TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 26 februari heaven in cirao???

Posted by Moondust on Feb-12-2006 19:18:

26 februari heaven in cirao???

naar het schijnt gaat er een heaven ( van die cd's heaven deep trance essentials, angels,...) door op zondag 26 februari in cirao (www.cirao.be) ma op die site staat staat de pagina van events leeg
iemand die hier iets meer van weet? ik zou eventueel wel es durven afkomen!!!

Posted by Aur�lie on Feb-12-2006 19:28:

Ik weet wel niet of er een rechtstreekse link is tussen de Heaven cdreeks en deze party

Posted by Zehra on Feb-12-2006 19:42:

Volgens mij heeft dit feestje ook niks te maken met de Heaven cd's...

Posted by Aur�lie on Feb-12-2006 19:43:

Het artwork komt oa niet overeen

Posted by mrcanon on Feb-12-2006 19:59:

Het heeft totaal niets met de cd's te maken. Die discotheek ligt drie km van mijn huis. Het is gewoon iemand uit de buurt die dit concept opgestart heeft. Ik ben nog vroeger in die discotheek binnen geweest. Discotheek zelf vind ik slecht, wat betreft inrichting en zo en veel te donker. Er is al eens een editie van Heaven geweest op 10 november. Persoonlijk denk ik niet dat het de moeite is.

Posted by Moondust on Feb-12-2006 20:09:

typisch 't is tegenwoordig blijkbaar een sport om namen te (mis/ge)bruiken

iemand vroeg me om mee te gaan omdat ze die cd's ook super vindt, ma 't zal ook nen tegenvaller zijn als ik haar da zeg, ze heeft voor de maandag al cong� gepakt

Posted by DJ Zetski on Feb-12-2006 22:59:

quote:
Originally posted by Aur�lie

Ik weet wel niet of er een rechtstreekse link is tussen de Heaven cdreeks en deze party

Ik ben eens naar zo'n feestje in Deinze geweest... had niks te maken met Heaven, kon eigenlijk beter naar een simpel danscaf� in kortrijk geweest zijn.

Posted by dj Elof on Feb-13-2006 16:20:

Cirao gaat door in de gebouwen van ex Montini (wat vroeger ex La Strada was). In hetzelfde gebouw wordt ook de 2nd Life parties gehouden. De discotheek kon niet meer op tegen de concurrentie van Kokorico en heeft dan maar (wijselijk) de deuren gesloten om en onder te verhuren.

Heaven is zo'n concept en heeft niets met de compilatie reeks te maken. Aangezien "heaven" een algemene betekenis heeft kan de eigenaar dit niet laten registreren. Dus mogen zowel N.E.W.S. als de eigenaar van het concept dit gebruiken.