TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Fire and Ice - taste of summer DIT MEEN JE NIET!!
Pages (2): [1] 2 »
Fire and Ice - taste of summer DIT MEEN JE NIET!!
Hi all,
Ik ben nu werkelijk zoooo teleurgesteld, ik keek net op de radio 538 page en wat zie ik als dance smash: Fire & Ice - The taste of summer.
Gadverdamme, nu moet ik op school aanhoren "Wow, wat ik nu heb gehoord!!!" Ga toch weg man, die heb ik al maanden op vinyl,..wat afschuwelijk dit
Heel gek, maar het gaat echt de verkeerde kant op.
Greetz,
Blighty
och, zo weet me zusje ook wat ik luister
ouwe koeie uit de sloot halen huh?
jaja kut vind ik ook, ik ken hem al heeel lang
trouwens, de Fire & Ice mix is vrijwel hetzelfde aan de original
Ja ik hoorde em ook op 538 echt mindertjes!!!Maar ja naar mijn menig blijft het gewoon een tering vet nummer.
psies en zo moet je ook gewoon over een nummer blijven denken,ik kijk geen tmf en ik luister geen radio 538,enige waardoor ik weet dat er iets *commercieel* wordt is omdat ik t van mensen om me heen hoor,luister/kijk die zooi dan gewoon niet heb je er ook geen last van
tzal me een worst wezen, echt waar, maar tis wel jammer
Hmm inderdaad erg jammer. Een collega van me op het werk zei het ook al dat het nummer goed liep in de clubs, dus 538 en zijn promoters op dance gebied zullen wel gedacht hebben van zo die loopt goed, dus doen we hem maar Dance Smash.
Maar ja het blijft goed nummer, en laat me niet verslaan door het commercieele gedoe. Blijf hem lekker hard draaien 
Maar ja als het deze trend zo aan houdt is het wel erg jammer.
Trouwens het nummer is toch onder de naam Sonic Inc?
Sonic Inc. - Taste of Summer
och jongens, dan hebben jullie de clip nog niet eens gezien op de Box......
clip van een discotheek
Ik heb zoooo'n schijthekel aan 538!!!
(behalve dan op zaterdagavond vanwege Dance Department etc)
tis ALTIJD hetzelfde verhaal... komt er weer zo'n looser radio-dj met het idee om een vet trance nummer in de "maak het of kraak het" te doen, zo'n nummer wordt natuurlijk gemaakt en een week later is het de Dance Smash!! Gevolg: dat nummer wordt elk uur 2 keer gedraaid
!!
Voorbeelden:
- PPK - ReSurection
- Dj Tiesto - Urban Train
- Svenson & Gielen - Twisted (maar dit was wel te verwachten)
- Rank 1 - Such Is Life
- Perpetuous Dreamer - Sound Of Goodbye
- en nog veeeeel meer
en dan kom je zo'n cooldown achtig cafeetje en dat nummer wordt toevallig gedraaid, IEDEREEN uit z'n dak met HEEEEY-HOOOO-geroep ertussen...
aaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrgggggggggghhhhhhhhhh 
| quote: |
| Originally posted by LightForce Maar ja het blijft goed nummer, en laat me niet verslaan door het commercieele gedoe. Blijf hem lekker hard draaien ![]() Maar ja als het deze trend zo aan houdt is het wel erg jammer. |

| Originally posted by Apoptosis tis ALTIJD hetzelfde verhaal... komt er weer zo'n looser radio-dj met het idee om een vet trance nummer in de "maak het of kraak het" te doen, zo'n nummer wordt natuurlijk gemaakt en een week later is het de Dance Smash!! Gevolg: dat nummer wordt elk uur 2 keer gedraaid !! |
Ach ja... ik vond het al lang duren voordat Sonic Inc werd uitgebracht op single hier in Nederland.
Ik ken eerlijk gezeg weinig mensen in mijn omgeving die dit geen TOP nummer vinden... dus dit wordt zeker een hit.
The Taste of Summer is en blijft een van de beste nummers van 2001.. en dit nummer verveelt mij echt nooit.
| Originally posted by LightForce Trouwens het nummer is toch onder de naam Sonic Inc? Sonic Inc. - Taste of Summer |
| Originally posted by Optimus sorry, maar als hij elke 2 uur wordt gedraaid, en je vindt hem goed, dan is t toch alleen maar mooi of begrijp ik je nou verkeerd? |
.
Mja idd,maar je moet ook helemaal niet op die plaatsten uitgaan,waar ze die top 40 meuk draaien.
Je kunt beter je geld sparen en daarmee feesten pakken die er wat toe doen enzo.
ik heb dit nummertje al een tijd ni geluisterd dus tis wel grappig om em af en toe op de radio te horen (heb toch zelden de radio aan)...blijft een relaxte plaat
Wat maakt het uit of Taste of summer commercieel wordt, over 2 weken is hij toch al "oud" en draaien ze hem toch niet meer.
Kijk maar naar PPK, een maandje terug draaide ze em elk half uur, en nu hoor je em nooit meer. Exhale ook, zag je 100 keer per dag op the box en nu ook niet meer.
Ik snap echt niet waarom mensen zich druk maken om een nummer dat commercieel gaat. En het is niet een radiodj die uitmaakt door de "maak het of kraak het" of het nummer commercieel wordt dat bepaalt de producer altijd nog wel ff zelf.
NNNNEEEEEEEEEEEEEEJJ!!
AAAAAARRRGGHH
wrom doen ze dat nou weer
was gisteren bij een kameraad, hoorde dat nummer op de achtergrond, ik denk: huh? heb HIJ dat nummer op cd? zal ie wel van rubdub hebbe ofzo (zun hofleverancier
). Echter na dit nummer volgde zon rnbplaat, en toen ineens: de radio538 dance smash,
(sad) greetz kW
| Originally posted by kolkiewolkie hij wordt h-el-e-m-a-a-l grijsgedraaid, en je hoort um NOOIT weer (in een liveset dan) |
| Originally posted by TimeportE stel ze gaan commercieel na een half jaar ofzo dan word die plaat toch al niet meer gedraaid (omdat ie zo oud is) |
| Originally posted by kolkiewolkie NNNNEEEEEEEEEEEEEEJJ!! AAAAAARRRGGHH wrom doen ze dat nou weer was gisteren bij een kameraad, hoorde dat nummer op de achtergrond, ik denk: huh? heb HIJ dat nummer op cd? zal ie wel van rubdub hebbe ofzo (zun hofleverancier ). |
,
| Originally posted by Ruben_Dubbink Om het nog even over de discussie te hebben o.a. de line-up van TE: jammer dat het grote TMF publiek nog gaat voor dj's als: * Barthezz * Dj Jean * Dj Jurgen Die kameraad van ons dus......ik weet dus al dat we gaan splitten Kolkie! GreetZ RubDub |
ocean lab en push - please save me zijn nu ook op 538 te luisteren, alleen weet ik niet de welke remixen ze gebruikt hebben..