TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Carter - Bouncebackability

Posted by Jakhira on Feb-12-2006 11:58:

Carter - Bouncebackability

Weer een track af

Commentaar niet vergeten he

Link (Opslaan als)

Posted by TOR on Feb-12-2006 16:30:

voor zover mn oren nog functioneren na gisteren, is dit een zeer fijn plaatje. erg leuke sounds, veel details, mooie harmonie ook..

zoals gezegd op msn zit er op die sliding acid pattern mss net iets teveel distortion. voor de rest lijkt me dit ��n van je beste platen en releasewaardig (SAC).

zal morgen nog es luisteren met gerecupereerde oren.

Posted by Bl@ckOut on Feb-12-2006 17:47:

Na een eerste keer beluisteren klinkt dit zeker niet slecht, maar ik ben dus ook nog halfdoof
Zal morgen ook nog wel reviewtje geven.

Posted by Blue Sky 99 on Feb-12-2006 19:26:

Wat valt er weer te zeggen? Opnieuw een superproductie Zorg eens voor dat je wat van je materiaal signed krijgt

Dat worden dus 3 producties van jou in m'n chart deze maand

Posted by mellow_head on Feb-12-2006 20:16:

Bouncebackability...waar hebt ge die titel gestole??? *sigh*

Posted by TOR on Feb-13-2006 18:08:

wat een waardevolle bijdrage heb je daar alweer geleverd, meloenhoofd

mijn oren zijn weer helder nu en ik kan alleen maar mn eerste post bevestigen.. dit is je beste plaat tot nu toe en zou zeker niet misstaan op SAC.

Posted by mellow_head on Feb-13-2006 18:16:

quote:
Originally posted by TOR
wat een waardevolle bijdrage heb je daar alweer geleverd, meloenhoofd

Kzeg alleen dak denk da die titel geript is van een al bestaande plaat. En omda er zo weinig platen 'Bouncebackability' heten vindk het opvallend. De originele is van Gareth Emery en John O'Callaghan of Jon O'Bir.

Posted by TOR on Feb-13-2006 18:26:

quote:
Originally posted by mellow_head
Kzeg alleen dak denk da die titel geript is van een al bestaande plaat. En omda er zo weinig platen 'Bouncebackability' heten vindk het opvallend. De originele is van Gareth Emery en John O'Callaghan of Jon O'Bir.

well duh.. dat was mn punt niet.

Posted by mellow_head on Feb-13-2006 18:28:

Wa is uw punt dan wel torPEDO?

Posted by TOR on Feb-13-2006 18:30:

wel ja, 1 zinneke over de titel.. erg constructief.
de plaat zelf interesseert u nie?

Posted by Dark Apostle on Feb-13-2006 18:33:

Sjaak, ik vind dees nummerke geweldig! En in mijn opinie zit er nergens teveel distortion op, maar naar mijn muziekcollectie kijkende ben ik natuurlijk niet de ideale bron om u daarop te beoordelen
Maar het nummer op zich is zalig, het klinkt voor mij als trance zonder pretentie echt zo'n nummerke om even gezellig in uwe zetel te gaan zitten met een geuezke en te onstressen van een hele dag werken/studeren, zou ook niet slecht staan in een setje van J00F'ke.

Posted by mellow_head on Feb-13-2006 19:22:

quote:
Originally posted by TOR
wel ja, 1 zinneke over de titel.. erg constructief.
de plaat zelf interesseert u nie?

Kzal da wel es beluistere, krijg hier vollebak plate toegestuurd.

Posted by Push2005 on Feb-13-2006 19:25:

quote:
Originally posted by mellow_head
Wa is uw punt dan wel torPEDO?

Hahaha; sorry... maar dit is de geniaalste woordspeling die hij al gebruikt heeft

En het past nog bij Kevin ook

Posted by TOR on Feb-13-2006 19:27:

quote:
Originally posted by Push2005
Hahaha; sorry... maar dit is de geniaalste woordspeling die hij al gebruikt heeft

En het past nog bij Kevin ook

dus je vindt jezelf een kind?

Posted by Blue Sky 99 on Feb-13-2006 20:03:

Deze hebbek zowat h��l de dag doorgedraaid, wat een lekker plaatje, zo eenvoudig en toch zoooooo effici�nt , kan alleen maar bevestigen wat TOR zei, je beste productie tot nu toe

Posted by speentje on Feb-13-2006 22:41:

Pumaz klink zeker niet slecht! maar echt weg ben ik er niet van
deze plaat doet me overigens wat denken aan �en van je vorige producties? (Pumaz style?)

't valt beetje moeilijk te beschrijven, maar bepaalde terugkerende elementen spreken mij niet echt aan, nu kijk ben blij dat de anderen hun feedback positiever is, met mij moet je dus geen rekening houden

Take Care,
Speen

Posted by Bl@ckOut on Feb-14-2006 10:01:

Ach ja, ik ging hier ook nog een reviewke geven.

Het klinkt zeker niet slecht, uitstekend om op ne rustige moment eens naar te luisteren. Maar echt helemaal mijn stijl is het zeker niet. Ik zie er hier veel posten dat het je beste productie is, maar daar ben ik het helemaal niet mee eens.

Posted by Xilver on Feb-14-2006 10:35:

What can I say.

Rommel, as usual he.

Neeje, 't is wel goed, maar ik vind het ook zeker niet je beste productie. De vorige 2 die ge gepost had, waren beter IMO. Ik vind de lead sounds eigenlijk niet zo nice, but that's just me

Posted by Jakhira on Feb-18-2006 11:54:

Dat er al een track bestaat met dezelfde titel wist ik pas na ik deze gepost had, het is dus pure toeval

Precies of ik weet welke tranceplaten er tegenwoordig uit zijn

Ik luister niet eens naar die euforische kindermuziek

Posted by Tiger777 on Feb-18-2006 11:57:

waarom komde dan naar tranceaddict eig?

Posted by Vishnu on Feb-18-2006 13:16:

quote:
Originally posted by Pumaz
Ik luister niet eens naar die euforische kindermuziek

Bouncebackability van Gareth Emery & Jon O'Bir is vrij progressive getint, allerminst euforisch

On-topic: plaat is niet slecht, ook souds zitten goed, behalve de pweep-sound van de lead kan me niet zo bekoren. kHou persoonlijk ook van iets meer variatie in een track, maar dat is zeker niet nodig binnen dit genre.