouwd wordt (het wordt met de dag mooier daar!) en wij zijn er de eersten met een houseparty.

De dj's: de residents van Nexus natuurlijk, met als special guest dj: Shane (London, UK). Oftewel, de ingredi�nten voor (dacht ik zo, verbeter me als het niet zo is ) een avondje met kwaliteitstrance, -acid en -progressive.

Decoraties zullen er niet zoveel zijn als vorige keer, omdat we wat zullen moeten bezuinigen met een lokatie als deze. Maar... er zal genoeg voor het oog zijn

Ben benieuwd of de mensen die de vorige keer hebben beloofd te zullen komen dit keer zullen komen...
Bedenk jullie smoesjes maar vast!

Posted by New Wave on Jan-19-2002 22:34:

IK KOM...........................................................................................niet klaar, maar op het feestjuhhhhh

Posted by Opti on Jan-20-2002 00:02:

Je zou toch strippen Eye-Riz??

Posted by eXos on Jan-20-2002 15:02:

Leuk, misschien dat ik ook kom. Maar daar hebben we het nog wel ff in priv� over (ik heb nml nog het ��n en ander te vragen)

(k)
GReeTZ

Posted by Remy D on Jan-20-2002 20:11:

Sorry Eye-Riz ik had graag gekomen en ik had ook beloofd maar alleen als ik niks anders zou hebben. En Teqnology is ook de 23e. Helaas.

GreetZZ

Posted by Eye-Riz on Jan-20-2002 22:05:

dat bedoel ik dus: elke keer mensen die iets beloven en het niet nakomen. Kijk, voor mij hoef je niet te komen, al blijf je in je bed liggen, maakt niet uit...(mijn feest zal er niet leuker of minder leuk door worden hoewel ik het wel leuk zou vinden om sommigen van jullie eens irl te zien)
Ik ga er maar vanuit dat die lui die toch nog naar andere feesten gaan nooit zullen komen, aangezien er elke datum wel een groot feest is.
t Wordt veel makkelijker als je niets belooft, hoeven er ook niet steeds smoezen of excuses gevonden te worden (tenzij dat natuurlijk ERRUG leuk is om te doen, ga dan vooral je gang! )

Iedereen alvast veel plezier bij de andere feesten die er op 23 feb zijn

Posted by tijs08 on Jan-20-2002 22:13:

Re: NEXUS PARTY!!!! 23 februari in Utrecht!!!!!

quote:
Originally posted by Eye-Riz

De dj's: de residents van Nexus natuurlijk, met als special guest dj: Shane (London, UK).

Is dat de Shane van dat nummer, it's too late to turn? zou wel heel cool zijn, is echt een top nummer

ik heb nog niks de 23e en zoek nog naar een leuk feestje want eerst DD en dan TE daarna misschien NEXUS? wie weet.
Ik beloof niks want anders moet ik dalijk weer een smoes gaan verzinnen om er onderuit te komen , maar het lijkt me wel een leuk feestje

oja en je zei dat jullie niet groter willen, tis toch in Utrecht? kdenk dat het ook niet groeter mag dan

greetzz

Posted by Opti on Jan-20-2002 22:19:

ik heb nog nix staan Eye, ik zal vragen of er mensen mee willen richting Utrecht ok?

Posted by Eye-Riz on Jan-20-2002 22:29:

ach ja, Brouwer (burgemeester) is echt... tja.... laat ik maar niets zeggen, is verstandiger

Ik las net in een krant dat de gemeente een onderzoek wil laten doen naar de kaliteit, diversiteit en continuiteit vande (po)muziek. Aanleiding zijn de problemen waar tenten zoals Ekko, Tivoli en De Vloer mee te kampen hebben.

Ach ja....

Posted by Gekhous on Jan-20-2002 22:52:

Exclamation

*zucht*

Riz, hoe doen jullie het toch?!?!?! ik ben wederom niet aanwezig: reden: TeQnology...

Posted by Leander on Jan-21-2002 01:43:

Ik ben daar (vanzelfsprekend)

'k heb er nu al zin in!
En ben erg benieuwd waar het is.
Heb een klein vermoeden, maar dat zal vast niet kloppen, dus dat zeg ik lekker niet

Leander

Posted by Opti on Jan-21-2002 01:46:

De Jaarbeurs misschien?

Posted by Eye-Riz on Jan-21-2002 08:31:

contract is getekend, dus we kunnen nu wat meer zeggen..
Het is op de Tractieweg, in een groot pand. Goed voor 1000 bezoekers
Het is net allemaal omgebouwd, zaal ziet er echt schitterend uit!!!!

Posted by Leander on Jan-21-2002 13:05:

quote:

contract is getekend, dus we kunnen nu wat meer zeggen..
Het is op de Tractieweg, in een groot pand. Goed voor 1000 bezoekers
Het is net allemaal omgebouwd, zaal ziet er echt schitterend uit!!!!

TERING!!!
Mogen jullie wel vast gaan flyeren
Nu heb ik er nog meer zin in!!!

Posted by New Wave on Jan-21-2002 13:14:

eejjjjjjhhhhhhhhh ik kom 100% want mijn bankrekening is weer goed gevult......daarentegen wil ik ook nog effe weten of je der binnen gewoon weer lekker een dikke mag smoken......wannthuh,.......vorige keer was de muziek zeer geschikt voor White Widdow

OPTI!!!, als je komt dan smoken we der 1 kerel. ik neem genoeg :-)

Posted by Opti on Jan-21-2002 13:55:

quote:
Originally posted by New Wave

OPTI!!!, als je komt dan smoken we der 1 kerel. ik neem genoeg :-)

ghehehe, ik rook die shit allang nie meer.
Ik zal wel vragen of dr iemand mee wil

Posted by Jukx on Jan-21-2002 14:13:

quote:
Originally posted by Optimus

ghehehe, ik rook die shit allang nie meer.
Ik zal wel vragen of dr iemand mee wil

Misschien dat die gozer uit je sig wel met je mee wil!

Misschien kom ik ook wel trouwens.. heb op zich nog helemaal niks staan voor die datum moet alleen ook ff kijken of er nog iemand mee wil!

Posted by New Wave on Jan-21-2002 16:40:

quote:
Originally posted by Jukx

Misschien kom ik ook wel trouwens.. heb op zich nog helemaal niks staan voor die datum moet alleen ook ff kijken of er nog iemand mee wil!

Man kom in je uppie, dan komen Jeroen en ik je ophalen op centraal.....................of heb je je billematen nodig om feest te vieren whehehe

Posted by Opti on Jan-21-2002 16:45:

quote:
Originally posted by New Wave

Man kom in je uppie, dan komen Jeroen en ik je ophalen op centraal.....................of heb je je billematen nodig om feest te vieren whehehe

ghehehe, niet me billenmaten, wel mijn kerstman en jozef whehehe

Posted by Dago "B" Duck on Jan-21-2002 17:29:

quote:
eejjjjjjhhhhhhhhh ik kom 100% want mijn bankrekening is weer goed gevult......daarentegen wil ik ook nog effe weten of je der binnen gewoon weer lekker een dikke mag smoken......wannthuh,.......vorige keer was de muziek zeer geschikt voor White Widdow

Als dat niet mag, dan kom ik zelf ook niet !

Posted by TimeportE on Jan-21-2002 17:36:

quote:
elke keer mensen die iets beloven en het niet nakomen. Kijk, voor mij hoef je niet te komen, al blijf je in je bed liggen, maakt niet uit...(mijn feest zal er niet leuker of minder leuk door worden hoewel ik het wel leuk zou vinden om sommigen van jullie eens irl te zien)

ik heb gezegd dat ik nog een keer zou langs komen en dat doe ik ook zeker alleen toen ik zou naar utrecht zou gaan, ging mijn zus opeens naar africa met haar vriend (en had ik dus geen plek om te pitten), maar ik kom zeker nog een keertje langs (of dat op een NEXUS party is weet ik nog niet..). Ik meestal een man van mijn woord!

Posted by New Wave on Jan-21-2002 19:38:

whehehe Opti......Geile elf komt ook dussuh :-) dolle pret :-)

Maaruh effe voro iedereen een routebbbhuschrijvung

Als bie het station bennuh, dussuh CS...dan loop je eerst dorrrrrrr buitenland-catarijne, dan loop je heeeeeelemaal dorrr tot je bij de catarinesingel kom......dan ga je die linkz volgen...DUS NIET RECHTS!!!..dhie loopt u door tot een verkerzzplijntje...iets met paard derin ofzo (de naam dan)

Dannuhhhhhhzzzzzzz rechtdoor gewoon.....dhu Amsterdamsestraatweg innhhh.......helemaal rechtdeeeuur laufen totdat je VOORBIJ het julianapark bent...als je een meidje meeneemt, pas op want ik lig dara in de bosjes ............als je voorbij het park ben...dan ga je straatje "julianapark" in...ONDER het spoor door......niet ER OVER HEEEEEN"...dan links rechts ennuh effe rechtdeur......ENDAN kijk je of iris der staat.

Zij vangt jullie op met dekens en warme chocolade melk

TOT DAN!

Posted by Eye-Riz on Jan-21-2002 22:08:

ik zal de flyer wel even posten als ie klaar is (morgen!), daar staat een kleine routebeschrijving bij.
Verder hoef je niet te lopen (jammer van alle enrgie die je nodig hebt voor het springen en hupseflupsen ), want er gaat een bus rechtstreeks naar toe (volgens mij lijn 4 Carthesiusweg)

Posted by Eye-Riz on Jan-22-2002 17:50:

beloofd is beloofd:

Als jullie nou elkaar allemaal meenemen, dan scheelt dat weer geplan enzo. Als ik het goed begrijp zijn er dus dit keer zo al 5 TA's en een paar misschiens.

Posted by Little Theseus on Jan-22-2002 19:19:

quote:
beloofd is beloofd

Klopt als een bus, ik kom!
T kan me geen reet schelen wat er tussen komt nu.

We gaan dus alleen met een groepie ta's? Count me in!

Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »