TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Carter - Bouncebackability
Carter - Bouncebackability
Weer een track af 
Commentaar niet vergeten he 
Link (Opslaan als)
voor zover mn oren nog functioneren na gisteren, is dit een zeer fijn plaatje. erg leuke sounds, veel details, mooie harmonie ook..
zoals gezegd op msn zit er op die sliding acid pattern mss net iets teveel distortion. voor de rest lijkt me dit ��n van je beste platen en releasewaardig (SAC).
zal morgen nog es luisteren met gerecupereerde oren.
Na een eerste keer beluisteren klinkt dit zeker niet slecht, maar ik ben dus ook nog halfdoof 
Zal morgen ook nog wel reviewtje geven.
Wat valt er weer te zeggen? Opnieuw een superproductie
Zorg eens voor dat je wat van je materiaal signed krijgt
Dat worden dus 3 producties van jou in m'n chart deze maand 
Bouncebackability...waar hebt ge die titel gestole??? *sigh*
wat een waardevolle bijdrage heb je daar alweer geleverd, meloenhoofd
mijn oren zijn weer helder nu en ik kan alleen maar mn eerste post bevestigen.. dit is je beste plaat tot nu toe en zou zeker niet misstaan op SAC.
| quote: |
| Originally posted by TOR wat een waardevolle bijdrage heb je daar alweer geleverd, meloenhoofd |
| Originally posted by mellow_head Kzeg alleen dak denk da die titel geript is van een al bestaande plaat. En omda er zo weinig platen 'Bouncebackability' heten vindk het opvallend. De originele is van Gareth Emery en John O'Callaghan of Jon O'Bir. |
Wa is uw punt dan wel torPEDO?
wel ja, 1 zinneke over de titel.. erg constructief.
de plaat zelf interesseert u nie?
Sjaak, ik vind dees nummerke geweldig! En in mijn opinie zit er nergens teveel distortion op, maar naar mijn muziekcollectie kijkende ben ik natuurlijk niet de ideale bron om u daarop te beoordelen
Maar het nummer op zich is zalig, het klinkt voor mij als trance zonder pretentie echt zo'n nummerke om even gezellig in uwe zetel te gaan zitten met een geuezke en te onstressen van een hele dag werken/studeren, zou ook niet slecht staan in een setje van J00F'ke.
| Originally posted by TOR wel ja, 1 zinneke over de titel.. erg constructief. de plaat zelf interesseert u nie? |
| Originally posted by mellow_head Wa is uw punt dan wel torPEDO? |
| Originally posted by Push2005 Hahaha; sorry... maar dit is de geniaalste woordspeling die hij al gebruikt heeft En het past nog bij Kevin ook |
Deze hebbek zowat h��l de dag doorgedraaid, wat een lekker plaatje, zo eenvoudig en toch zoooooo effici�nt
, kan alleen maar bevestigen wat TOR zei, je beste productie tot nu toe 
Pumaz klink zeker niet slecht! maar echt weg ben ik er niet van
deze plaat doet me overigens wat denken aan �en van je vorige producties? (Pumaz style?)
't valt beetje moeilijk te beschrijven, maar bepaalde terugkerende elementen spreken mij niet echt aan, nu kijk ben blij dat de anderen hun feedback positiever is, met mij moet je dus geen rekening houden 
Take Care,
Speen
Ach ja, ik ging hier ook nog een reviewke geven.
Het klinkt zeker niet slecht, uitstekend om op ne rustige moment eens naar te luisteren. Maar echt helemaal mijn stijl is het zeker niet. Ik zie er hier veel posten dat het je beste productie is, maar daar ben ik het helemaal niet mee eens.
What can I say.
Rommel, as usual he.

Neeje, 't is wel goed, maar ik vind het ook zeker niet je beste productie. De vorige 2 die ge gepost had, waren beter IMO. Ik vind de lead sounds eigenlijk niet zo nice, but that's just me 
Dat er al een track bestaat met dezelfde titel wist ik pas na ik deze gepost had, het is dus pure toeval 
Precies of ik weet welke tranceplaten er tegenwoordig uit zijn 
Ik luister niet eens naar die euforische kindermuziek 
waarom komde dan naar tranceaddict eig?
| Originally posted by Pumaz Ik luister niet eens naar die euforische kindermuziek |